| 
		Sterownik bingo-s a cewka zapłonowa | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 viertnik  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Wiek: 46  Dołączył: 20 Sty 2005 Posty: 34 Skąd: Bochnia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Cze 2008,  10:17   Sterownik bingo-s a cewka zapłonowa
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam
 
Mam pytanie czy ktoś posiada instalacje gazową ze sterownikiem bingo-s, jeśli tak to w jaki sposób są podłączone przewody do cewki zapłonowej w fieście i jaki rodzaj cewki ma ustawiony w programie do sterownika? Ponieważ u mnie gazownicy wpieli się na przewód środkowy wtyczki, oraz tylko jeden ze skrajnych, a w programie mam ustawioną cewkę podwójną. Objaw jest taki że przy pracy na gazie trzepie całym silnikiem na wolnych obrotach i podczas ściągania przewodu z pierwszej i czwartej świecy nie ma żadnych zmian w pracy. Natomiast podczas pracy na benzynie wszystkie wyżej wymienione objawy nie występują. | 
             
						
				_________________ ..::Xr2i '91::.. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Cze 2008,  12:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | wpięli się dobrze . wywołaj sobie obrotowmierz na laptopie i zobacz jakie masz obroty biegu jałowego widzianego przez sterownik a dowiesz sie czy jest ok . Sygnal powinien być wzięty z którego kolwiek przewodu skrajnego . środkowy to zasilanie cewek i co tam wpięli nie mam pojęcia chyba że po kolorach dojdziemy . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 viertnik  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Wiek: 46  Dołączył: 20 Sty 2005 Posty: 34 Skąd: Bochnia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Cze 2008,  12:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Na z środkowego wzieli zasilanie to, któro powinno być wzięte po stacyjce. Obroty z kompa wahają się 900-950 czyli ok. | 
             
						
				_________________ ..::Xr2i '91::.. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Cze 2008,  13:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | musisz mu wymusić nieco bogatszą mieszankę . spróbuj przestawić czułość membrany w  parowniku albo zaworek wolnych obrotów . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Cze 2008,  14:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Zamień ten przewód na ten 2gi skrajny i zobacz czy coś się stanie, jak objawy pozostaną, ale przerzucą się na 2 i 3 cylinder to znaczy jakby centralka od gazu zwarcie robiła, albo za dużo impulsu zabierała i brakuje na iskrę,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Cze 2008,  18:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  | Zamień ten przewód na ten 2gi skrajny i zobacz czy coś się stanie, jak objawy pozostaną, ale przerzucą się na 2 i 3 cylinder to znaczy jakby centralka od gazu zwarcie robiła, albo za dużo impulsu zabierała i brakuje na iskrę,,, | 	  
 
i sądzisz że po przełączeniu na benzyne magicznym sposobem centralka przestanie zrobić zwarcie ?? Przecież to mikro komputer i dane możesz podglądać nie zależnie na jakim paliwie chodzi . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 26 Cze 2008,  19:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Benzynka jest trochę mniej wymagającym paliwem,,, w sumie co mu szkodzi to sprawdzić    | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 viertnik  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Wiek: 46  Dołączył: 20 Sty 2005 Posty: 34 Skąd: Bochnia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Cze 2008,  10:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Po przepięciu nie ma różnicy. W wolnym czasie spróbuje przenieść ten przewód na czujnik położenia wału. Nie orientujecie się, czy gdzieś przewody które wychodzą z czujnika można spotkać gdzieś wyżej np na grodzi. Jednocześnie zastanawia mnie dlaczego gaziarze wpieli się zasilaniem sterownika na cewkę ( podejrzewam że tak było najwygodniej ). Tak sobie myślę, skoro sterownik w tym miejscu ma założone zabezpieczenie 7A to pewnie zabiera to trochę szmocy z cewki. | 
             
						
				_________________ ..::Xr2i '91::.. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Cze 2008,  11:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | przestańcie kombinować. Mowie że jest za uboga mieszanka ustawiona co jest winą albo lambdy albo ustawień sterownika. Zapłon jest ok . Taki efekt można zrobić też w zwykłym prawoniku i silniku z gaźnikiem i nie jest to wina zapłonu . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 viertnik  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Wiek: 46  Dołączył: 20 Sty 2005 Posty: 34 Skąd: Bochnia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Cze 2008,  11:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Regulacja na parowniku nie przynosi żadnych efektów | 
             
						
				_________________ ..::Xr2i '91::.. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Cze 2008,  20:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               to niech ci przestawią wychylenie krokowca na biegu jałowym . możesz sobie kupić za 10 zł
 
register(sterownie gazu na śrubkę) i założyć zamiast krokowca i zobaczyć czy da sie wyregulować . a aktuator (silnik krokowy od gazu położyć sobie gdzies żeby nadal był podłączony) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |