Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Wszystko o 1,6 CVH - gorąca prośba
Autor Wiadomość
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 15 Lip 2008, 19:13   

no pod kątem N/A to 16v jest lepsze :) ale czemu sugerujesz dół z cvh ?
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 15 Lip 2008, 21:59   

sugerujecie 1.6 cvh z glowa 16v dalo by rade??
w sumie na gaznika np webera szlo by to chyba nawet w chalupie wystroic
nie wazne co sie bardziej kalkuluje ale sprubowac mozna by bylo, dla samego faktu ze sie dam
hmmmmmmmmmmmm :-)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 15 Lip 2008, 22:06   

Laskosz napisał/a:
no pod kątem N/A to 16v jest lepsze :) ale czemu sugerujesz dół z cvh ?

pod każdym kontem 16v jest lepsze, możliwości napełniania sie i opróżniania.

oczywiścioe mówie czysto hipotetycznie bo nie wiem czy da rade poskąłdać rozrząd zeby było OK. ale mówie o 1,6 CVH - z głowicą od 1,8 16v 130KM jak ktoś musi zostać w kalsie np: górskie czy KJSy a zeby zwiększyc swoje szanse w porównaniu do konkurencji.

Ale tak jak mówie to czysta teoria bo o ile głowice da sie zapiąć na blok to dalej niewiadomo :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 16 Lip 2008, 08:20   

Puma- 3a sprawdzic ...:devil:
_________________
HyHy:)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 16 Lip 2008, 10:00   

a1topgear napisał/a:
Puma- 3a sprawdzic ...:devil:


plan nie głupi tylko trzeba kogoś kto policzy kompresje itd zeby to nie wyszło za bardzo od lub do -prężone ale ogólenie fajnie moze to by mogło latać. 1,6 N/A w okolicy 150-160KM i to w górnym zakresie
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
mss 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 36
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 31
Skąd: Łomża
Wysłany: 17 Lip 2008, 10:58   

PumaRST napisał/a:
a1topgear napisał/a:
Puma- 3a sprawdzic ...:devil:


plan nie głupi tylko trzeba kogoś kto policzy kompresje itd zeby to nie wyszło za bardzo od lub do -prężone ale ogólenie fajnie moze to by mogło latać. 1,6 N/A w okolicy 150-160KM i to w górnym zakresie

myslisz ze tyle moznaby osiagnac sama glowica ?
rozrzad zawsze da sie ustawic, po to sa regulowane kolka :)

[ Dodano: Nie Lip 20, 2008 00:45 ]
ogarnal juz ktos jako tako ten temat ? wiadomo cokolwiek ?
w ogole czy ktos gdziekolwiek podjal sie tego i osiagnal sukces :D ?
_________________
0-60 mph - 7.76 s
0-400m - 16.12 s
powered by Gtech :D
 
 
 
trzeci 
Moderator





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 55
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Sie 2008, 11:49   

Dla zainteresowanych, cała książka o CVH

jest już w download.
Teraz tylko czekać aż Marcin upora się ze skanowaniem dwóch pozostałych knig które kupiliśmy :)
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 2 Sie 2008, 14:04   

trzeci napisał/a:
Teraz tylko czekać aż Marcin upora się ze skanowaniem dwóch pozostałych knig które kupiliśmy :)


to troche zajmie ale mam nadzieje że w tym roku uporam sie z 1 przynajmniej.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 20:54
markos2101
Brak nowych postów Przyklejony: Prośba o sprawdzenie *VIN*
Gość Hyde-Park 2478 6 Cze 2025, 11:03
wilqu
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Nie odbija przedni hamulec - gorąca felga.
murgrabia Mechanika ogólna 12 13 Cze 2019, 01:03
JoeMix
Brak nowych postów Różnice w silniku 1,4 FUF(J,G) CVH 2V i 1,4 F6E CVH CFI
pawloplus Mechanika 4 23 Lut 2008, 17:42
Żółwik Tuptuś


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.