Wszystko o 1,6 CVH - gorąca prośba |
Autor |
Wiadomość |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 15 Lip 2008, 19:13
|
|
|
no pod kątem N/A to 16v jest lepsze ale czemu sugerujesz dół z cvh ? |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 15 Lip 2008, 21:59
|
|
|
sugerujecie 1.6 cvh z glowa 16v dalo by rade??
w sumie na gaznika np webera szlo by to chyba nawet w chalupie wystroic
nie wazne co sie bardziej kalkuluje ale sprubowac mozna by bylo, dla samego faktu ze sie dam
hmmmmmmmmmmmm |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 15 Lip 2008, 22:06
|
|
|
Laskosz napisał/a: | no pod kątem N/A to 16v jest lepsze ale czemu sugerujesz dół z cvh ? |
pod każdym kontem 16v jest lepsze, możliwości napełniania sie i opróżniania.
oczywiścioe mówie czysto hipotetycznie bo nie wiem czy da rade poskąłdać rozrząd zeby było OK. ale mówie o 1,6 CVH - z głowicą od 1,8 16v 130KM jak ktoś musi zostać w kalsie np: górskie czy KJSy a zeby zwiększyc swoje szanse w porównaniu do konkurencji.
Ale tak jak mówie to czysta teoria bo o ile głowice da sie zapiąć na blok to dalej niewiadomo |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
a1topgear

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 16 Lip 2008, 08:20
|
|
|
Puma- 3a sprawdzic ...:devil: |
_________________ HyHy:)
 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 16 Lip 2008, 10:00
|
|
|
a1topgear napisał/a: | Puma- 3a sprawdzic ...:devil: |
plan nie głupi tylko trzeba kogoś kto policzy kompresje itd zeby to nie wyszło za bardzo od lub do -prężone ale ogólenie fajnie moze to by mogło latać. 1,6 N/A w okolicy 150-160KM i to w górnym zakresie |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
mss

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 36 Dołączył: 24 Kwi 2008 Posty: 31 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 17 Lip 2008, 10:58
|
|
|
PumaRST napisał/a: | a1topgear napisał/a: | Puma- 3a sprawdzic ...:devil: |
plan nie głupi tylko trzeba kogoś kto policzy kompresje itd zeby to nie wyszło za bardzo od lub do -prężone ale ogólenie fajnie moze to by mogło latać. 1,6 N/A w okolicy 150-160KM i to w górnym zakresie |
myslisz ze tyle moznaby osiagnac sama glowica ?
rozrzad zawsze da sie ustawic, po to sa regulowane kolka
[ Dodano: Nie Lip 20, 2008 00:45 ]
ogarnal juz ktos jako tako ten temat ? wiadomo cokolwiek ?
w ogole czy ktos gdziekolwiek podjal sie tego i osiagnal sukces ? |
_________________ 0-60 mph - 7.76 s
0-400m - 16.12 s
powered by Gtech |
|
|
|
 |
trzeci
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 55 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2 Sie 2008, 11:49
|
|
|
Dla zainteresowanych, cała książka o CVH
jest już w download.
Teraz tylko czekać aż Marcin upora się ze skanowaniem dwóch pozostałych knig które kupiliśmy
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 2 Sie 2008, 14:04
|
|
|
trzeci napisał/a: | Teraz tylko czekać aż Marcin upora się ze skanowaniem dwóch pozostałych knig które kupiliśmy |
to troche zajmie ale mam nadzieje że w tym roku uporam sie z 1 przynajmniej. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.