[MK3] jak zrobic zeby po wyłączeniu zapłonu wskzówka od pali |
Autor |
Wiadomość |
zoharek

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Sie 2008, 14:38
|
|
|
Ja mam co prawda Mk4, ale u mnie również, paliwo zostaje bez zmian, a temperatura spada do zera po wyłączeniu zapłonu. |
|
|
|
 |
emceha [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Sie 2008, 14:40
|
|
|
zoharek napisał/a: | Ja mam co prawda Mk4, ale u mnie również, paliwo zostaje bez zmian, a temperatura spada do zera po wyłączeniu zapłonu | No i tak jest w większości fordillaków z tego okresu |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 13 Sie 2008, 14:51
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Oba wskaźniki i temperatura i paliwo nie zmieniają pozycji po wyłączeniu zasilania. Ale jak gasisz auto to jest ciepłe i wskazówka jest gdzieś w połowie pola, a jak na zimnym włączysz zapłon to spada do zera bo taki jest odczyt z czujnika... tak? Naprawdę nikt nie ma fotek? | pokręciłeś coś - wskazowka od temp. zawsze po odcięciu zasilania bedzie lecieć na dół (przynjamniej na 100% bedzie tak w MK3 i MK4) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 13 Sie 2008, 14:53
|
|
|
u mnie zarówno paliwo jak i temperatura zostaje w ostatnim położeniu, wygląda na to że wskaźniki działają przy zasilaniu i żeby opadały po zapłonie, musiały by być jeszcze przez jakiś czas zasilane, czyli trzeba zamontować jakiś przekaźnik czasowy z jednoczesnym odpowiednim rozwarciem/zwarciem przewodów sygnałowych do wskaźników.
[ Dodano: Sro Sie 13, 2008 15:01 ]
dla pewności poszedłem do auta i zrobiłem fote:
 |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Kuleczka

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Fordyna Fiescina
Wiek: 39 Dołączyła: 21 Lip 2008 Posty: 146 Skąd: masz tą Fieste?
|
Wysłany: 13 Sie 2008, 16:00
|
|
|
emceha napisał/a: | Momencik, u mnie wskazówka temperatury od razu wędruje na dół po wyłączeniu zapłonu. |
u mnie też |
|
|
|
 |
sulos

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 27 Dołączył: 07 Wrz 2007 Posty: 547 Skąd: Statek miłości
|
Wysłany: 13 Sie 2008, 16:05
|
|
|
Marcin, a u mnie opadaly na dol. teraz zauwazylem ostatnio, ze temperatura opada a paliwo zostaje... |
_________________ http://www.sulkov.pl
sulos - główny malkontent, maruda, czepialski przeciwnik chądóf i szmelcfagenóf klubu.
Belmondo barów mlecznych i stołówek przyzakładowych
Pod oknem:
Alfa Romeo Mito
Audi Coupe
W międzyczasie było:
Ducati Monster
Saab 900
Chąda syfik 4gen :> |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12082 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Sie 2008, 17:20
|
|
|
Lokmen napisał/a: | JoeMix napisał/a: | Oba wskaźniki i temperatura i paliwo nie zmieniają pozycji po wyłączeniu zasilania. Ale jak gasisz auto to jest ciepłe i wskazówka jest gdzieś w połowie pola, a jak na zimnym włączysz zapłon to spada do zera bo taki jest odczyt z czujnika... tak? Naprawdę nikt nie ma fotek? | pokręciłeś coś - wskazowka od temp. zawsze po odcięciu zasilania bedzie lecieć na dół (przynjamniej na 100% bedzie tak w MK3 i MK4) | Hmm, no tak napisałem bo jeździłem na mk4 robiąc prawko i na tym aucie zdawałem i jak wyjmowałeś kluczyk to wskazówki zostawały gdzie było, nic nie opadało.
Serio nikt w domu nie ma zegarów od mk3 czy 4 żeby cyknąć fotki... albo samych fotek? Mam się na szrota udać? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
zoharek

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Sie 2008, 17:27
|
|
|
No przecież nie będę do zdjęcia zegarów rozbierał... |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 13 Sie 2008, 17:41
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Serio nikt w domu nie ma zegarów od mk3 czy 4 żeby cyknąć fotki... albo samych fotek? Mam się na szrota udać? |
dwa posty wyżej nad Twoim masz foto ode mnie, chyba że chcesz wewnątrz, ale to nie wiem po co |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Seb0l
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Sebastian
Wiek: 39 Dołączył: 17 Maj 2007 Posty: 83 Skąd: SMY ....
|
Wysłany: 13 Sie 2008, 18:44
|
|
|
JoeMix o to chodzi?
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12082 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Sie 2008, 19:50
|
|
|
Marcin napisał/a: | JoeMix napisał/a: | Serio nikt w domu nie ma zegarów od mk3 czy 4 żeby cyknąć fotki... albo samych fotek? Mam się na szrota udać? |
dwa posty wyżej nad Twoim masz foto ode mnie, chyba że chcesz wewnątrz, ale to nie wiem po co | Po to żeby to rozkminać i coś wykombinować sebol dzięki,,, coś pomyślimy.
[ Dodano: Sro Sie 13, 2008 19:55 ]
A z drugiej strony coś wiedac
Wychodzi na to że oba wskaźniki mają 3 konektory, z foli wychodzi że 2 to zasilanie +/- (bo oba są podłączone razem) a ten 3-ci to sygnałowy,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
KrystianA [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Sie 2008, 01:56
|
|
|
U mnie w Dieselku Mk3 wystarczyło zdjąć tą wtyczkę z przewodami zamocowaną pod siedzeniami tylnymi na górze zbiornika paliwa, przy przewodach paliwowych.
Po całkowitym wypięciu jej wskazówka paliwa zawsze leciała mi w dół i chciałem zrobić tam jakieś przełączniki ale złodzieje coś się u mnie przestali pojawiać....
Nie pamiętam tylko czy na włączonym czy na wyłączonym zapłonie
Ważne że szło do zera |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 14 Sie 2008, 08:48
|
|
|
KrystianA napisał/a: | Nie pamiętam tylko czy na włączonym czy na wyłączonym zapłonie | założe sie ze na włączonym zapłonie |
_________________
 |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 14 Sie 2008, 08:55
|
|
|
wracamy do prostackiego pomysłu szynszyla. |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
KrystianA [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Sie 2008, 09:58
|
|
|
szynszyl napisał/a: | wracamy do prostackiego pomysłu szynszyla. |
działało |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 14 Sie 2008, 21:31
|
|
|
To jest licznik z mojej fiesty rozwalonej 12.2007 widać poziom paliwa 1/2, a tem 0.
 |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
 |
KrystianA [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Sie 2008, 01:20
|
|
|
w sumie po co kombinować , odpiąć całkiem przewody od pływaka, wozić piątkę w razie co, kasować licznik dziennych i sugerować się średnim spalaniem dolewając odpowiednio, rozwiązanie do realizacji w 23 sekundy
może to głupio zabrzmi ale sam ze swojej strony zamontowałem czujnik ruchu przy korku wlewu w obecnym autku.
Mam Vectrę kombiaka, wlew paliwa jest dość banalny, blokada od zewnątrz - klapka z tego co widziałem blokada klapki z plastiku i potem w środku korek, ale od wewnątrz spokojnie można się dostać w te same miejsce do samej blachy i tej klapki (otwór w tapicerce na graty typu trójkąt, apteczka ładnie zamykany ręcznie) , zamontować czujnik ruchu i niech próbują, otworzy i będzie dzyń dzyń.
Edit- zastosowano dodatkowo w miejsce czujnika krańcówkę, taką jak sie stosuje np. do maski - dzyń dzyń podwójnie
Pomysł miałem przedni i spokojnie działa
Chyba to o wiele lepsze rozwiązanie, co z tego że rezerwa będzie, jak się kapną to i tak Ci będą upuszczać otwierając na chybił trafił.
Wiele aut nie pokazuje ile jest w baku a i tak kradną lub próbują.
We Fiestce do realizacji chyba tak proste by nie było
Fajna akcja kiedyś byłą pod moim domkiem nt. ogólnie kradzieży, kradli autko - golfa, nie mogli odpalić, męczyli się, otworzyli mache a tam nie było aku, właściciel wyjął do ładowania akurat i jak tak grzebali to zostali wreszcie spłoszeni, choć nawet ze 50 m przepchali auto i dali potem sobie luz |
|
|
|
 |
|