Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] jak zrobic zeby po wyłączeniu zapłonu wskzówka od pali
Autor Wiadomość
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Sie 2008, 14:38   

Ja mam co prawda Mk4, ale u mnie również, paliwo zostaje bez zmian, a temperatura spada do zera po wyłączeniu zapłonu.
 
 
emceha
[Usunięty]

Wysłany: 13 Sie 2008, 14:40   

zoharek napisał/a:
Ja mam co prawda Mk4, ale u mnie również, paliwo zostaje bez zmian, a temperatura spada do zera po wyłączeniu zapłonu
No i tak jest w większości fordillaków z tego okresu :)
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 13 Sie 2008, 14:51   

JoeMix napisał/a:
Oba wskaźniki i temperatura i paliwo nie zmieniają pozycji po wyłączeniu zasilania. Ale jak gasisz auto to jest ciepłe i wskazówka jest gdzieś w połowie pola, a jak na zimnym włączysz zapłon to spada do zera bo taki jest odczyt z czujnika... tak? Naprawdę nikt nie ma fotek?
pokręciłeś coś - wskazowka od temp. zawsze po odcięciu zasilania bedzie lecieć na dół (przynjamniej na 100% bedzie tak w MK3 i MK4)
_________________
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 13 Sie 2008, 14:53   

u mnie zarówno paliwo jak i temperatura zostaje w ostatnim położeniu, wygląda na to że wskaźniki działają przy zasilaniu i żeby opadały po zapłonie, musiały by być jeszcze przez jakiś czas zasilane, czyli trzeba zamontować jakiś przekaźnik czasowy z jednoczesnym odpowiednim rozwarciem/zwarciem przewodów sygnałowych do wskaźników.

[ Dodano: Sro Sie 13, 2008 15:01 ]
dla pewności poszedłem do auta i zrobiłem fote:
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Kuleczka 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Fordyna Fiescina
Wiek: 39
Dołączyła: 21 Lip 2008
Posty: 146
Skąd: masz tą Fieste?
Wysłany: 13 Sie 2008, 16:00   

emceha napisał/a:
Momencik, u mnie wskazówka temperatury od razu wędruje na dół po wyłączeniu zapłonu.

u mnie też
 
 
sulos 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 27
Dołączył: 07 Wrz 2007
Posty: 547
Skąd: Statek miłości
Wysłany: 13 Sie 2008, 16:05   

Marcin, a u mnie opadaly na dol. teraz zauwazylem ostatnio, ze temperatura opada a paliwo zostaje...
_________________
http://www.sulkov.pl

sulos - główny malkontent, maruda, czepialski przeciwnik chądóf i szmelcfagenóf klubu.
Belmondo barów mlecznych i stołówek przyzakładowych

Pod oknem:
Alfa Romeo Mito
Audi Coupe

W międzyczasie było:
Ducati Monster
Saab 900
Chąda syfik 4gen :>
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12082
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Sie 2008, 17:20   

Lokmen napisał/a:
JoeMix napisał/a:
Oba wskaźniki i temperatura i paliwo nie zmieniają pozycji po wyłączeniu zasilania. Ale jak gasisz auto to jest ciepłe i wskazówka jest gdzieś w połowie pola, a jak na zimnym włączysz zapłon to spada do zera bo taki jest odczyt z czujnika... tak? Naprawdę nikt nie ma fotek?
pokręciłeś coś - wskazowka od temp. zawsze po odcięciu zasilania bedzie lecieć na dół (przynjamniej na 100% bedzie tak w MK3 i MK4)
Hmm, no tak napisałem bo jeździłem na mk4 robiąc prawko i na tym aucie zdawałem i jak wyjmowałeś kluczyk to wskazówki zostawały gdzie było, nic nie opadało.

Serio nikt w domu nie ma zegarów od mk3 czy 4 żeby cyknąć fotki... albo samych fotek? Mam się na szrota udać?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
zoharek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 527
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Sie 2008, 17:27   

No przecież nie będę do zdjęcia zegarów rozbierał...
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 13 Sie 2008, 17:41   

JoeMix napisał/a:
Serio nikt w domu nie ma zegarów od mk3 czy 4 żeby cyknąć fotki... albo samych fotek? Mam się na szrota udać?

dwa posty wyżej nad Twoim masz foto ode mnie, chyba że chcesz wewnątrz, ale to nie wiem po co :fox:
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Seb0l 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Sebastian
Wiek: 39
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: SMY ....
Wysłany: 13 Sie 2008, 18:44   

JoeMix o to chodzi?

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12082
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Sie 2008, 19:50   

Marcin napisał/a:
JoeMix napisał/a:
Serio nikt w domu nie ma zegarów od mk3 czy 4 żeby cyknąć fotki... albo samych fotek? Mam się na szrota udać?

dwa posty wyżej nad Twoim masz foto ode mnie, chyba że chcesz wewnątrz, ale to nie wiem po co :fox:
Po to żeby to rozkminać i coś wykombinować :P sebol dzięki,,, coś pomyślimy.

[ Dodano: Sro Sie 13, 2008 19:55 ]
Seb0l napisał/a:
[url=http://images32.foto...4cm.jpg]Obrazek[/URL]
A z drugiej strony coś wiedac :P

Wychodzi na to że oba wskaźniki mają 3 konektory, z foli wychodzi że 2 to zasilanie +/- (bo oba są podłączone razem) a ten 3-ci to sygnałowy,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
KrystianA
[Usunięty]

Wysłany: 14 Sie 2008, 01:56   

U mnie w Dieselku Mk3 wystarczyło zdjąć tą wtyczkę z przewodami zamocowaną pod siedzeniami tylnymi na górze zbiornika paliwa, przy przewodach paliwowych.

Po całkowitym wypięciu jej wskazówka paliwa zawsze leciała mi w dół i chciałem zrobić tam jakieś przełączniki ale złodzieje coś się u mnie przestali pojawiać....

Nie pamiętam tylko czy na włączonym czy na wyłączonym zapłonie :P


Ważne że szło do zera :P
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 14 Sie 2008, 08:48   

KrystianA napisał/a:
Nie pamiętam tylko czy na włączonym czy na wyłączonym zapłonie
założe sie ze na włączonym zapłonie
_________________
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 14 Sie 2008, 08:55   

wracamy do prostackiego pomysłu szynszyla.
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
KrystianA
[Usunięty]

Wysłany: 14 Sie 2008, 09:58   

szynszyl napisał/a:
wracamy do prostackiego pomysłu szynszyla.


działało :P
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 14 Sie 2008, 21:31   

To jest licznik z mojej fiesty rozwalonej 12.2007 widać poziom paliwa 1/2, a tem 0.

_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
KrystianA
[Usunięty]

Wysłany: 15 Sie 2008, 01:20   

w sumie po co kombinować , odpiąć całkiem przewody od pływaka, wozić piątkę w razie co, kasować licznik dziennych i sugerować się średnim spalaniem dolewając odpowiednio, rozwiązanie do realizacji w 23 sekundy :P

może to głupio zabrzmi ale sam ze swojej strony zamontowałem czujnik ruchu przy korku wlewu w obecnym autku.

Mam Vectrę kombiaka, wlew paliwa jest dość banalny, blokada od zewnątrz - klapka z tego co widziałem blokada klapki z plastiku i potem w środku korek, ale od wewnątrz spokojnie można się dostać w te same miejsce do samej blachy i tej klapki (otwór w tapicerce na graty typu trójkąt, apteczka ładnie zamykany ręcznie) , zamontować czujnik ruchu i niech próbują, otworzy i będzie dzyń dzyń.

Edit- zastosowano dodatkowo w miejsce czujnika krańcówkę, taką jak sie stosuje np. do maski - dzyń dzyń podwójnie

Pomysł miałem przedni i spokojnie działa :P

Chyba to o wiele lepsze rozwiązanie, co z tego że rezerwa będzie, jak się kapną to i tak Ci będą upuszczać otwierając na chybił trafił.
Wiele aut nie pokazuje ile jest w baku a i tak kradną lub próbują.

We Fiestce do realizacji chyba tak proste by nie było :P

Fajna akcja kiedyś byłą pod moim domkiem nt. ogólnie kradzieży, kradli autko - golfa, nie mogli odpalić, męczyli się, otworzyli mache a tam nie było aku, właściciel wyjął do ładowania akurat :P i jak tak grzebali to zostali wreszcie spłoszeni, choć nawet ze 50 m przepchali auto i dali potem sobie luz :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 02:02
fiestaRS
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.