| wycinanie katalizatora?? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | winiar789   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 17 Wrz 2008
 Posty: 123
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2008,  19:57   wycinanie katalizatora?? |   
 |  
               | 
 |  
               | witam serdecznie jutro mam zamiar robic caly dolot ,tlomiczek zakupilem  i teraz tak katalizator jest odrazu przy kolektorach wiec co tam wspawac?? czy wogole mozna i kwestia jest taka moze ktos to kiedys odkrecal i mi podpowie czy sa jakies zeczy na ktore mam zwrocic uwage i czy sa jakies patenty na odkrecanie srub ktore juz ze starasci sa okragle  ??pozdrawiam i dziekuje za odp |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2008,  20:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | wybebesz i zaspawaj   |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | winiar789   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 17 Wrz 2008
 Posty: 123
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2008,  20:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | czyli odkrecic caly tlomik z kolektora wyciac w kolo diaxem powyciagac w srodku i zaspawac?? a jak wykrecac sruby?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2008,  20:51 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | zefir napisał/a: |  	  | wybebesz i zaspawaj | 
 nie wiem jaki efekt bylby przy 1.25 ale nie polecam tego zabiegu w 1.1/1.3. chyba ze ktos lubi dzwiek poloneza i buczenie w srodku kabiny przy wcale nieduzych predkosciach
   |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | winiar789   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 17 Wrz 2008
 Posty: 123
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2008,  21:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | oo zaskoczyl mnie kolega z dzwiekiem poloneza wiec jak to jest?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2008,  21:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | w 1,25 czegos takiego nie ma;) co moga potwierdzic to ludzie ktorzy byli w tym roku w poznaniu   
 katalizator w 1,1/1,3 jest w zupelnie innym miejscu
 |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2008,  22:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | przy tym silniku sam kolektor jest do dupy (krótkie i nierówne kanały z poszczególnych cylindrów) i wyjście z niego jest jakimś dziwnym jajkiem, a dalej jest duża pucha z katalizatorem, moim zdaniem samo wybebeszenie nie wiele da. 
 Zefir w Radomiu jak z Tobą jechałem to też już kata nie miałeś?
 |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2008,  23:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Lepiej wspawać rurę, a kata na skup złomu   |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2008,  23:23 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Peedro napisał/a: |  	  | Lepiej wspawać rurę | 
 a widziałeś jak on wygląda i jego połączenie z kolektorem?
   |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Paź 2008,  17:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jesli chcesz go na serio usunac to ja najprosciej bym odcial caly katalizator lacznie z mocowaniami i wspawal w to miejsce tlumik przelotowy taki za 50zl z allegro   |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | winiar789   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 17 Wrz 2008
 Posty: 123
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Paź 2008,  18:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | wiec wycinac go robic cos z tym czy nie bo ogolnie go wyjelem dzis i tak to lezy wszystko czy zostawic go?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Paź 2008,  19:05 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Marcin napisał/a: |  	  | przy tym silniku sam kolektor jest do dupy (krótkie i nierówne kanały z poszczególnych cylindrów) i wyjście z niego jest jakimś dziwnym jajkiem, a dalej jest duża pucha z katalizatorem, moim zdaniem samo wybebeszenie nie wiele da. 
 Zefir w Radomiu jak z Tobą jechałem to też już kata nie miałeś?
 | 
 
 w radomiu mialem kata
  ) 
 ejj ludzie nie wstawicie zamiast niego nic bo on jest elementem kolektora ;D
 |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Paź 2008,  19:51 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | zefir napisał/a: |  	  | ejj ludzie nie wstawicie zamiast niego nic bo on jest elementem kolektora ;D | 
 chyba, że się dorobi flansze taką jak ma katalizator i do niej dospawa rure lub tłumik taki jak napisał Qzyn.
 |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | winiar789   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 17 Wrz 2008
 Posty: 123
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2008,  14:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | wiec zrobilem tak jak zefir mowil w srodku puszki wszystko wywalilem jest czysta gola puszka ..mam nadzieje ze nie bedzie pierdzial samochod. 
 [ Dodano: Czw Paź 09, 2008 15:03 ]
 aaa i jeszcze jedno pytanko czy ten tlomik przedostatni jest przelotowy czy tez ma jakies ustrojstwa w sobie??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2008,  15:41 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | winiar789 napisał/a: |  	  | aaa i jeszcze jedno pytanko czy ten tlomik przedostatni jest przelotowy czy tez ma jakies ustrojstwa w sobie?? | 
 jest przelotowy na rurze perforowanej
 |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | winiar789   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 17 Wrz 2008
 Posty: 123
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2008,  16:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | aha no to nic nie bede z nim dzialac jak jest przelotowy ..a jak myslisz po tym oczysczeniu puszki od katalizatora nie bedzie pierdzial samochod?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2008,  17:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie mam zdolności wróżki  odpalisz to się przekonasz |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | winiar789   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 17 Wrz 2008
 Posty: 123
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2008,  20:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | o matko no to teraz bedzie .... hehe odpale a tu wielki pierd bede zalamany |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sulos   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Krzysiek
 Wiek: 27
 Dołączył: 07 Wrz 2007
 Posty: 547
 Skąd: Statek miłości
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2008,  20:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja pierdziule. od 10 postow rozczulasz sie nad tym pierdzeniem. zostaw tak, jak jest i nie bedzie problemu. a jezeli nadal sie nad tym bedziesz rozczulal to prawie na samym poczatku masz wypowiedz zefira na ten temat. |  
				| _________________ http://www.sulkov.pl
 
 sulos - główny malkontent, maruda, czepialski przeciwnik chądóf i szmelcfagenóf klubu.
 Belmondo barów mlecznych i stołówek przyzakładowych
 
 Pod oknem:
 Alfa Romeo Mito
 Audi Coupe
 
 W międzyczasie było:
 Ducati Monster
 Saab 900
 Chąda syfik 4gen :>
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2008,  23:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | niewiele z tego wszystkiego zrozumiałem , ale chyba najlepszym sposobem na sprawdzenei czy pierdzi będzie  - odpalenie auta , a nie wchodzenie  na forum i pytanie o to oddalonych o setki kilometrów  klubowiczów . 
 Jak temat bedzie się dalej tak rozwijal ( czyli w 1347  poście będziesz sie zastanawiał czy po przekręceniu  kluczyka właczą się kontrolki i będziesz o to pytał wszystkich wokoo to przymknę temat .
 
 Pozdrawiam .
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |