Przesunięty przez: Piter 28 Wrz 2008, 22:47 |
6 Youngtimer Party - Tor Poznań 10-12.10.2008 |
Autor |
Wiadomość |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 11 Paź 2008, 21:53
|
|
|
Mmmiooodziooo |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Paź 2008, 22:20
|
|
|
Ładnie się prezentuje.
I jak tam po pierwszym dniu ?
Powodzenia jutro
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 11 Paź 2008, 22:26
|
|
|
...a tak bylo
...made by gorący Piter
....dzień zdecydowanie udany, wanna drzemie na torze czekając na jutro...... a my oczywiście z żalu, że tez nie drzemiemy na torze |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Paź 2008, 22:32
|
|
|
Naklejki dodały wannie zdecydowanie zadziornosci.
Zbierać asfalt jutro |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 11 Paź 2008, 23:14
|
|
|
No Żółw, wreszcie właściwy człowiek na właściwym miejscu
Tylko gdzie teraz bedziesz wysyłał Jebaków teoretyków
Sorry za OT ale nie mogłem sie powstrzymać.
A wracając do tematu, słyszałem że jest nie najgorzej |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 12 Paź 2008, 08:44
|
|
|
zdjecie z wanna w tłe zajebiaszcze
chwalic sie osiagnieciami :D
PS ile to to dmucha jak smigasz po torze??
ps2 ta naklejka toyo na nadkolu to chyba taki zarcik nie :> |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
janas
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Janek
Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 36 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12 Paź 2008, 15:26
|
|
|
Niestety wczoraj po 10 musiałem uciekać z toru, dziś też mnie nie było. Forum FKP pozytywnie mnie zaskoczyło relacją prawie-live z imprezy Czekam na dalsze wieści. |
_________________ www.youngtimerparty.pl
Nie ma Fiesty... Mk1 ciągle w planie |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12 Paź 2008, 17:44
|
|
|
janas, Odezwij się do mnie na meila
piter@fiestaklubpolska.pl
Materiału jest bardzo dużo i powinny być wszystkie auta z imprezy na różnych próbach, w tym dzisiejsze przejazdy dużej pętli-gdzie na torze dziś robiłem zdjęcia tylko ja.
Nikogo więcej ochrona nie wpuściła
Dzięki wielkie za udostępnienie możliwości wykonania materiału |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 12 Paź 2008, 17:54
|
|
|
Piter... kiedy będzie odpowiedni moment bym ci podała adres do wysyłki płyt.....ek
takich paparazzi z takimi lufami to jeszcze WRT nie miało |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 12 Paź 2008, 20:17
|
|
|
Z mojej perspektywy wyglądało to tak :
" Skręć w lewo - tu mają dobre żarcie "
krzyczę wychylając się pomiędzy przednie siedzenia mitsubishi i pokazując ręka małą knajpkę znajdującą się po PRAWEJ stronie .
Zdębiały Wiktor oraz siedzacy obok Piter patrzą na mnie , po czym pytają się Sowy
" te - jak Wy żeście te próby jechali ? "
Widzac ich zmeiszanie wycofuję się na fotel i udaję że z wielkim zainteresowaniem poznaję architekturę śmietnika po drugiej stronie ulicy .
Kątem oka widze jak Sowa na migi tłumaczy : " uśmiechajcie się do niego , wszystko jest w porządku "
Tak rozpoczęła się nasza wycieczka na obiad podczas drugiego dnia 6 edycji Youngtimer Party . Ale nie uprzedzajmy faktów - wszystko zaczęło sie pare dni wcześniej .
Już w czawrtek nei mogłem znaleźć sobie miejsca , a wszystko czego się imałem w końcu sprowadzało się do w ten lub inny sposób rozumianej motoryzacji .
Ewa widząc moje męki powiedziałą : ' Idż sprawdź lepiej czy te nowe opony dobrze trzymają na mokrym "
trochę ponad godzina za qłkiem i udało się spokojnie zasnąć .
W piątek jedynie odliczałem godziny do rozpoczecia pierwszego dnia na Youngtimer Party .
Wieczorem przylatuje spóźniona Sowa , niestety - tzw " życie codzienne " nie puściło jej wcześniej , zresztą ja docieram także dopiero około 21 .
Oczywiście mogliśmy się spokojnie położyć spać i wszystko odłożyć na następny dzień .
Mogliśmy ale to by nie był Wanna Rally Team czyli cześć FKP R&R Team . Tak więc wskakujemy w auta i jedziemy na Badanei Kontrolne ( otwarte do 22 ) . Trzykrotne przekroczenie dopuszczalnej prędkości przez dwie fiesty w barwach R&R team przemilczę żeby nie przyspożyć kolejnych siwych włosów na szlachetnej skroni Prezia .
Docieramy na badanie . Na meijscu witamy się ze znajomymi z poprzednich edycji oraz organizatorami . Wśród nich jest Janas - sprawca naszej wogóle obecności na tych zawodach ( szacunek ) Zamieniamy kilka słów , auto oraz papiery zostają przejżane i po kilkunastu minutach żegnamy się z Janasem i Ekipą posiadając naklejkę BK z numerem 5 na przedniej szybie . W międzyczasie dzwoni Piter - tego dnia jako chodzący problem . A bo nocelgu niet , a bo czy go wpuszczą , a bo zupa za słona , a bo dzieci płączą , kryzys w USA i wogóle . Rozwiązujemy większość problemów ( no może poza kryzysem w USA - to musi poczekać na po zawodach ) na co Piter stwierdza że pojawi sie następnego dnia .
To fajnie - tym bardziej że Ewa musi zostać w domu , a Dawidek , Anjko oraz Arnold nei przyjadą tego dnia :( .
Jeszcze tylko półtorej godziny na stacji Orlen koło toru i zarówno Wanna jak i Siekierka posiadają piękne naklejki R&R Team . Obsługa stacji oraz okoliczni kierowcy chyba długo się będą zastanawiać co się stało wtedy .
Podczas oklejania aut spotykamy kolejne ściągające na nocleg na Tor załogi .
Jeszcze tylko nieco szybsza droga do domu i idziemy LULU - pierwszy dzień zakończony .
Drugiego dnia pobudka o 8 ( dzieki załatwieniu BK oraz oklejeniu aut możemy poleniuchować ) Szybkie śniadanei i na Tor .
NA Torze znó cofnął się czas Stare maluchy , fordy , ople , nawet peugeoty i sportowa delta HF integralle , oraz multum innych marek .
Idziemy na odprawę , na niej zasady przejazdu oraz punktowania prób i zasady bezpieczeństwa . Po odprawie ruszamy na pierwsze próby .
Na pierwszy ogień karting . Sowa stwierdza że się wjeździmy i rozgrzejemy opony oraz Wannę . MA rację - jesteśmy pozytywnie zaskoczeni zarówno oponami jak i nowymi pasami bezpieczeństwa oraz ogólnym zgraniem Teamu .
W międzyczasie pojawia się Piter . Po wskazówkach co gdzie jest i gdzi e jest najbardziej widowiskowo rusza w samotną drogę ledwo wystając spod sterty toreb ze sprzętem fotograficznym .
Apropo sprzętu . Sowa wzięła statyw do aparatu , ale nie wzięłą przelotki . Czyli lipa ze zdjeć ze środka .
Ale nie u nas - Sowa wzięłą Apteczke , a ja gumy do mocowania bagażu , dzięki czemu montujemy coś takiego :
całośćprzyczepiamy do tylnej półki - działa ?
Działa !
A jak coś jest głupie ale działa to znaczy że nei jest głupie
Druga przeróbka jaką zarzuciliśmy wtrakcie to montarz przywiezionej przez Sowę kierownicy - niestety naba jaka była na kolumnie nie chciałą zejść , a nei chciałem poodbijać rąk bo byśmy nic nie zdziałali na torze .
Tak więc uzbrojeni w aparat ale z małą kierownicą ruszamy na kolejne próby .
Jedziemy nowym systemem pilotowania , który już na początku przynosi znaczne poprawy czasów w stosunku do poprzednich edycji .
Próby są bardzo dobrze poustawiane i urozmaicone ( szybkie , trudne technicznie , wyboiste , ciasne , podchwytliwe - jedym słowem - idealne , różnorodność oraz przygotowanie wszystkiego tak że jeźzi się bezpiecznie a jednocześnie bez zbędnych przestojów powoduje że kolejne przejazdy to czysta przyjemność .
Na jednej z prób startuje nas przesympatyczna Pani Sędzina ze stwierdzeniem : " Fiesta ? - Super - też chcę kupić , ale nowszy model " Pokazuujemy adres klubu na tylnej szybie i zapraszamy w nasze szeregi Później odliczanie i podchwytliwy slalom .
Podchwytliwy o o różnie rozstawionych słupkach ( chodzi mi o odległość między szykanami ) . Ale dajemy rade choć czasem jest bokiem .
NA jdenej z prób Żółw o szykanę z opon składa lusterko ( tym razem lewe ) , an innej idziemy bokiem przy bandzie z takim wychyłem tylnej belki ( ach ten zawias z mk1 ) że obcieramy o gumę ochronną tylną felgę( ale bez obcierania nadkolem :yyy: )
Podczas dojeżdżania do jednej z prób auto nagle gaśnie . Przekręcam kluczym , ale nie słyszę potępieńczego wycia wysokociśnieniowego Walbro . Sowa zauważa to samo - po kilku próbach spychamy Wannę na pobocze i sprawdzamy po kolei bezpieczniki , przewody , prąd . Wszystko jest ok Diagnoza - padła pompa . FAkt - nowa nie była .
Nie dajemy jednak za wygrana . Reanimujemy przy pomocy paru patentów z których dumni nie jesteśmy instalację LPG czesciowo obecną jeszcze w aucie i po paru minutach znów jesteśmy w grze . Sowa mówi że jak Wanna znów zagadała to banan automatycznie wyrósł jej na twarzy .
Nieco osłabieni wracamy do gry . Dalsze próby idą ze zmiennym szcześciem ( daje o sobie dalszy brak ręcznego ) ale ogólnie jest średnio o 10 sek szybciej niż na poprzedniej edycji Bez większych przeszkód udaje nam się wypełnic całą kartę przejazdów ( wraz ze wspomnianą na początku przerwą na obiad , i tak kończymy drugi dzień YTP na torze .
Po powrocie do domu siadamy w czwórkę przy Piwie i Pizzy , obrabiamy zdjęcia i delektujemy się wrażeniami . ( Sowa miała wracać do domu , ale było już ciemno i Mateusz stwierdził : " przecież Ty i tak się po ciemku zgubisz , zostań " Dziwne stwierdzenie jak na osobę najlepiej znającą moją pilotkę ( ale cóż staram sie o tym nie myśleć )
Późnym wieczorem zasypiamy jak dzieci . Drugi dzień imprezy dobiegł defintywnie do końca .
[ Dodano: Nie Paź 12, 2008 20:49 ]
Oto parę fotek z pierwszego dnia zmagań :
powyżej najtrudniejsza technicznie dla pilota , kierowcy i auta próba . Ciasna ze zmiennymi przeszkoadmi i dużą ilością zakrętasów trasa na nierównym asfalcie , czesto pokrytym piaskiem lub igliwiem . Łoj działo się . Niestety nie odbyło się bez taryf , ale daliśmy rade i ostatecznie czas był naprawdę dobry .
Słynne " Klomby " na których wiele " mięsa " upłynęło , neijeden zawias i felga dostały popalić
Zdjęcie dla złośliwców - Wanna nadal popuszcza olej przez turbosprężarkę . Daleko jej do niedoścignionego ideału jakim jest Burbo , ale to zużycie jest naprawde minimalne , a kontrolowane pozwala na starty
Odpowiedź na pierwsze pytanie Darasa - ta naklejka to nie żart - na Wannie są ( a w zasadzie to były ) TOYO Proxes T1r ( ? ) tutaj dokonują żywota na jednej z szybszych prób ( baba jaga )
Mała Pętla by Wanna Rally Team - było szybko , ale skrzynia biegów się mniej od nas radowała ( potępieńczy dźwięk piłowanego metalu toważyszył nam w większych przechyłach , trzeba to będzie sprawdzić )
Baba Jaga - czyli szykany na końcówce dwójki . Było szybko , a emocji dodawało to że wchodząc w szykanę nie było widać jaka jest głęboka bo worki z sianem ograniczały widoczność .
Depot - Czyli czasami lejemy beemki , czasami one leją nas NA tej próbie się dowiedziałęm że jak się silnik dokręci powyżej 7 tyś obrotów to obrotomierz zaczyna skakać od zera do max .
Ciężarówki - próba gdzie złożyłęm lusterko ( na poprzedniej edycji także tu ) przydały się wycieraczki , oraz wzmocnienia pod silnikiem ( było łuup ) ale zabrakło ręcznego - czasy jakie były takie były
I koniec jazdy na dziś
ps: Mała sesja R&R Team na Torze Poznań :
|
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12 Paź 2008, 20:52
|
|
|
Świetna relacja
Jak zwykle zresztą
Kolejny udany start, kolejne doświadczenia i emocje za Wami.
Moje gratulacje
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Trzykrotne przekroczenie dopuszczalnej prędkości przez dwie fiesty w barwach R&R team przemilczę żeby nie przyspożyć kolejnych siwych włosów na szlachetnej skroni Prezia |
A z tym to bez przesady.
Nie będę dawał złego przykładu i mówił jakie przekroczenia mi się zdażają
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12 Paź 2008, 21:15
|
|
|
Ja tylko nie rozumiem po jaką cholerę porozrzucali te opony po torze i nie można było w spokoju nacieszyć się jazdą |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 12 Paź 2008, 21:18
|
|
|
Dawaj wyniki bo nie mogę się doczekać . Wielka szkoda, że terminy trochę się nakryły i nie mogłem tam być |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 12 Paź 2008, 21:29
|
|
|
krótko - respect |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 12 Paź 2008, 21:30
|
|
|
zajebiscie zółw |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 12 Paź 2008, 21:39
|
|
|
Piotrze - wyniki :
8 lub 9 miejsce w klasie ( jedną załogę źle sklasyfikowano i będzie poprawka czyli 8 miejsce najprawdopodobniej )
Czasy poprawione o około 10 sek do poprzedniej edycji ( jak na szybko porównywałem )
W generalce sie poprawiliśmy i jesteśmy w okolicach 20 pozycji .
Zasadniczo jest dobrze i coraz szybciej . Niestety konkurencja nie śpi . Nasze auto było najbardziej Cywilne w klasie ( no prawie najbardziej )
Zrobiłęm filmy z Dużej Pętli i wyszło pomiędzy 2.15 min a 2.28 min na okrążenie . JA twierdze że mam hoojowy aparat , Puma mówi że to dobrze jest
Szkoda że nie przyjechałeś , podobały by Ci się zmiany w próbach .
[ Dodano: Nie Paź 12, 2008 22:34 ]
Piter - odnośnei opon i innych śmieci - ja nei wiem jak Oni w tym Poznaniu sprzątają - jedziesz po Torze a tu kurde co chwila jakieś śmieci albo barierki trzeba się nakręcić jak cholera |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
dawidek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Dawid
Wiek: 39 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 100 Skąd: Babimost
|
|
|
|
|
|