[MK3] problem z wtryskiwaczem |
Autor |
Wiadomość |
frenetico [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Sty 2009, 18:04 [MK3] problem z wtryskiwaczem
|
|
|
Witam.
Jak w temacie, mam problem ze wtryskiwaczem.
Kiedy próbuje odpalić fieste ona odpala a po chwili gaśnie. Dostaje paliwo na 100% Wtryskiwacz jest sprawny również na 100% bo jak podłączyłem do niego obce zasilanie (nie z instalacji samochodu) wtedy fiescinka odpaliła i chodziła aż milo. Na czym może polegać problem??
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 12 Sty 2009, 18:13
|
|
|
Na sterowniku wtryskiwacza / okablowaniu, lub innym czujniku niezbędnym do sterowania wtryskiwaczem. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
frenetico [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Sty 2009, 18:23
|
|
|
No też tak myślę ale nie mam pojęcia które to kable, jakie czujniki itd. Dodam ze kable chyba są sprawne bo gdy włączę stacyjkę i podepnę miernik pod wtyczkę do zasilania wtryskiwacza pokazuje on wartość 11,53. Jeśli wiecie jakie czujniki i który sterownik (oraz gdzie się one znajdują) są odpowiedzialnie za działanie wtryskiwacza to będę wdzięczny za pomoc. |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 13 Sty 2009, 11:37
|
|
|
frenetico napisał/a: | Wtryskiwacz jest sprawny również na 100% bo jak podłączyłem do niego obce zasilanie (nie z instalacji samochodu) wtedy fiescinka odpaliła i chodziła aż milo. Na czym może polegać problem?? |
Jak to zrobiles? przeciez wtryskiwacz nie dziala w trybie ciągłym. Skad podałeś impulsy do wtryskiwacza zeby się otwierał i zamykał zeby utrzymać odpowiednie obroty? cos tu głupoty gadasz. |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Sty 2009, 11:49
|
|
|
Wtryskiwacz to zaworek, jest zamknięty albo otwarty, jak mu podał 12V to pewnie paliwo się lało ciurkiem i silnik się kręcił ładnie |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
frenetico [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Sty 2009, 16:49
|
|
|
Dokladnie, dostal napiecie z prostownika wiec jak, pomoze mi ktos z umiejscowieniem tych sterownikow itd. ktore mogly nawalic? |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Sty 2009, 21:38
|
|
|
dawanie impulsu z prostownika to głupota .
Hm a czy cały czas masz iskrę nawet gdy auto gaśnie ?? Bo to jest ważny trop bo nie wiadomo czy siada edis i gubi wszystko czy siada część edisa i przestaje podawać impulsy na komputer wtrysku . czy siadł sam komputer . Jeszcze jedna rzecz masz immobiliser ?? |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.