Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamiana gaźnika w Escorcie 82r na Fiestowski Webera
Autor Wiadomość
Sykul71 


Model: Inne auto
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Adrian
Wiek: 34
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 17
Skąd: Tychy
Wysłany: 18 Mar 2009, 16:51   Zamiana gaźnika w Escorcie 82r na Fiestowski Webera

Wybaczcie jeśli poruszam temat w nie odpowiednim miejscu, ale jestem nowy i nie bardzo wiem gdzie to poruszyć :)

A więc do rzeczy jestem posiadaczem ESCORTa z 1982 z silnikiem 1.1L i jak nie pierwszy mam problem z gaźnikiem MOTORCRAFT V.V tzw "szuflada" silnik ciagle chodzi na wysokich obrotach a autko pali ogromne ilosci benzyny.
Chciałbym go zamienic na webera z fiesty, wiec moze powie mi ktos jakiego kolektora szukać zeby spasował do ESCORTA (bo zmiana gaznika wiaze sie zmiana kolektora) :)

czekam z niecierpliwoscią :) dzięki :)
_________________
ESCORT MKIII 1982
Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Mar 2009, 18:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18 Mar 2009, 21:26   

Hmm, ja mam kolektor ssacy z fiesty 1.1 na dwu gardzielowym weberze :) nawet gaznik mam ale nie wiem w jakim stopniu jest sprawny :) Auto na nim odpalalo i jezdzilo ale nic wiecej powiedziec nie moge(bo nie wiem) na jego temat :) Jestes z Tych to masz blisko, mozesz kiedys przy okazji podskoczyc i sobie obejrzysz ten kolektor czy by Ci pasowal itd.
_________________
 
 
 
Sykul71 


Model: Inne auto
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Adrian
Wiek: 34
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 17
Skąd: Tychy
Wysłany: 18 Mar 2009, 23:01   

Wielkie dzięki :)
_________________
ESCORT MKIII 1982
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Mar 2009, 02:02   

kolektor ssący z HCS nie pasuje do OHVki . tak samo jak nie przełożysz nic z escorta nawet 1.3 po 89 roku mniej wiecej . Wszystko przez to że ford przesunął kanał wodny ze środka (modele do 89) na brzeg modele po 89 . Jedyne co cię może uratować to ten sam rozstaw szpilek w nowszym weberze . Choć nie licz na cuda bo gaźniki w fiestach zakończyły byt najpóźniej w 94 roku więc jak by nie liczyć 15 lat razy 15tyś km rocznie to daje 225 000 km wiec szału i tak nie będzie . Można próbować jedynie wskrzesić ten gaźnik (VV) albo założyć LPG i olać temat . Ewentualnie napisz na PW to coś pomyślimy . Zacznij od podstaw czyli sprawdź zawór iglicowy .
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 19 Mar 2009, 11:46   

VV w pełni sprawny po regeneracji bodajże 600 zeta jak pamiętam.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Sykul71 


Model: Inne auto
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Adrian
Wiek: 34
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 17
Skąd: Tychy
Wysłany: 19 Mar 2009, 15:05   

czyli diodalodz twierdzisz ze ten kolektor Marka nie podejdzie?
wiec jakiego mam użyć skoro każdy radzi żebym zmienił gaźnik i kolektor

JoeMix mój gaźnik wy regenerują za 400zł ale jednak wolał bym się pozbyć szuflady i zmienić na webera
_________________
ESCORT MKIII 1982
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 19 Mar 2009, 15:41   

VV bardzo dobry gaźnik, fiestą na VV schodzę w trasie prawie do 4 litrów na setkę, osiągając lepciejszy rezultat niż na 2V webera.

Skoro silnik Ci na wysokich obrotach chodzi to sprawdź czy owa szuflada się nie zacina, na pracującym silniku spróbuj ja palcem bardziej zamknąć - jak się da to coś z nią będzie pewnie nie tak - ten gaźnik to czary mary, sam go dobrze nie znam, sprawdź wszystkie podciśnienie i szczelność puszki filtra.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Mar 2009, 20:43   

tu masz kolektor z HCS a czyli 1.1/1.3 po 89 roku . na środku brakuje kanału wodnego bo wynieśli go na brzeg kolektora . Ten myk eliminuje osprzęt z fiesty chyba że znajdziesz 2V albo 1v z kolektorem z mk2 (83-89).
 
 
 
Sykul71 


Model: Inne auto
Wersja: L
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Adrian
Wiek: 34
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 17
Skąd: Tychy
Wysłany: 19 Mar 2009, 21:44   

czyli pozostaje mi oddać szufladę do regeneracji :? bo znaleźć 2v lub 1v pewnie będzie ciężko :(

[ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 22:56 ]
no znalazł się z fiesty mk2 1.1 wiec mam nadzieje że już wszystko potoczy się w dobrym kierunku :D dzięki za pomoc :)
_________________
ESCORT MKIII 1982
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] swap zamiana z gaźnika na wtrysk?
swap zamiana z gaźnika na wtrysk?
matrix-1990 Tuning mechaniczny 7 11 Sty 2010, 19:54
JoeMix
Brak nowych postów [MK3] Dobór miksera do Webera
eMWu LPG 3 29 Sty 2014, 13:28
eMWu
Brak nowych postów [Inny] problem z radiem w escorcie
Arek103 Car Audio i CB 4 7 Cze 2011, 18:08
Arek103
Brak nowych postów Długość progów w Fieście i Escorcie
Mikuś Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 4 3 Lut 2011, 23:41
Mikuś
Brak nowych postów [Inny] Podniesione obroty w Escorcie
PacMan Mechanika 8 1 Maj 2011, 12:02
exoryna


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.