Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:37 |
[MK3] Czarna szmata by Epinephrine |
Autor |
Wiadomość |
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 8 Mar 2009, 21:04
|
|
|
Ja powiem tyle, na forum zawsze znajda się "śpece" jeden mądrzejszy od drugiego
To co tu wypisują lepiej przesiać przez konkretne sito |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 8 Mar 2009, 22:18
|
|
|
Krawiec bla bla bla .
Odwaliłeś fuszerę , a teraz dorabiasz do tego filozofię .
"trochę usztywnić budę " to brzmi jak to że można być " trochę w ciąży "
Widzisz problem polega na tym że jestem głupi i uważam że ktoś będzie się chciał uczyć na moich błędach .
Zasadniczo powinienem stwierdzić że to lipa i nie tracić czasu .
Uznajmy że nie było tematu i jest fajnie |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 8 Mar 2009, 22:38
|
|
|
zeby ponudzic ..a moze dac do myslenia nasladowcom ..dodam ze ja w kundlu ..który ma (bedzie miał) charakter czysto rekreacyjny ..budy nie obspawuje ..problemów z obspawaniem nie mam zadnych ..ale po co ..jesli buda zdrowa i fabrycznie sztywna ..jesli auto nie bedzie ganiało w rajdach czy kajtkach ..i jesli nie wzmacniam całosci pełna klatka a tylko zestawem rozpórek ..to nie widze sensu wzmacnianie (osłabianie) budy spawami ..mysle ze zwyczajowe (sic)obspawanie budy rzadko przynosi wymierne korzysci i pozwala byc własciwie wykorzystane ...zadbaj zeby nie gniło . ja spawy chronie dobrymi szczeliwami A+D ..i odpukac nie łapią wilgoci ...ale i tak zgnija ..z jednej czy drugiej strony |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 9 Mar 2009, 04:48
|
|
|
LOY z tym obspawywaniem to jest chyba tak jak wcześniej było z niszczeniem bud zwanym odelżaniem , a wcześniej z tarczobębnami i z robieniem RST , czyli po prostu taka chwilowa moda . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 9 Mar 2009, 11:32
|
|
|
Żółwiu to nie jest jakas tam moda tylko moja poprzednia buda chodziła cała we wszystkie strony. Z racji tego że nowa jest z 96 roku i zostaną dodane tylko 2 rozpórki wystarczyło troche ją dziabnąć. I nie mow prosze ze dorabiam jakies filozofie bo tak nie jest. Trzymam sie tego co ustaliłem w projekcie i tyle. Rozumiem ze masz wieksze doświadczenie ale prosze uszanuj że nie kazdy musi robic cos wg. jednego schematu. Jak bedize okazja wsiadziesz , przejedziesz sie i dopiero wtedy ocenisz czy faktycznie to wszystko nie miało sensu A teraz zabieram sie do dalszej roboty. |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 9 Mar 2009, 11:44
|
|
|
tadzias napisał/a: | To co tu wypisują lepiej przesiać przez konkretne sito |
Najlepsze sito to takie, które weryfikuje projekty po kilku latach (czasami miesiącach)
Krawiec - sam napisałeś, że na blacharce się nie znasz. Dlaczego więc twierdzisz, że to co zostało zrobione jest dobre?
Jest spartaczone i to mocno. Jak dalej pójdziesz takim tropem to reszta może wyglądać podobnie. |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 9 Mar 2009, 12:03
|
|
|
Krawiec napisał/a: | A teraz zabieram sie do dalszej roboty. |
tak jest, krzesaj iskry i kuj żelazo póki gorące później zobaczymy co z tego wyszło. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 9 Mar 2009, 12:22
|
|
|
xr2fun napisał/a: | Dlaczego więc twierdzisz, że to co zostało zrobione jest dobre? |
Znam pare osob ktorzy maja w identyczny sposob pocheftaną karoserie i odczuwaja różnice. Trzeba tylko dobrze zakonserwować. Ale nie chce sie juz klucic czy to dobre czy nie. Czas pokaże. |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 9 Mar 2009, 12:42
|
|
|
krawiec ...ogólnie nie odbierz nas zle ..robisz juz wyjatkowa rzecz ..na tyle wyjatkowa ze jak stare baby biadolimy nad twoim autem bo wszystkim nam zalezy zeby było jeszcze lepsze ... to nie dopieprzanie ..tylko taka męska szorstka troska ...napewno bedzie lepsze niz 90% MK3 na forum ... my zapaleńcy cieszymy sie po prostu wszytkimi projektami ..bo dzieki nim te auta zyja i zyskuja na uznaniu ...walcz dalej ,a my dalej bedziemy ci troche przeszkadzac
ja tez wpełzam do warsztatu |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 9 Mar 2009, 22:08
|
|
|
xr2fun Piotrze - masz w 100 % racje .. Myślę zresztą że Krawiec w pewnym momencie dojdzie sam do wniosku że wszelakiego rodzaju " skróty " mszczą się i to bezlitośnie .
LOY, głęboka prawda jest w Twoich słowach . Czasami autorzy projektów je opatrznie identyfikują i uważają że się na kogoś uwzięliśmy . A sytuacja wygląda dokładnie odwrotnie . To te projekty , w których najwięcej marudzimy uważamy za najbardziej wartościowe ( w końcu co można powiedzieć o projekcie gdzi esię jedynie mówi i mówi i mówi ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
PitusK
Model: Inne auto
Wersja: Fun
Silnik: Inny
Wiek: 39 Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 187 Skąd: krakow
|
Wysłany: 21 Mar 2009, 10:09
|
|
|
Krawiec czy to spwał ten gość co mówiłeś?? Czy Marek??? nie wyglada mi to na robotę marka niestety. Nie będę się już wypowiadał na temat spawów bo faktycznie nie wygląda to dobrze. W końcu widzę że ten projekt ruszył bo narazie tylko mówiłeś a teraz widzę. Wieże w ten projekt mocno i w Ciebie.! |
_________________ FRAKCJA MAŁOPOLSKA
Moja Fiesta |
|
|
|
|
S0nic [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Mar 2009, 15:36
|
|
|
PitusK napisał/a: | . Wieże w ten projekt mocno i w Ciebie.! |
Dużo ludzi wierzy, tylko wydaje mi się że krawiec ma słabą motywacje bo zamiast sie zajmowac projektem to twardo imprezuje ;P zresztą bylem z nim wczoraj.
dzisiaj miał coś robić, zobaczymy czy się udzieli. |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 21 Mar 2009, 20:32
|
|
|
Krawiec jak nie skończysz tego projektu to osobiście ci nakopie do |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Mar 2009, 21:01
|
|
|
Skfarek napisał/a: | Krawiec jak nie skończysz tego projektu to osobiście ci nakopie do |
Tak naprawdę nie chodzi tu o motywację bo jej mi nie brakuje tylko o $$$$$$ ;(
Do złożenia motoru zostało mi naprawdę niewiele. Panewki , uszczelniacze wału , plan głowicy i olej. Co do budy to prace trwają i niedługo update. |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
S0nic [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Mar 2009, 17:57
|
|
|
Jako że dzisiaj byliśmy z Krawcem w niepolomicach i zalatwilismy tylko polerke korb a z głowicą niestety nie było dzisiaj żadnego progressu
Postanowiliśmy odwiedzić "Epinephrine garage" i machnąć maske
idziemy w rost
wybaczcie jakość. Zdjecie z telefonu |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 27 Mar 2009, 21:19
|
|
|
Krawiec napisał/a: | Tak naprawdę nie chodzi tu o motywację bo jej mi nie brakuje tylko o $$$$$$ ;( |
Szelest w kieszeni jest najważniejszy.
I teraz tak ( to dla biszkoptów i ludzi nawiedzonych ), kupujesz auto za 3kzł to dolicz na odbudowę co najmniej 12kzł - jak się mylę to poprawcie!
Zrób kalkulację i przepływ pieniędzy i wtedy wiesz o co chodzi.
Nie tylko na tym Forum byli tacy co porywali się " z motyką na słońce "
Nie odbieraj tego źle ale ja naprawdę wiem jakie są koszty odbudowy. |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 27 Mar 2009, 21:38
|
|
|
masz racje w 100%. a czasem te 12tyś jest mało, a nawet często |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Mar 2009, 21:58
|
|
|
xr2fun,
Zdaje sobie z tego sprawe. Od roku zbieram tajle i męcze ludzi o rady itp. Po prostu nie zakładałem że kryzys mnie tak boleśnie doświadczy. Motor złoże do końca kwietnia |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
Grand
Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 119 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 Kwi 2009, 21:14
|
|
|
panie Krawiec, prosze uprzejmie o zdjęcia jednostki w stanie obecnym, bo ponoć pomalowana jest |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 Kwi 2009, 22:25
|
|
|
Tak więc buda została oczyszczona z rudej wzmocniona walnięta podkładem reaktywnym a pozneij podkładem pod docelowy kolor. Podziękowania dla Grand'a za pożyczenie pistoletu i kompresora ( ) Długo nie update'owałem ponieważ było mnóstwo roboty z przygotowaniem karoserii.Króciutka relacja:
A tak wygląda z przymierzonym intercooler'em.
|
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
|