| [MK1] "Czesio" | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Sachar   
 Model: Ford Fiesta Mk1`83
 Wersja: L
 Silnik: 1.3/58KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 22 Lut 2009
 Posty: 58
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2009,  22:21   [MK1] "Czesio" |   
 |  
               | 
 |  
               | 1. NICK: Sachar 2. IMIĘ: Adam
 3. MODEL: Fiesta
 4. WERSJA: L
 5. ROCZNIK: MkI, 1983
 6. SILNIK: 1300 Kent
 7. OPIS AUTA: Kupiona w lutym 2009, bo potrzebowałem auta do codziennej jazdy po mieście, a dotychczasowe auto od pół roku czeka na elektryka który poradzi sobie z awarią. Znalazłem ją na allegro, szybki telefon do właściciela, potem do kumpla, wsiadamy w autko i lecimy do Śremu po fiestę. Na miejscu to co zastajemy przerasta nasze oczekiwania, fura jest w całości, nie sypie się przy dotknięciu, odpala i całkiem żwawo zasuwa. A przede wszystkim jest praktycznie w orginale, nie tknięta ręką jakiegoś chorego amatora plastików i neonów. Po krótkich targach wracamy do Wawki. Na trasie atko sprawuje się świetnie - pada deszcz, auto na swoich zabytkowych oponkach tańczy po całej drodze, co nie przeszkadza nam łapać na odcinkach między postojami średniej ok 100 km/h. Po drodze autko zostaje ochrzczone i od tej pory jest już "Czesio Czesław". W następnych dniach szybki serwis. Od tej pory "Czesio" robi 1000 km tygodniowo. Ostatnio pojawiły się problemy z przegrzewaniem, więc wymieniłem uszczelkę pod głowicą, ale niewiele to pomogło, więc ciągle z tym walczę.
 
 8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
 a. wizualne: lusterka Engemann "z epoki", Kierownica Moto Lita "z epoki", felgi Ronal RS z oponami Yokohama A008 175/50 R13, fotele kubełkowe Koenig, pasy Schroth, zegary z obrotomierzem
 b. mechaniczne: wymiana filtra powietrza, piórek wycieraczek, klocków hamulcowych, końcówek kierowniczych, uszczelki pod pokrywą zaworów, regulacja zaworów, wymiana palca i kopułki, świec i przewodów WN, amrtyzatory, sprężyny Jamex -30mm
 c. audio: Radio Ford Sound 2014 + głośniki
 d. inne: brak
 
 9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
 a. wizualne: halogeny "Wesem", spoiler na klapę z xr2, paski z 1300 S
 b. mechaniczne: 2 podwójne poziome gaźniki dellorto DHLA z kolektorem - jeszcze tylko filtry
 d. inne: gruntowna blacharka - zakupiony już dawca
 
 
     
    |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 4 Gru 2009,  20:52, w całości zmieniany 11 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arecki   Człowiek Whisky
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 04 Sty 2009
 Posty: 1673
 Skąd: WWL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2009,  22:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | ładny i zadbany egzemplarz  powodzenia z blacharką   |  
				| _________________ 
   
 
   
 Była Fiesta jest Focus
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | J@rek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Jarosław
 Wiek: 42
 Dołączył: 04 Wrz 2007
 Posty: 743
 Skąd: WawaTeam/Wawer
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2009,  22:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ładniutka Fiesścinka  dbaj o nią   |  
				| _________________ 
   
  
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2009,  23:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ładna i ten stan  Niech ją tylko LOY zobaczy   Wpadnij do nas się nią na żywo pochwalić.
 |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kostek88wjcz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: L
 Silnik: RS2000/150KM
 Imię: Mariusz
 Wiek: 37
 Dołączył: 20 Mar 2007
 Posty: 488
 Skąd: Wojnicz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Kwi 2009,  08:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wystarczy ze to Mk1  i jest bajka  calkiem fajnei sie zapowiada widzac po planach jedyne co moglbym dodac od siebie to  gleba  powodzenia i czekam na efekty   |  
				| _________________ Fiesta Ruless
   
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Kwi 2009,  13:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | miodzio babcia  naprawdę ładnie zachowana, cieszę się że ołner nie ma zamiaru jej robić krzywdy wkładając do niej coś co do niej nie pasuje  to się chwali   |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Sachar   
 Model: Ford Fiesta Mk1`83
 Wersja: L
 Silnik: 1.3/58KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 22 Lut 2009
 Posty: 58
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Kwi 2009,  21:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zastanawiam się cały czas nad obniżeniem, ale niestety auto służy mi do pracy i pokonuję nią tygodniowo ok 1000 km po Wawie, więc obawiam się, że mój kręgosłup mógłby gleby nie wytrzymać. A dziś przywiozłem z domku komplecik RS-ów. Są lekko podniszczone, ale renowację zrobię im dopiero przy blacharce. 
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez Sachar 25 Kwi 2009,  19:27, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kostek88wjcz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: L
 Silnik: RS2000/150KM
 Imię: Mariusz
 Wiek: 37
 Dołączył: 20 Mar 2007
 Posty: 488
 Skąd: Wojnicz
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tajmus   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 28 Lis 2007
 Posty: 621
 Skąd: KGR
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Kwi 2009,  11:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Plany zacne. Nie ma co!! Dosc ladnie wyglada a jak jeszcze zalozysz krzyze to
   Co do gleby - wiadomo ze nie da sie wszystkiego pogodzic. Pozdrawiam
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tadzias   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Imię: Tadek
 Dołączył: 21 Lip 2008
 Posty: 1321
 Skąd: Sucha Beskidzka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Kwi 2009,  11:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | i kolejna MK1 w stadzie   
 ładny lakierek, podoba mi sie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Kwi 2009,  11:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | do tych krzyży kolego powinieneś założyć nakładki z xr2 bo inaczej będą wystawać, nie nadają się też do autka z tarczami wentylowanymi bo ocierają o zacisk ale powodzonka  moja fista jeździ już u mnie 5 lat i daje rade jako auto do jazdy na codzień i od święta można zaszaleć   |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tadzias   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Imię: Tadek
 Dołączył: 21 Lip 2008
 Posty: 1321
 Skąd: Sucha Beskidzka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Kwi 2009,  11:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Laskosz, mi to samo mówiłeś, a weszły te krzyże bez nakładek   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Sachar   
 Model: Ford Fiesta Mk1`83
 Wersja: L
 Silnik: 1.3/58KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 22 Lut 2009
 Posty: 58
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Kwi 2009,  12:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Felgi nie powinny o nic obcierać. Były robione w różnych szerokościach, z różnym odsadzeniem. Moje mają szerokość 6 cali, z tego co wiem problem zaczyna się od 7 cali. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pająk   
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 22 Lut 2007
 Posty: 8
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Kwi 2009,  12:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Widzę że kierownica już siedzi, fajnie fajnie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Sachar   
 Model: Ford Fiesta Mk1`83
 Wersja: L
 Silnik: 1.3/58KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 22 Lut 2009
 Posty: 58
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Kwi 2009,  12:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ano siedzi i fajnie się kręci. I nawet kierunki odbijają   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Kwi 2009,  14:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sachar,  piękne auto  z najbliższej memu sercu generacji i to z nietypowym silniczkiem   
 Brawo brawo
  . Kiera także fajna - niestety oryginalne mają słaby chwyt . 
 Napisz czym się różni zawias w Twoim 1.3 od serii 1.1 ? czy to jest na zawiasie od SuperSporta ? czy może od xr2 ?
 
 Daj foty spod maski i wogóle jak najwięcej fot i opowieści
  ( im więcem mk1 tym lepiej  ) |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Sachar   
 Model: Ford Fiesta Mk1`83
 Wersja: L
 Silnik: 1.3/58KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 22 Lut 2009
 Posty: 58
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Kwi 2009,  22:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niestety, tu musze wszystkich zmartwić - silnik orginalnie był 1.1. Został wymieniony na 1.3 ale pozostałe graty zostały w serii. Mi marzy się, żeby jak najbardziej zbliżyć się do wersji 1.3S. Jakby ktoś miał jakieś dane dotyczące tej wersji, schematy malowania, specyfikacje to bardzo poproszę   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Kwi 2009,  06:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wersja S i SuperS to był dziwny wynalazek, silnik 1,1 tylko na życzenie był kładziony 1,3, zbliżyć się możesz lekko malunkiem (eSka z tyłu na boku, pasek) może trochę wnętrzem, mechanicznie S najbardziej wyróżniało zawieszenie. W wolnej chwili przekopie prospekty i wrzucę Ci foty. |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rkalitka   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/53KM
 Imię: Roman
 Wiek: 39
 Dołączył: 16 Sty 2008
 Posty: 1615
 Skąd: Perkowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Kwi 2009,  19:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Aż miło patrzeć, że uratowana ta fiesta ze Śremu  felgi też fajne to już która? 3-4 fiestka u nas na krzyżach? miło  przy 6 calach nie ma problemu nawet u mnie nie było z przodu ale szerzej to już gorzej... |  
				| _________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Kwi 2009,  20:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | oo, znam to auto  to znaczy poznałem wczoraj. nie przyglądałem się, ale wyglądało bardzo ładnie. i być może trafi do niej coś fajnego ode mnie, ale nie zdradzę bo może owner nie chce zdradzać
   |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |