| Przesunięty przez: PumaRST 8 Cze 2008,  23:28
 | Nie Fiesta ale na ZETEC-u :) Projekt Tiger... | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lut 2009,  22:55 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Qzyn napisał/a: |  	  | to sa 4 gazniki z moto. | 
 z jakiego moto :> r1? jesli tak to robiliście je wg danych angoli? :>
 |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
  
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lut 2009,  02:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Gruby projekt   Fascynuje mnie zapłon . Powiedz mi czy ten układ jest na 2 cewkach ?? I skąd bierze sygnał . Jest mu obojętne czy będzie czytał z koła pasowego nacinanego czy z koła zamachowego jak w fordzie ?? Tzn chodzi mi o stopień programowalności tego cuda no i koszty ?
 Pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | NOWITEK   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 48
 Dołączył: 21 Cze 2004
 Posty: 188
 Skąd: Małopolska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lut 2009,  08:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Aż miło popatrzyć na taką robotę   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lut 2009,  11:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Gaziole to kawa zzr1100. Zaplon jest seryjny forda, tzn cewka i EDIS. Natomiast Sterownik z okablowaniem przyszedl od angoli w zestawie. Dostalismy sterownik (Mgeajolt), kable z wtyczkami, gazniki i aluminiowe kolo zamachowe. Niestety cena to ponad 700 funtow. Kolo ma normalne otwory tak jak seryjne i podlaczony jest czujnik polozenia walu. Na razie niestety mapa dziala w 2D (tylko w stosunku do obrotow), bo przy 4 gaziorach nie ma jak zrobic porzadnego podcisnienia a nad TPS-em dopiero dumam. Jednak angole tez czasami jezdza docelowo na mapie 2D. |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lut 2009,  22:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | a spróbujcie to odpalic na ESC  tak na początek   |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lut 2009,  22:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | ESC A co to jest? A pozatym skoro juz odpalil to czemu zmieniac zamiast stroic?   
 [ Dodano: Pią Maj 01, 2009 14:32 ]
 Dzisiaj dostalem fotke od jarka ze plastiki sa juz polakierowane. Jeszcze nie na 100% ale reszte trzeba skonczyc na aucie. Ponoc na zywo jest masakra
  Dzisiaj jade oblookac na zywo i konczyc elektryke. 
 
  |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Maj 2009,  16:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nooo bajera to wygląda   Pokażesz nam go na następnym zlocie ?
   Powodzenia w dalszych pracach!
 Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Przemekbalagan   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Dołączył: 02 Paź 2008
 Posty: 62
 Skąd: OPALENICA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Maj 2009,  23:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Projekt - PIĘKNY Gaźniki kochają pojemność .
 |  
				| _________________ Przemekbalagan
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Maj 2009,  18:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | No i stalo sie - pierwsze metry za ploty. DOslownie z wrazenia ciezko potem bylo zasnac hehe. Co prawda wyszlo pare rzeczy do podszlifowania ale jest wypas. I dopiero teraz zobaczylismy jakie to jest niskie hahaha. Na razier glowny problem (a w sumie problemik) to zawias. Jest za nisko z tylu a nie da sie podniesc bo amory sa krotkie i juz wogole auto nie siada na sprezynie jak sie je stawia na ziemi. Ale przespawamy ciutke mocowanie amorow blizej ich osi obrotu to i auto bedzie wyzej i bedzie mozna odpuscic sprezyny troche i pozatym bedzie wieksza sila na nie dzialala i to powinno zalatwic sprawe.
 Na razie nagralismy tylko wyjazd z placu bo auto teraz pojdzie do tapicera i jezdzimy bez foteli hehe.
 
 http://www.youtube.com/watch?v=EVwpbWbZobQ
 
 http://www.youtube.com/watch?v=2zx9ysBKsHI
 
 http://www.youtube.com/watch?v=gqCHwmO-2b8
 
 
       |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Maj 2009,  18:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ciebie nie widac a slychac hehehe... A tak serio to powiem wam ze kawal dobrej roboty za wami
  ciekawie to chodzi jak na 1 tlumik i wydech wydumke  Ile to wazy ?? |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Maj 2009,  19:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | HYHY - to są chyba najpiękniejsze chwile , a na pewno takei jakich się nie zapomina . 
 Gratki
         |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Maj 2009,  20:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | heheh klang ma miły  i wygląda porządnie   |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | xr2fun   
 
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Dołączył: 18 Sie 2005
 Posty: 625
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Maj 2009,  20:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kochajmy stare dobre angielskie projekty. Podobno ma być w PL salon Caterhama. Nie odmówię sobie jazdy próbnej.       Z mojej strony gratulacje
       |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Maj 2009,  23:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | grubo   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Maj 2009,  00:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzieki wielkie i wiem ze jeszcze troche roboty przed nami   Co do wagi to ok 550kg powinno wazyc.
 |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mareno   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Marek
 Wiek: 45
 Dołączył: 25 Cze 2007
 Posty: 456
 Skąd: Wierzejewice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Maj 2009,  08:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Prawdziwa zabawka dla duzych chlopcow. Pozazdroscic   |  
				| _________________ Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Maj 2009,  17:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wypaśny. Mruczy rewelacja.
 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2009,  10:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | No i kolejne pare srutututu udalo sie zrobic - bo w sumie juz tylko pierodly zostaly, ktore dlugo trwaja a efektow bardzo nie widac hehe. Zalozylismy blotniki, wstepnie wstawilismy fotele. I tak teraz widze ze takie jasne fotele niezle nawet wygladaja ale tapicerka to bedzie czarna alcantara. No i pierwsze dumania przed nami. Podczas przejazdzek wyszlo na jaw ze od dolu ciagnie super ale im wyzej tym gorzej. Jednak sprawa jest do ogarniecia - po pierwsze zaplon jest na razie zrobiony na pale, po drugie nie wiem jak sa ustawione gazniki, sa jedynie zsynchronizowane, wiec i tutaj mamy pole do popisu. Podepniemy silnik pod urzadzonko i zobaczymy czy u gory nie jest przypadkiem za ubogo. No a w najgorszym razie zapodamy do gaznikow zestaw dynojeta.
 Ustawilismy tez juz wstepnie zawieszenie i wydaje sie ze jest super
   Aaa, no i zamontowalismy przednia "szybe" - pisze w cudzyslowiu bo to na pewno nie spelnia funkcji przednij szybki ale wyglada zajebiscie i nie bedziemy jej na pewno zmieniac na taka zwykla duza
   Teraz autko pojechalo do tapicera, potem geometria, strojenie i rejestracja. Ale to bede informowal jak sie sprawy dalej posuna.
 Na razie wrzuce jeszcze pare ostatnich fotek:
 
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
  |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kaczoro   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Bartosz
 Wiek: 41
 Dołączył: 17 Mar 2005
 Posty: 391
 Skąd: Jastrzębie/Krk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Cze 2009,  10:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | Cudo     
 Pasy, rozumiem będą trzypunktowe lub czteropunktowe
  Jak wygląda kwestia mocowania pasów z tyłu? Trochę ciasno tam jest   
 Pozdrawiam.
 |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |