| Przesunięty przez: LOY 14 Paź 2008,  17:01
 | [MK3] projekt "PUNKY RS"  by LOY | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Paź 2008,  16:52 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | LOY napisał/a: |  	  | ciagnie jak durny | 
 odważne słowa. :[
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Darekmk3   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Darek
 Wiek: 41
 Dołączył: 30 Lip 2005
 Posty: 917
 Skąd: Żory
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Paź 2008,  19:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | wedlug tych problemow co opisujecie - to ja mam to samo i sprawdzalem metoda podmiany i wyszlo na to ze przeplywka - poprawilo sie po podmianie ale nastepna padla.. , a znalezc sprawna przeplywke to chyba cud...  . 
 pozdro
   |  
				| _________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 www.fiesta-squad.prv.pl
 www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 cos dla grupy jebax teoretix
 fiesta rs 1300 w akcji
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Paź 2008,  20:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | sulos, napisz kiedys jakis mądry post. przepływomierz mozna kupic nowy, najlepiej.
 |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2008,  14:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | sprawdziłem dziś CPP. wyniki: rezystancja między wtykami 47-46 - 0,75 kO
 przy otwieraniu wzrastała płynnie do 3,2 k
 rezystancja między 47-26 - 3,4 kO
 przy otwarciu spadała płynnie do 330 O
 więc wygląda na ok.
 
 przy okazji sprawdziłem wtryskiwacze - rezystancja ok. 15,7 O
 
 nie wiem jak sprawdzić przepływkę, oraz gdzie się podpiąć w sondę lambda.
 |  
				| _________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
 http://barylski.daportfolio.com/
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2008,  18:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | przepływka też powinna mieć określoną rezystancje gdy silnik nie chodzi. sonde mierzysz w ten sposób że jedna sonda od miernika do masy a druga do sygnałowego (jak nie wiesz który to wkuwasz się po kolei) i napięcie powinno wahać się od 0,1 do 1V, najlepiej sprawdzać to na mierniku analogowym, wtedy dokładnie widać czy jest ona sprawna.
 |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Lis 2008,  20:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | dziś ze Stafciem [dzięki za pomoc] poczyściliśmy wszystkie styki w czujnikach i sprawdziliśmy lambdę metodą: diagnostyka, podpięcie innej, diagnostyka, powtórne wpięcie poprzedniej, diagnostyka i kolejna roszada. wyszło, że lambda była padnięta. mam teraz wsadzoną dobrą i czuję różnicę [to raczej nie placebo] na plus. więc czeka mnie kupno nowej.
 |  
				| _________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
 http://barylski.daportfolio.com/
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Lis 2008,  20:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | hmmm ja swoją sondę sprawdzałem i po błędach i miernikiem i wychodzi że dobra  ciekawe co za diabeł u mnie siedzi   |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Lis 2008,  22:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | polecam zainwestowac troche wiecej kasy i kupic "porzadna" sonde rada z autopsji
   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Mar 2009,  18:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | jak sie ma punkowa rs-ka?? dzieje sie cos wiecej?? mechanika pochytana??
 |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Kwi 2009,  14:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | postanowiłem trochę ruszyć temat RS, żebyście nie myśleli, że już jej nie ma, albo kwitnie w jakimś rowie. nie jestem w stanie na razie projektu rozwijać, bo finanse uciekają w formie fiestowych wydatków bieżących   
 w trzech słowach przeszliśmy ostatnio przez spore wycieki oleju - ostatnio baaardzo spore] - i próbując zdiagnozować ze Stefciem źródło rozprysku [z braku dojścia jedynie palcoleptycznie], znaleźliśmy pęknięcie bloku. na szczęście - na całe szczęście - okazało się jak już doszedłem do siebie, że to jedynie jakaś zadra [?], a olej ucieka po prostu przez dziurawy czujnik ciśnienia oleju. już nie cieknie.
 
 wymieniliśmy też poduchy pod skrzynią, bo silnik chciał uciekać razem z wydechem
 
 
   [Stafcio chciał mieć fajne zdjęcie jak iskry krzesi - była okazja bo jedna nakrętka się uparła]
 
 kilka dni temu zaliczyłem dziurę w asfalcie jadąc do łodzi i głupio zrobiłem nie fotografując jej od razu, bo 3 dni później była już zalana, a pamiątką po spotkaniu było walnięte łożysko i koła do wyważania.
 
 przy okazji wymiany łożyska dowiedziałem się o padniętym przegubie, który ostatnimi dniami wymieniłem z wielką pomocą Stafcia.
 
 wymieniając przegub okazało się, że końcówki drążków i wahacz są do wymiany....
 
 i tak sobie życie płynie powolutku.
 |  
				| _________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
 http://barylski.daportfolio.com/
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Kwi 2009,  15:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | jak już zrobisz wszystko co się sypie to bedziesz zadowolony   |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Kwi 2009,  16:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | będę zadowolony z auta, natomiast z finansów i atmosfery w domu niekoniecznie :] 
 [ Dodano: Wto Kwi 21, 2009 17:38 ]
 i jeszcze jedno. przy skręconej kierownicy maksymalnie w lewo gdy auto się toczy coś miarowo puka przy prawym kole. myślałem, że może to mieć związek z przegubem, lecz po wymianie nie przestało. w planach mam wymianę wahacza i końcówek ale zapytam mimo to, czy to może być sprawka tych części?
 |  
				| _________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
 http://barylski.daportfolio.com/
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | hubi_2006   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Techno
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Hubert
 Wiek: 37
 Dołączył: 03 Cze 2007
 Posty: 1479
 Skąd: Kruszwica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Kwi 2009,  19:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | to zawsze będzie coś innego jak to autami bywa 	  | Radkalkin napisał/a: |  	  | jak już zrobisz wszystko co się sypie to bedziesz zadowolony   | 
   |  
				| _________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
 ebesz szkerebe debesz (R)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Kwi 2009,  21:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | konrad nie pękaj, prędzej czy później musialbys wymienic wahacz prawi i końcówki. 
 trzeba je wymienic zanim uciekniesz z wwa.
 wahacz moog http://katalog.fota.pl/Ka...EinspNr=134&St=
 ok 120pln, koncowki moog ok 25pln
 moog to jedna z lepszych firm robiąca zawiechę. chwalą się ze robią części do wyścigów nascar.
 oczywiscie mozesz kupic na alegro za 67pln ale dlugo na tym nie pojezdzisz, testowalem dwa razy
   
 z tym stukaniem, to cos w lewym kole. kiedys mówiles ze piasta jest ble, ja mam do sprzedania
   |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lip 2009,  02:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | w niedzielę znalazłem odrobinę czasu i ubrałem moje cudo w lotkę. czekała na ten dzień i lotka i ereska dobre pół roku. wreszcie się spiąłem i zrobiłem co trzeba.
 lotka zamontowana na 6 śrub, bez kleju.
 otwory wywiercone w klapie zabezpieczone.
 tyle w temacie :]
 
 przy okazji kilka dzisiejszych fotek, żeby przypomnieć jak wygląda fiesta ;]
 
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
  |  
				| _________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
 http://barylski.daportfolio.com/
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lip 2009,  07:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | no, teraz to wygląda jak RSka. wytnij jeszcze otwór na szyberdach i będziesz miał w 100% tę wersję   |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lip 2009,  11:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | faaaaajna xrka!! z tym daszkiem wydaje się nieco niższa   |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kaczoro   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Bartosz
 Wiek: 41
 Dołączył: 17 Mar 2005
 Posty: 391
 Skąd: Jastrzębie/Krk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lip 2009,  14:30 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Radkalkin napisał/a: |  	  | kolejnym mini kroczkiem muszą być dymione kierunki z tyłu. | 
 
 Popieram, muszą być
   
 Nie myślałeś jednak o jakimś alternatywnym komplecie kół? Np. 14cali?
 Oczywiście te kółeczka mają swój urok ale opona strasznie baloniasta się wydaje
   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |