| Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś 11 Sie 2009,  22:56
 | [MK5] SWAP ale na co? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | antinet [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Sie 2009,  23:11   [MK5] SWAP ale na co? | 
 |  
               | 
 |  
               | Mam fajna fieste 1.3 i wpadl mi do glowy pomysl taki aby zrobic z niego sleepera na cwiartke. W miare znam silniki VW, szczegolnie 1.8T
 Przerabialem z kolega rovera 1.6 na 2.0T - spawalismy lapy i inne dziwne rzeczy wiec jakas praktyka jest..
 Najlepiej chcialbym tam wsadzic 1.8T z VW ale napewno bedzie to arcy trudne.. moze jest inny silnik ktorym warto sie zainteresowac i bedzie w miare latwo tam wpasowac?
 Moze 2.8Vr6 od galaxy?
 
 Najchetnie widzial bym tam 1.8T ew. 1.9TDI z grupy VAG
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sie 2009,  01:21 | 
 |  
               | 
 |  
               | nikt tutaj nie wkładał czego s takiego do Mk5 wiec bedziesz polegał na własnych doswiadczeniach ....a dowiedziałes sie jaki był najwiekszy silnik benzynowy w mk5  .. |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | antinet [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sie 2009,  07:47 | 
 |  
               | 
 |  
               | 1.6 chyba byl najwiekszy w benzynie? Wielkosciowo sie zmiesci zapewne tylko chodzi o te nieszczesne lapy czy trzeba wszystkie dorabiac
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mechcom   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 34
 Dołączył: 24 Sie 2008
 Posty: 397
 Skąd: Wolsztyn (PWL)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sie 2009,  09:48 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | antinet napisał/a: |  	  | Najlepiej chcialbym tam wsadzic 1.8T z VW ale napewno bedzie to arcy trudne.. | 
 no bedzie trudne
 
  	  | antinet napisał/a: |  	  | moze jest inny silnik ktorym warto sie zainteresowac i bedzie w miare latwo tam wpasowac? Moze 2.8Vr6 od galaxy?
 
 | 
 
 1.8T mowisz ze bedzie racytrudne a Ty tu wyskoakujesz z 2.8
   Dobry jestes
     |  
				| _________________ Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda
   Moja Fiestka Zapraszam
  http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sie 2009,  09:57 | 
 |  
               | 
 |  
               | mechcom,  - daruj sobie .  Jak chcesz coś napisać żeby tylko zaistnieć to nie w tym dziale . 
 antinet, - z tego co piszesz pojęcie o wyobrażeniu masz , a jak parę przekładek uskuteczniłeś to  wiesz jakie mogą Cię spotkać trudności .
 
 Mk5 to ciężka i wielka krowa posiadająca niewspółmiernie małą komorę silnika w stosunku do wielkości auta . największe co tam było to 1.6 ( chyba ) w ramach kiepskiego żartu nazwane Sport . ( 100 patatajów w takiej budzie to łogień normalnie )
 
 Zagadaj do Zefira ( był najbliżej przełożenia do mk4 2.0 z mondeo ) - może coś poradzi .
 Jeżeli by Cię interesowało 1.7 z Pumy - znajdź temat Zoharka w dziale projekty FKP - tam jest wszystko opisnae .
 
 2.8  do mk3 wsadził Faza ( teraz R32 ) więc myślę że jakieśinfo także udzieli ( na przykłąd o tym jak skrzynię z VAG-a połączyć z piastami od  Forda )
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sie 2009,  10:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | od siebie dodam ze silnik rs2000 rowniez fajnie sie prezentuje osiagami, pytanie tu do darasa ile by bylo roboty z elektryka, bo mk4/mk5 sa blizniacze z eskortami pod bardzo wieloma wzgledami. 
 choc mowiac szczerze silnik 1,7 z pumy po modach mozna zrobic 140/150KM i na zmiennych fazach rozrzadu mozna juz bardzo przyjemnie gonic.
 
 i moze warto zaoszczedzic jakies pierdzelenie sie z mondeo/tudziez rs2000 i wsadzic 1,7 z pumy ktore pasuje idealnie, spiąć to na skrzyni z 1,25 i bedzie git, gitara mandarynka ;D
 
 co do innych koncernow, bedzie rzeźba;D ale u nas CI rzeźbiarzy pod dostatkiem
   |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sie 2009,  19:01 | 
 |  
               | 
 |  
               | No tak, ale 1,8T to byłby totalnie pionierski projekt, a 1,9 TDI to już wogóle   Tak jak Zefir pisze, jest już kilka mniej lub bardziej przetartych dróg, ale ja bym Cię dopingował nad tym 1,8T.
 Piszesz że pojęcie masz, sie nie dowiesz jak nie sprawdzisz.
 Powodzenia.
 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kolin   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: CLX
 Silnik: Inny
 Imię: Mateusz
 Wiek: 37
 Dołączył: 24 Maj 2006
 Posty: 428
 Skąd: Ostrów Wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sie 2009,  19:12 | 
 |  
               | 
 |  
               | No dawaj 2.0 Durateka z lekkich stopów. |  
				| _________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | antinet [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sie 2009,  22:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | Tutaj chodzi oto ze silnik z forda o wiekszej pojemnosci moze lepiej lezec w komorze niz inna mniejsza jednostka z innego zupelnie koncernu.. Czytalem ten projekt z r32 i naprawde dobrze to wyglada. chlopak ma pojecie o tym co robi.
 Ciekawie jak wyglada sprawa z tym 2.8 w mk5. ile lap pasuje, ile trzeba wycinac aby to weszlo, jak z polosiami, tam pewnie sprzeglo hydrauliczne a w fiescie pewnie na linke i pewnie milion innych niuansow
 
 wydmuszka tylko na cwiartke - tylko to mnie interesuje.
 
 Narazie to luzne przemyslenia na zimowe wieczory aby bylo co robic w garazu
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sie 2009,  22:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ale czy Ty chcesz tym autem jakieś konkretne czasy kręcić ? Bo VR6 we fieście i to lżejszej już było i jak to jeździ i jakie czasy kręci to wiemy. I jak ma być szybsze to ten VR6 w MK5 może być mało. Czy ma to być projekt jedynie dla Twojego fanu ? |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kolin   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: CLX
 Silnik: Inny
 Imię: Mateusz
 Wiek: 37
 Dołączył: 24 Maj 2006
 Posty: 428
 Skąd: Ostrów Wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sie 2009,  13:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | No to jak chcesz się bawić tylko w ćwiartkę to swapuj na H22 z Preludy nadmuchaj to i będzie zapierdalać poprawnie. Poszukaj wersji Vti która już w serri oferuje 200 PS. I masz jeszcze dalsze zaplecze do zabawy. Możesz iść też B18C4 |  
				| _________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sie 2009,  15:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | Kolin jesli dlubac cos z japoni to tylko K-seria  glowica k20 i slupek od k24 , od nas civ coupe w klasie street z k24/k20 plus ITB robi w polsce na  naszej sredniej nawierzchni 12,4
 h serii juz nikt nie wklada bo cena silnika podobna jak kserii ale kseria to mlodsze silniki i latwiej znalezc dobry egzemplarz. tyle ode mnie ;D
 |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sie 2009,  16:37 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Kolin napisał/a: |  	  | No to jak chcesz się bawić tylko w ćwiartkę to swapuj na H22 z Preludy nadmuchaj to i będzie zapierdalać poprawnie. Poszukaj wersji Vti która już w serri oferuje 200 PS. | 
 Po pierwsze H22 to bardzo duza krowa i juz w crxie ktory ma chyba wieksza komore jest rzezba.
 Po drugie nie ma czegos takiego jak H22 VTI. Jest H22 europejskie 185 koni i wersja japonska JDM ktora ma wlasnie 200 koni.
 |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sie 2009,  18:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | jeszcze ostatnio zrobila sie mega popularna jednostka b20vtec b20 slupek plus glowica b16   |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kolin   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: CLX
 Silnik: Inny
 Imię: Mateusz
 Wiek: 37
 Dołączył: 24 Maj 2006
 Posty: 428
 Skąd: Ostrów Wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sie 2009,  19:40 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Qzyn napisał/a: |  	  | jak H22 VTI. Jest H22 europejskie 185 koni i wersja japonska JDM ktora ma wlasnie 200 koni. | 
 
 Tak JDM teoretycznie ma 200 PS. Wszystkie które hamowałem trzymały tyle co Europejska +- 185 PS...  Na allegro JDM widnieje pod napisem VTI przeważnie.
 
 U nas paru chłopaków ma w 6 genie H22 i jest loozik. Zawsze pozostaje opcja B18 Na burbie co jest korzystniejsze cenowo niż H22 pod względem zaturbiania i kupowania gratów. No i H serią wysoko nie pokręcimy bo się wysra. I czy CRX ma większą komorę od MK5 to bym się zastanowił bo wystarczy popatrzeć ile jest miejsca w EE9 pod maską jak spoczywa seryjne B16A1
 
 zefir,
 
 K-seria jest zajebista jak cena całego swapu
   
 Generalnie najlepiej będzie B-serie położyć ze względu że jest tańsza w mądzeniu od H i K seri
 |  
				| _________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sie 2009,  20:46 | 
 |  
               | 
 |  
               | h22 jdm w 5 genie civica schamowane na 199,8 hp na r888 dostaje lanie od rs2300  wiec jak juz swap to zostal bym przy fordowskim silniku   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bongo   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: C
 Silnik: 1.1/55KM
 Imię: Mateusz
 Wiek: 39
 Dołączył: 18 Maj 2005
 Posty: 467
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sie 2009,  20:48 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak to polozyc do mk5 skoro silnik jest po stronie kierowcy a skrzynia po stronie pasażera /? na skrzyni od hondy jedynie a to ju jest mega zajebista rzeźba...poszukaj silnika 2.0 od foki st170 ...moze takie cos by nawet fajnie latało |  
				| _________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
 FULL CZESCI MK3
 Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
 Fiesta mk3 2.0 Zetec +
 C-Max mk1 2.0 TDCI +
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sie 2009,  20:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ja sie zastanawiam tylko po co kombinowac z jednostkami innych koncernow skoro ford ma duza game silnikowa?? Spoko silnik VAG-a 1.8T rozwojowe to jest i bardzo podatne na mody ale do pewnego momentu, jak wszystko...
 Kwestia glownie tego czy wpadajac na pomysl bierzesz pod uwage cene zakupu silnika z grupy VAG i silnika z grupy Forda, albo innej marki... no chyba ze koszta nie licza sie dla siebie to wsadzaj silnik wankla z RX-7 FD, swietna sprawa po sciagnieciu kaganca obrotow, bo nawet honda sie tak wysoko nie zakreci na seryjnych flakach...
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Sie 2009,  22:56 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Daras84 napisał/a: |  	  | h22 jdm w 5 genie civica schamowane na 199,8 hp na r888 dostaje lanie od rs2300  wiec jak juz swap to zostal bym przy fordowskim silniku   | 
 
 Tym optymistycznym akcentem pozwolę sobie zakończyć powyższe dywagacje .
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |