|
[MK3] mikser lpg 1.1 gaznik |
Autor |
Wiadomość |
Jack09 [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Sie 2009, 20:18 [MK3] mikser lpg 1.1 gaznik
|
|
|
Witam mam problem z dobraniem odpowiedniego miksera do fiesty czy ktoś kto ma taki silnik w gazie mógł by zrobić fotkę miksera i ew. wymiary ;d? jakie macie miksery palnikowe rurkowe? aktualnie mam rurkowy i nie jestem z niego zbytnio zadowolony średnica rurek w nim to 12 mm nie wiem czy nie za mało jak myślicie? pzdr |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Sie 2009, 20:56
|
|
|
Rurka to nie mixer,,, masz w profilu gaźnik, więc potrzebujesz 2 palnikowy mixer bo przepustnice nie otwierają się równocześnie,,, wypadało by też specjalny parownik obsługujący 2 przelotowy gaźnik,,, stąd Twoje problemy, jak jedziesz na jednej gardzieli gaźnika to ta 2ga jest zalewana gazem, jak już się otworzy to z kolei jest za mało gazu tam,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Jack09 [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Sie 2009, 00:32
|
|
|
przecież jest mixer rurkowy np montowany w polonezie , u mnie rurki wpuszczone są w obie gardziele nic nie pisałem że w jedną
mam podobny mieszalnik jak ten w screenie
zastanawiam się właśnie nad tym mixerem dwu palnikowym.. tylko ciekawy jestem jak to jest rozwiązane u innych... i jakie są średnice otworów w palnikach
pzdr |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Sie 2009, 06:52
|
|
|
Jack09 napisał/a: | przecież jest mixer rurkowy np montowany w polonezie , u mnie rurki wpuszczone są w obie gardziele nic nie pisałem że w jedną | No własnie, i jedna gardziel poniżej 90km/h jest zupełnie nie używana bo przepustnica jest zamknięta... i co ten gaz sobie tal leci? i co się z nim dzieje? więc pewnie przelewał się do gardzieli obok więc został skręcony, Ty deptasz w podłogę przepustnica się uchyla, i z kolei jest za mało gazu, bo jak się już otworzy to silnik ciągnie tam więcej powietrza niż tą drugą... ztej racji gażnik w mk3 jest trudny do opanowania na gazie :(
Lepciejszy już będzie zwykły palnikowy, obejmujący cały wlot do gaźnika niż te rurki - nie zam nikogo kto był by z tego zadowolony. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
|
Podobne Tematy |
Temat |
Autor |
Forum |
Odpowiedzi |
Ostatni post |
|
Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
|
Blackknight88 |
LPG |
7 |
4 Sty 2017, 23:32 cargo |
|
Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
|
diodalodz |
Mechanika ogólna |
5 |
31 Sty 2006, 09:10 Gość |
|
Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
|
Freeman |
Nasze auta |
0 |
12 Lip 2011, 16:36 Freeman |
|
Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
|
Longer_007 |
Hyde-Park |
205 |
2 Wrz 2015, 14:13 szagrad |
|
Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
|
TomeX500 |
Tuning mechaniczny |
39 |
25 Cze 2013, 22:37 rybek121 |
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|