| [MK2] Prawie ori XR2 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Sie 2009,  19:57   [MK2] Prawie ori XR2 |   
 |  
               | 
 |  
               | 1. blood_brother2 2. Kuba
 3. Ford Fiesta
 4. XR2
 5. MK2 84r.
 6. Jakaś hybryda od 0.9 do 1.3
 7. Moja przygoda z Fiestą zaczęła się, jeśli pamięć mnie nie zawodzi, w roku 2002, kiedy to moja rodzicielka stała się właścicielką czegoś małego, czarnego o nazwie Ford Fiesta. Wtedy zacząłem poruszać się Fiestą jako pasażer. Pełnoprawnym kierowcą Fiesty stałem się w października 2006 roku. Niestety, przyznaje się bez bicia, nie dbałem zbytnio o nią i pod koniec 2008 roku nastąpił moment krytyczny i potrzebowałem nowego auta. Jako, że zżyłem się z Fiestą, uparłem się na kolejną Fiestę. Tu pojawia się moje aktualne auto. Jej przygody do stanu obecnego możecie przeczytać tutaj: http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0 .
 
 8. Dokonane zmiany / wykonane prace
 a. Generalny remont blacharski, niestety budżetowy, więc jeszcze wymaga poprawek.
 Lakierowanie całej karoserii, pakietu ospojlerowania, felg (wypolerowanie również rantu).
 Odświeżona komora silnika wraz z malowaniem części elementów w niej się znajdujących.
 Wypranie wnętrza.
 Pomalowanie konsoli środkowej.
 Założona kierownica MOMO, ebonitowa kulka w roli gałki zmiany biegów, nakładki na pedały SPARCO.
 b. Rozpórka kielichów (przód OMP, tył LOYCHERS).
 Przebudowany układ wydechowy na przelotowy. Wycięte tłumiki. Założona końcówka 80mm.
 Sprężyny -50mm.
 Regenerowane przednie hamulce, bo się zastały.
 Zmiana wahaczy, łożysk. Wymieniony przegub prawy zewnętrzny.
 Wymiana świec, przewodów WN, filtrów wszelkich, oleju, przewodów hamulcowych, płynu hamulcowego.
 c. Przełożone radio z poprzedniej Fiesty, czyli jakiś oldschoolowy Blaupunkt.
 
 9. Planowane zmiany / planowane prace.
 a. Wymiana progów, przednich błotników, pasa przedniego w sposób jaki powinno się to zrobić.
 Fotele RECARO niecierpliwie czekają w garażu na włożenie ich do Fiestki.
 b. Swap prawdopodobnie na 1.6 EFI.
 Zmiana średnicy układu wydechowego, ale to już po swapie.
 Zrobienie czegoś z hamulcami, być może przeszczep od XR2i, bo teraz jest w miarę ok, ale przy większej mocy będzie źle.
 Wymiana amortyzatorów, na takie, które wiadomo, czym są i skąd.
 c. Już od jakiegoś czasu czeka zestaw Helixów na założenie. Reszta bez zmian na razie. I tak ciężko słuchać czegoś przy aktualnym wydechu.
 
 Jeszcze dla ciekawskich kosztów takiego przedsięwzięcia. Dotychczas projekt razem z kupnem samochodu pochłonął ok. 12 tyś. zł. A jeszcze daleka droga do końca.
 
 Dalsze losy Fiestki opisywane są tu:
 http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
 
 Zdjęcia:
 
        |  
				| Ostatnio zmieniony przez blood_brother 12 Wrz 2009,  12:05, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | xr2fun   
 
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Dołączył: 18 Sie 2005
 Posty: 625
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Sie 2009,  20:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przeczytałem cały wątek. Powiem jedno - tak trzymać nie poddawać się i inwestować dalej aby przygoda trwała długo.       |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mechcom   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 34
 Dołączył: 24 Sie 2008
 Posty: 397
 Skąd: Wolsztyn (PWL)
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grzes87   
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Grzes
 Wiek: 38
 Dołączył: 17 Lis 2007
 Posty: 609
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Sie 2009,  20:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | :yyy: najpiekniejsza stara fiesta kiedykolwiek widzialem... rewelacja. zazdroszcze i gratuluje pomyslu szczescia i uporu w doprowadzeniu do takiego stanu. p.s. jak bedziesz chiacl ja sprzedawac daj znac
   |  
				| _________________ 
    |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Sie 2009,  09:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | skoro blachę masz już ok, to pracuj teraz nad mechaniką, bo nic nie psuje humoru jak prychający, kapiacy olejem i pierdzący silnik   skoro robisz przekładkę, to pomyśl nad zetec np.1.8, bo chodzi zdecydowanie bardziej równo a i moment ma większy niż 1,6. skrzynia bedzie pasowala od 1.6
   |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Longer_007   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Daniel
 Wiek: 38
 Dołączył: 16 Gru 2006
 Posty: 145
 Skąd: Oświęcim
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Sie 2009,  09:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Gratuluje, bez konkurencyjnie najpiękniejsza mk2 jaka widzialem. Tak trzymac.   |  
				| _________________ 
 
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Sie 2009,  11:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | blood_brother2, mocno autko siada na tych sprężynach gdy jest obciążone? Bo ogólnie mysle na wymianie u siebie na cokolwiek innego, bo jak siądzie kilka osób to mi sie z fiesty lowrider robi   
 A autko bardzo bardzo ładne
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Sie 2009,  16:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | A nie lepiej zrobić klimatycznie i wrzucić 1.6 na gaźniku  Co do woziku to już się wypowiedziałem w temacie założonym przez LOY'a - jest świetna, dokończyć to co napisałeś i tyle   |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Sie 2009,  17:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Stafcio: Blacha jeszcze nie jest całkiem ok:) Odnośnie obecnego silnika, na razie silnikowi jedynie potrzebna regulacja gaźnika, bo się przelewa, a tak to jest całkiem ok (oprócz mocy). Poprzedni właściciel robił spory remont tego silnika w 2006.
 Co do przyszłego silnika to najchętniej wstawiłbym tam gaźnikowe 1.6, ale na razie nie stać mnie by zrobić z tego auta weekendówkę, dlatego będzie prawdopodobnie 1.6 EFI. Ale to jest temat na dyskusje, gdy już będą jakieś fundusze
   
 vegetagt: Fiesty tak już mają. Przynajmniej moje obie tak mają, że siadają mocno, przy 4-5 osobach. Dlatego do tej nie ładuje więcej niż 3 osoby, bo zaczynają koła obcierać o nadkola przy hopkach (ale nie tną opon).
 
 Zapomniałem jeszcze dodać, że auto dostało dystanse. Przód 5mm, tył 10mm. Pierwotnie było odpowiednio 10mm i 15mm, ale auto za bardzo obcierało o nadkola. Może wrócę do tego zestawu jak się uda założyć jakieś krótsze amorki i jeszcze sztywniejsze sprężynki. Ewentualnie mniejszy profil opony, ale to się zobaczy.
 
 Bo ogólnie to kiedyś z tego auta ma być weekendówka
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Sie 2009,  21:28 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | stafcio napisał/a: |  	  | skoro blachę masz już ok, to pracuj teraz nad mechaniką, bo nic nie psuje humoru jak prychający, kapiacy olejem i pierdzący silnik   skoro robisz przekładkę, to pomyśl nad zetec np.1.8, bo chodzi zdecydowanie bardziej równo a i moment ma większy niż 1,6. skrzynia bedzie pasowala od 1.6
   | 
 
 dziewczyny wg mnie jak swapować to tylko na ziutka
  przzynajmniej kultura pracy po kilku tyś km nie zabija   |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | J@rek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Jarosław
 Wiek: 42
 Dołączył: 04 Wrz 2007
 Posty: 743
 Skąd: WawaTeam/Wawer
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sie 2009,  05:54 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | DziDzia napisał/a: |  	  | Mam tylko nadzieję, że pokażesz nam ją na żywo na spociku   | 
 Ja też mam taką nadzieję
   
  	  | Longer_007 napisał/a: |  	  | Gratuluje, bez konkurencyjnie najpiękniejsza mk2 jaka widzialem. Tak trzymac.   | 
 Podpisuję się pod tym obiema łapkami
   |  
				| _________________ 
   
  
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sie 2009,  18:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jest piękna. Oby zawsze wyglądała tak jak na fotkach.
 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sie 2009,  21:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja nie moge juz drugi temat sie zachwycacie
 nic ciekawego, male zglebione autko na jakis przedpotopowych felgach
 o boze
 wyglada jak wyglada
 ale wyglada zajebiscie i zgodze sie z wami
   |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | van   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: S
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 44
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 2232
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sie 2009,  21:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | takie tematy mnie cieszą a jednocześnie wywołują doła bo w garażu stoi coś co mogło by przypominać chodź w części tak piękną mk2 
 Gratuluję szczególnie cierpliwości
   |  
				| _________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 Volva XC70 i inne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sie 2009,  16:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | całkiem to ładne wyszło, ale po mojemu szkoda jednak że dokładki poszły w lakier - czarne byłyby chyba bardziej stylowe... |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sie 2009,  18:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dla ciekawskich jakby mniej więcej to wyglądało z czarnym pakietem: http://www.fastfords.org.uk/dave2xr2.html Na początku byłem bardzo zajarany na taką wersję, jednak po tym co zrobił Loy już bym nie chciał wracać do czarnego pakietu
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grzes87   
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Grzes
 Wiek: 38
 Dołączył: 17 Lis 2007
 Posty: 609
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sie 2009,  20:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | bleee wcale to nie jest fajne. to co masz jest mega fajne i ma swoj styl ;]
 |  
				| _________________ 
    |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |