| Przesunięty przez: LOY 14 Paź 2008,  17:01
 | [MK3] projekt "PUNKY RS"  by LOY | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lip 2009,  15:24 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kaczoro napisał/a: |  	  | strasznie baloniasta się wydaje   | 
 jest aż tak źle? nie przesadzajmy.
   nie planowałem zakładać 14.
 małe rolki jak już wcześniej pisałem wpisują się ładnie w moją wizję tego auta.
 
 lecz jeżeli nawet pieniądz pozwoliłby mi uzbroić się alternatywny komplet kół jak to ładnie powiedziałeś to musiałbym znaleźć odpowiednio kanciaste [nie lubię oblaków] z przyzwoitym ET felgi, które w bieli pasowałyby do auta. to trudne. zwłaszcza, że mają mi się jeszcze podobać ;]
 |  
				| _________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
 http://barylski.daportfolio.com/
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lip 2009,  00:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | ogólnie paskudna ..a na fotkach to nawet ja ładnie wygladam   rolki mają swój urok ..charakterne sa ..w koncu powertech 7x13 to stara szkoła germanskiego tuningu ..ale przydały by sie inne opony 185/50 czy 195/50..i posadzic ja nizej ..by sie przydało ..i tylne lampy syf !!!!!!!!!!!!
 |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piesek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 39
 Dołączył: 28 Sty 2005
 Posty: 1226
 Skąd: Gdańsk
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lip 2009,  11:55 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Piesek napisał/a: |  	  | no i wkoncu jakis swap... ciekawe jakby wygladalo białe wnętrze.... | 
 taaak piesku ..powinien wstawic cos silnego jakis V8 z mustanga ..albo diesla z czołgu..a białe wnetrze - wieś ..samochód barbi miał białe wnetrze
   |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lip 2009,  17:06 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | LOY napisał/a: |  	  | na fotkach to nawet ja ładnie wygladam   | 
 Loy, nie chcę Cię martwić ale...
   
 
  	  | LOY napisał/a: |  	  | przydały by sie inne opony 185/50 czy 195/50..i posadzic ja nizej ..by sie przydało | 
 ja już robię regularnie poprawki szczelności wydechu. im mam niższe auto, tym wyższe wydają się progi spowalniające. [o większość zawadzam].
 taki german jest dobry do german.
 a niższy profil przy tym zawieszeniu będzie wskazywał na quada :]
 więc myślę, że mamy poprawny kompromis.
 [to nie weekendówka!]
 
 
  	  | LOY napisał/a: |  	  | ..samochód barbi miał białe wnetrze   | 
 otóż to.
 |  
				| _________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
 http://barylski.daportfolio.com/
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lip 2009,  21:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | to przejdz jednak na 14  bo tak naprawde kichowato to wyglada :( |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Lip 2009,  19:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | mały apgrejd. jako, że fachman ze mnie żaden [jak niektórzy tu wiedzą] postanowiłem się pochwalić osobistym sukcesem :] bom dumny z niego
   
 właśnie wymieniłem czujnik temperatury, który [jako zepsuty] nie podawał poziomu temperatury na deskę [swoją drogą jak może się zepsuć, coś co składa się z niczego?]
 
 postanowiłem podzielić się doświadczeniem i wiedzą :] [o ile rzecz jasna jest taki drugi głąb co kupuje sobie ereskę nie mając pojęcia o mechanice
  ] 
 najpierw lokalizacja:
 
   odpiąłem grubą rurkę [A]
 potem cienką rurkę [B]
 a na początku kabelek [c]
 i odkręciłem takie coś od bloku silnika :]
 dzięki temu miałem jakieś dojście to ustrojstwa w czerwonym kółku:
 
   kluczyk 22 i po sprawie.
 przy okazji trochę przejechałem srajtaśmą, bo zafajdane tam wszystko było, że pała mięknie.
 zanim się zabrałem za robotę oczywiście spuściłem z rurek płyn.
 
 no i po wszystkim [przy odpowietrzaniu układu] okazało się, że mój wentylator nie załącza się wtedy kiedy powinien.
 wskazówka weszła na czerwone pole i nic, mimo, że czasem mi się włączał w korku.
 oznacza to, że udało mi się kilka razy katować silnik za wysoką terempaturą?
 
 pytanie numer 2:
 czy za wentylator odpowiada czujnik [C] z pierwszego zdjęcia?
 |  
				| _________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
 http://barylski.daportfolio.com/
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Lip 2009,  20:53 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Radkalkin napisał/a: |  	  | czy za wentylator odpowiada czujnik [C] z pierwszego zdjęcia? | 
 czujnik na chłodnicy albo na wężu z termostatu do chłodnicy
 |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Lip 2009,  22:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | no no panie kolego, jestem z Ciebie dumny. zapewne jakbyś mieszkał w wwa, to byś do mnie na działke uderzał   pzdr!!!
 |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Lip 2009,  23:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | haha a tym sposobem pod blokiem uzyskałem sprawność "młodego" majsterkowicza ;]
 [ale powiem Ci w sekrecie, że jak odkręciłem to kwadratowe coś i pojawiła się dziura w silniku to się trochę przestraszyłem, czy aby nie przesadziłem z optymizmem ;]
 |  
				| _________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
 http://barylski.daportfolio.com/
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Lip 2009,  07:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | moze czujnik wentylatora w chlodnicy Ci sciemnia albo termostat sie zacina, Podjedz Punki do mnie bo mam pomysl na twoj poprzedni problem   |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Wrz 2009,  19:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | opowiem Wam historyjkę. jak silnik się rozgrzewał, zamulało go i dostawał czkawki przy ruszaniu.
 po dłuższych zabawach okazało się, że gdy odpięta jest sonda lambda problem nie występuje.
 
 pojechałem do mechanika, który urządzeniem z napisem tester sondy lambda pokazał mi, że lambda nie działa.
 kupiłem nową, działającą i po podpięciu problem ten sam.
 powyżej 3 tys obrotów problem właściwie zanika.
 
 wiem, że krokowiec stroi focha, bo raz na światłach falowały obroty. ale czy krokowiec może mieć tu coś do rzeczy?
 CPP sprawdzałem jakiś czas temu i wartości były ok.
 głupieje. zwłaszcza w odniesieniu do lambdy. zła czy dobra - gdy jest odpięta auto nie skacze.
 |  
				| _________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
 http://barylski.daportfolio.com/
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Dołączył: 15 Sie 2007
 Posty: 493
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Wrz 2009,  19:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | Podepnij sondę a odepnij przepływkę i sprawdź wtedy, u mnie przez przepływkę szarpała też właśnie poniżej 3k rpm + falowała na wolnych jak głupia   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Wrz 2009,  19:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | odpinałem przepływkę również i nie pomagało. ale wtedy miałem jeszcze padniętą lambdę.
 spróbuję.
 ***
 [3 i pół godziny później]
 odpiąłem przepływkę i silnik robił brum brum brum brum jak by chciał zgasnąć, więc zaniechałem eksperymentu.
 
 jak jadę ze stałą prędkością, na obrotach circa 2 - 2,5 tys silnik jakby trochę przerywał, nierówno pracował..
 
 [ Dodano: Pią Wrz 04, 2009 11:36 ]
 mimo tego, że auto nie jeździ jak powinno, postanowiłem nie dawać mu kary.
 może zmięknie :]
 
   do tego doszły jeszcze świece FoMoCo.
 doliczając do tego nową lambdę i silnik krokowy [z którym miałem już wcześniej niewielkie kłopoty] oraz  opony i przednie amory które właśnie do mnie jadą stwierdzam, że skończył mi się budżet, a fiesta powinna wozić mnie na rękach.
 jak będzie, zobaczymy.
 
 [ Dodano: Sob Wrz 05, 2009 21:08 ]
 oto co znalazłem na jednym ze starych kabli w gnieździe cewki:
 korozja!
 
   taka oto ciekawostka.
 ciekawe, jak wpływało to coś na pracę układu zapłonowego
   
 [ Dodano: Wto Wrz 08, 2009 23:26 ]
 mały up.
 
 po roku fieścina nareszcie doczekała się jednego z podstawowych upiększaczy.
 [aż wstyd, że dopiero teraz].
 tym sposobem prawie zakończyliśmy etap wizualny :]
 
 
   
   © copyright by Loy ;]
 
 [ Dodano: Czw Wrz 10, 2009 17:10 ]
 po długim czasie męczarni nareszcie udało mi się wyeliminować gaśnięcie zimnego silnika
   rozwiązanie w tym wątku
 
 [ Dodano: Nie Wrz 13, 2009 14:13 ]
 w sobotę zawitałem do serwisu Mafiosa, gdzie wymieniliśmy przednie amortyzatory.
 urobiliśmy się po pachy, bo stare nie chciały zejść, a nowe nie chciały wejść :]
 tak czy siak, mam świeże amory, co wiąże się przede wszystkim z tym, że kąt pochylania lewego koła nie jest już większy niż 1% [pochylenie było widoczne]. okazało się, że stary lewy amor był krzywy.
 fragment z placu zbaw
 
   
 przy okazji..
 odwiedził nas eCo^, więc nie mogło się obyć bez zdjęcia rodzinnego w pięknych okolicznościach przyrody ;]
 
   *mam nadzieję, że chłopaki mają lesze zdjęcia ;]
 |  
				| _________________ PUNKY RS -> ZOŁZA RS :]
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34771
 http://barylski.daportfolio.com/
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Wrz 2009,  11:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | i co moge powiedziec ze byla to najwredniejsza fofi jaka robila , uparta byla i nie dawala za wygrana  i nazywa sie od dzis ZOŁZA RS |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Wrz 2009,  16:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak zupełnie z innej beczki   
 
  	  | Radkalkin napisał/a: |  	  |  | 
 
 
 czy nazwa "PUNKY RS" oraz twoja fryzura mają związek z pewna subkulturą??
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Radkalkin   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: konrad
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Kwi 2008
 Posty: 157
 Skąd: EL
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Wrz 2009,  16:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | sądząc po wieku twoim mogłeś mieć do czynienia ze starą szkołą i mam takie pytanie, nie masz moze gdzieś w dobrej jakości nagranych 'Nocnych szczurów"?? 
 Pozostali modowie niech sie nie denerwują posprzątam później w tym watku
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Wrz 2009,  18:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Marcinie kozystajac z OT pare kawalkow nocnych szczorow mozna zassac z wrzuta.pl   niestety jakosc taka se
   pozdro
 |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |