Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Zepsuty katalizator ?
Autor Wiadomość
ciforp
[Usunięty]

Wysłany: 6 Wrz 2009, 13:35   [MK4] Zepsuty katalizator ?

Witam

Wczoraj wieczorem jadąc autostradą moja fiesta straciła moc a po chwili silnik zacząl się dławić w następstwie czego przestał reagować na dodawanie gazu i musiałem zjechać na pobocze. Scholowałem auto do domu i dzisiaj zacząłem sprawdzać wszystko co mi przyszło na myśl. Więc tak po odpaleniu auta silnik dławi się i nierówno pracuje bardzo pomału wchodzi na obroty a nie dodając gazu gaśnie. Sprawdzałem już filtr powietrza pompę paliwa i świece. Paliwo tankuje tylko na shelu a olej sprawdzam regularnie.Więc moim jedynym pomysłem pozostaje katalizator. Co o tym myślicie i czy takie objawy na to wskazują??
Fiesta mk4 99 silnik 1,25 zetec. Bardzo proszę o jak najszybszą pomoc.

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez trzeci 6 Wrz 2009, 16:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 6 Wrz 2009, 13:40   

Przepływka ?
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
krzysieks_mc 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Krzysiek
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 135
Skąd: Białystok
Wysłany: 6 Wrz 2009, 13:50   

A jak jest na zimnym silniku, ma moc? Bo jesli chodzi o objawy katalizatora to dopiero po nagrzaniu silnika zaczyna spadać moc. A jeśli jest to odrazu na zimnym to prawdopodobnie przypływomierz lub sonda lambda
 
 
 
ciforp
[Usunięty]

Wysłany: 6 Wrz 2009, 13:51   

Sorki ale nie wiem co to przepływka?
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 6 Wrz 2009, 13:52   

Przepływomierz
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
ciforp
[Usunięty]

Wysłany: 6 Wrz 2009, 13:57   

odrazu po odpaleniu go dławi i nierówno pracuje.

[ Dodano: Nie Wrz 06, 2009 14:04 ]
a da się to sprawdzić akoś w domowych warunkach czy to wina przepływomierza rozumiem że powietrza albo sondy lambdy????
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 6 Wrz 2009, 14:34   

przepływomierza to on nie ma Przepióreczko :-P sprawdziłbym ciśnienie paliwa, jeśli to katalizator to odkręć reszte wydechu za tłumikiem drgań (elastyczne połączenie), ewentualnie jeszcze świece, kable i cewka.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
speq 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzesiek
Wiek: 39
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 51
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Wrz 2009, 16:57   

Przy zatkanym katalizatorze raczej będzie postępował stopniowy zanik mocy do gasnięcia silnika włącznie. Szczególnie przy wyższych obrotach kiedy katalizator nie jest w stanie przepuścić przez siebie dużej ilości spalin.

Szukanie zacząłbym od zapłonu. ;)
_________________
Historia Fiesty: http://www.fiestaklubpols...p=428743#428743
 
 
 
ciforp
[Usunięty]

Wysłany: 6 Wrz 2009, 20:41   

Czyli pozostaje mi zapchac samochod do mechanika bo sprawdzilem swiece sa ok kable tez cewki nie sprawdze i katalizatora z tego co widze nie odkrece bez wjazdu na kanal...#$%^
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Wrz 2009, 00:21   

Sprawdź czy pracują wszystkie cylindry. Ściągaj przewody z świec na chwilę jak trafisz na taki kiedy nie będzie zmiany znaczy że on nie pracuje. Wtedy będziemy myśleć dalej.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
ciforp
[Usunięty]

Wysłany: 7 Wrz 2009, 06:37   

oki jak tylko wroce dzisiaj z pracy to sie tym zajme. I dam znac jakie sa wyniki.

[ Dodano: Wto Wrz 08, 2009 06:34 ]
Po wczoraszym gruntownym sprawdzeniu samochodziku włącznie z odkręceniem katalizatora winna okazałóa się cewka zapłonowa gdyż na dwóch świecach nie ma iskry. Dzisiaj albo jutro kiedy uda mi się załatwić nową dam znać czy wymiana rozwiązała problem.

[ Dodano: Sro Wrz 09, 2009 06:20 ]
Wymieniłem cewkę zapłonową i dalej to samo nie ma iskry na 2 swiecach...ma ktoś jakiś pomysł??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] Zepsuty fotel
tytyryt THC Mechanika 10 7 Sty 2011, 13:38
Kadzax
Brak nowych postów [MK4] Wspomaganie kierownicy - zepsuty przekaźnik
eniooo Elektryka 3 10 Lut 2010, 11:12
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.