| węże wodne idące do parownika | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | van   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: S
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 44
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 2232
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Wrz 2009,  09:25   węże wodne idące do parownika |   
 |  
               | 
 |  
               | No właśnie zamontowałem parownik Lovato wlot na górze wylot na dole. Zrobiłem to tak że wąż idący od silnika idzie zamiast bezpośrednio do nagrzewnicy idzie najpierw na parownik wlot > wychodzi drugi dołem i idzie do parownika
 Pytanie czy tak ma być ? czy może ma być wylot z silnika trójnik i z niego do parownika i na nagrzewnicę ?i  potem drugi trójnik z parownika na nagrzewnicę ?
 |  
				| _________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 Volva XC70 i inne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Wrz 2009,  09:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | powinieneś dać trójniki bo jak zamkniesz zawór ciepłego powietrza w nagrzewnicy to nie będzie małego obiegu  wody i parownik zamarznie   chociaż to zależy w czym to chcesz zamontować? bo spotkałem sie ze mały obieg jest cały czas otwarty a steruje sie tylko klapą dopływu powietrza zimne/ciepłe
 |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Wrz 2009,  09:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | No jesli fiesta mk3 to obieg nagrzewnicy jest otwarty, ale to chyba o dżaguara chodzi co? |  
				| _________________ Prędkość była dobra
  , tylko zakręt był za ciasny   Czarnula Tommura
   Sędzia KJS, PPAiK i inne
   FKP RACE&RALLY TEAM
 Automobilklub Zachodniopomorski
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | van   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: S
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 44
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 2232
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Wrz 2009,  11:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sierra Oryginalnie było tak że szedł sobie wąż wodny od silnika do nagrzewnicy i w to miejsce wpiąłem parownik. W innej Sierrce tak właśnie było więc może tak to być zamontowane, ale tam jest inny parownik i chodzi mi o to czy jeśli parownik jest inny to nie zepsuje sobie obiegu jakoś ?
 |  
				| _________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 Volva XC70 i inne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Wrz 2009,  13:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jesli nadmuch na zimno nie blokuje obiegu płynu (niewiele aut tak ma, ale sa takie) to najlepiej jest wpiąć się szeregowo - silnik, nagrzewnica, parownik, silnik. |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | van   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: S
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 44
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 2232
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Wrz 2009,  13:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | a nie może być silnik, parownik, nagrzewnica, silnik ? |  
				| _________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 Volva XC70 i inne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Wrz 2009,  14:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może być,,, tyle że zimą parownik zabierze trochę ciepła i ogrzewanie będzie słabsze,,, ale to minimalnie. |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.