Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:25 |
[MK3] RS'KLARNIA by sowa & Gwid |
Autor |
Wiadomość |
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 8 Cze 2008, 23:44 [MK3] RS'KLARNIA by sowa & Gwid
|
|
|
1. NICK KLUBOWICZA: Gwid
2. IMIĘ: Mateusz
3. MODEL: Ford Fiesta
4. WERSJA: ex-calypso /dla przyjaciół szklarnia/a po swapie S'klarnia
5. ROCZNIK: : MK3, 93r
6. SILNIK: 1.3i zmieniony na 1,8 16V
7. OPIS AUTA: kupiona przez sowę jako pierwsze w życiu autko w sierpniu 2005. Znaki szczególne z dnia zakupu: czarna, zadbana, z pakietem RS (dokładka przód, progi, trójramienna kierownica, gałka i szprychowate alusy z tym znaczkiem) no i taflą szkła zamiast szmacianki w dachu. Służy wiernie i bezawaryjnie,a od momentu pojawienia się w rodzinie drugiej Fiesty –siekierki- pod władaniem Mateusza
8. DOKONANE ZMIANY
• wizualne: ogólny remont blacharki, przerobiony wlew paliwa na klapkę, tylnie ramię wycieraczki mk4, prętki zderzak tył od RST, Felgi 14’ Borbet, tylne lampy z dymionym kierunkiem, przyciemniona szyba w dachu /koniec podpiekania w lecie/.
• mechaniczne: wymiana na bieżąco tego co odmawia współpracy, ostatnio nowe amorki i używane sprężyny z „siekierki” xrki, poprawki estetyczne dachu, dołożony alarm, centralny i otwieranie bagażnika z wnętrza.
W październiku 09 zrobiona transplantacja. Dawcą była jedna z klubowych S'ek. Z tej okazji nowe amory, sprzegło, wydech, hamulce wentylowane, dołożony stab z przodu.
• audio: głosniki seria + radyjo - jakiś sony z mp3 =gra
9. PLANOWANE ZMIANY
• wizualne: na założenie czeka lakierowany zderzak na przodzie, nakładki nadkoli przedich, kosmetyka w nowych rudawych miejscach, wewnątrz wymiana konsolki dźwigni zmiany biegów na mniej podrapaną oraz w śmiałych planach wymiana wnętrza na Recaro. Nowe felgi na sezon wiosna/lato 2010 juz kupione.
• mechaniczne: dokończenie układu wydechowego, setup na 130KM
• audio: koniecznie wymiana istniejących głośników na cos mniej prykającego
10. FOTKI
dwa tygodnie po zakupie -sierpień '05
szklarnia na zimowo
sesja przed liftingiem -lato '07
i już po operacji odmładzania -10-11 '07
..na Torze Poznań -maj'08
|
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
Ostatnio zmieniony przez sowa 25 Maj 2010, 18:25, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 01:35
|
|
|
ex'calypso juz jest, a niebawem będzie ex'kosiarka
CDN
Ale zanim szampan i dzieci w strojach ludowych to mamy pytanko do doswiadczonych zeby nie wywazac otwartych drzwi.
Jakie są sprawdzone sposoby mocowania łap w podłużnicach?
Obie FF 93rok, te same otwory w belkach itd tylko brakuje w nich gwintów do mocowania łapy Przespawywanie fragmentów nie wchodzi w gre bo buda Ski nie jest do cięcia. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 08:27
|
|
|
sowa napisał/a: | Przespawywanie fragmentów nie wchodzi w gre bo buda Ski nie jest do cięcia. |
A zanim wleźli do komory silnika, to buty chociaż wytarli . Delikatnie, delikatnie tam kurna z tym silnikiem proszę |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 08:42
|
|
|
sowa napisał/a: | Jakie są sprawdzone sposoby mocowania łap w podłużnicach?
Obie FF 93rok, te same otwory w belkach itd tylko brakuje w nich gwintów do mocowania łapy Przespawywanie fragmentów nie wchodzi w gre bo buda Ski nie jest do cięcia. |
Ja może z lekka sprostuje Nie chodzi oczywiście o przespawanie podłużnicy z czerwonej do szklarni tylko o wspawanie łapy do szklarni zamiast jej przykręcać. Tak jak zrobił np Stafcio.
Generalnie spawanie to ostateczność bo jest to hmm... trochę ordynarna metoda i wolał bym tego uniknąć.
Może ktoś ma jakiś sprawdzony patent bo przejrzałem trochę tematów i w sumie bez żadnych konkretów.
[ Dodano: Sro Paź 07, 2009 07:44 ]
Cytat: | A zanim wleźli do komory silnika, to buty chociaż wytarli | Oczywiście że wytarli i ręce umyli nawet |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 08:51
|
|
|
A Daras przypadkiem nie przewiercał jakoś jej na wylot i blokował. Czy mnie się coś po...myliło |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 14:19
|
|
|
łape normalanie przyspawajcie i tyle .... wywiertac otworow nie wywiertacie bo nie ma jak bo sie podluznica do skosu robi.
generalnie to ta poduszka za duzej roli nie odgrywa wiec nie ma za bardzo co sie stresowac.... mowa oczywiscie o tej przedniej :> |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Dawidoff4
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dawid
Wiek: 41 Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 307 Skąd: Rakoniewice
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 17:02
|
|
|
sowa napisał/a: | buda Ski nie jest do cięcia. |
amen
już myślałem że nie doczekam fotek Ski na lubuskich blachach - a tu niespodzianka
Dobrze widzę - że uszatki w Fieście zamontowane ??
A nowe serducho "szklarni" oj posłuży posłuży |
_________________ były Fiesty (5x MK3, 3x MK4, 1x MK5) i Puma
był Citroen Saxo
był Fiat 126P
był Nissan Micra K11 SuperS
był VW Polo 6N2 GTI
był Seat Arosa
jest Kia Ceed II Kombi
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 17:54
|
|
|
Daras84 napisał/a: | łape normalanie przyspawajcie i tyle .... wywiertac otworow nie wywiertacie bo nie ma jak bo sie podluznica do skosu robi.
generalnie to ta poduszka za duzej roli nie odgrywa wiec nie ma za bardzo co sie stresowac.... mowa oczywiscie o tej przedniej :> |
odgrywa role, dzieki niej tylnia jest mniej obciążona i sie nie zrywa tak często jak w CVH.
Niestety trzeba przednią łape przyspawać do nadwozia szklarni. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 18:11
|
|
|
mozna nawiercic od spodu i zmiescic odpowiednia nakretke
Bongo tez mial jakis sposob smiszny |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 20:38
|
|
|
Ogólnie ciężka sprawa z ta łapą. Już na wszystkie sposoby kombinuje i nie wiem na co się zdecydować. Myślałem właśnie żeby nawiercić otwór/otwory przez które można włożyć nakrętki ale problem jest taki że podłużnica nie jest w środku pusta a do tego łapa przykręcona jest nie tylko od góry ale tez po bokach razem chyba 6 śrub). I teraz trzeba by wiercić w kilku miejscach a do tego nie małe otwory żeby weszła nakrętka i jeszcze ewentualnie jakiś klucz jak by nie dało sie jej dokręcić.
Tak więc pozostaje chyba tylko wiercenie na wylot albo spawanko
W sobotę jak wszystko dobrze pójdzie to będziemy działać. Mam nadzieje że reszta pójdzie gładko. Z tego co po wstępnych oględzinach wyszło to jeszcze trzeba wtyczkę wiązki trochę z tuningować, bo co prawda wtyczka jest taka sama ale pin od czujnika temperatury jest w innym miejscu. No i jeszcze mocowanie obudowy filtra powietrza trzeba jakoś zamocować bo też nie ma gwintów w miejscach gdzie powinien być przykręcony. Ale tam jest dojście i nie powinno być problemów. Aha i jeszcze wtyczkę od czujnika temperatury trzeba podprowadzić do chłodnicy bo w 1.3 czujnik był na obudowie termostatu. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 11 Paź 2009, 16:46
|
|
|
Umarła księżniczka, niech żyje królowa
Dzisiejszy dzień można określić dumnie ostatnim dniem SZKLARNI - pierwszym dniem S’klarni.
Miejsce akcji: warsztat p. JP ( nie mylić z innym znanym polakiem) – międzynarodowa siedziba remontu fiest znana w całym województwie jak Fiestahause.
Czasz akcji: 10 października od 10 – 21 z perspektywą na dłużej
Uczestnicy: Mariusz „Anjko” – jako Dr Gregory Hause
Dawid „ Dawidek” – jako Dr Wilson ( człowiek od czarnej roboty)
Asia „ Sowa” – jako Dr Lisa Cuddy
Mateusz „ Gwid” – jako człowiek w śpiączce bez kablówki
Zabieg: Transplantacja organów wewnętrznych;)
Pacjent: Nastolatka o małym serduszku i wieku 16 lat chcąca być kobietą z dużym CYCEM
Objawy: W codziennej eksploatacji pacjentka bardziej znana światu jako „Szklarnia” nie przejawiała żadnych problemów socjalno-bytowych. Miło mijała inne samochody, dawała się wyprzedzać – była ogólnie zadowalana z codziennego minimalnego wysiłku jaki przed nią stawiał właściciel.
Kiedy zatem pojawił się problem?
Pierwsze objawy choroby ( „ zadyszki”) pacjentka zaczęła przejawiać na testach wysiłkowych zwanych ASJ przeprowadzonych w Poznaniu. Już wtedy wiedziała, że ma za małe cycki ;D a jej serduszko domagało się intensywnych zabiegów.
Diagnoza: Po konsultacjach z doktorem medycyny samochodowej bardziej znanym jako „wyrocznia” z ul. Wiejskiej było jasne co trzeba zrobić. Gregory od razu znał rozwiązanie i dręczył duszyczkę właściciela, kusząc i obiecując znaczną poprawę pod warunkiem… transplantacji serca. Zasugerował wsadzenie czegoś z odrobinę większym cycem i magicznym symbolem 16V pod jej skromną i mała miseczkę.
Rozwiązanie: po wielu miłych i długich sympozjach ( po których w niewyjaśnionych okolicznościach mało kto co pamiętał) objawiających się na drugi dzień znacznym bólem głowy ( oczywiście od czaszkownia) pomysł transplantacji został klepnięty przez dr i jego prawą rękę. Zaczęto więc poszukiwania dawcy. W tym celu sami doktorzy zapuszczali się w „dziką dzicz” aby odnaleźć jak najbardziej zdrowe modele nadające się do dalszej eksploatacji. Po nieustannych, okazało się, że i tajnych poszukiwaniach udało się znaleźć godnego dawcę. Sam proces rekrutacji dawcy to opowieść na inną chwilę – prawdziwy kryminał z dwoma panami w kapturach przemierzających pół Polski w tirze.
Dnia 03.10.2009 dawca oficjalnie zakończył swój żywot, aby podarować pocałunek życia S’klarni. Doktorzy A i D spędzili cały piątek i sobotę pod czujnym okiem Sowy na demontażu wszystkich niezbędnych elementów ze starej eski. Wspólnymi siłami odzyskali to co było najcenniejsze ( silnik, skrzynia biegów, elektryka) i zrobili kosztorys rzeczy niezbędnych do metamorfozy szklarni ( rozrząd, tarcze, klocki, większość wydechu, felgi z oponami, płyny, amortyzatory).
Dnia 9-10 października nastąpiło usunięcie serduszka 1.3 pacjentce i wszczepiono jej 1.8 16v od dawcy. Nie obyło się bez problemów, ale ze wszystkimi po kolei dzielni medycy dali rade…
O relacje medyczno – techniczną z zabiegu poproszę dr Anjko – guru transplantologii w lubuskiem.
Organy zdeponowano w banku:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43002 |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 11 Paź 2009, 17:13
|
|
|
Gwid ciekawie opowiedziano. Bardzo wciąga. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 11 Paź 2009, 17:26
|
|
|
To ładnie pojechałeś
Jeśli chodzi o przebieg operacji to musimy najpierw zebrać całą dokumentacje rentgenowską i przede wszystkim przeszczep musi się przyjąć
Jak już ogarniemy wszystko to wrzucimy pełną relacje między innymi nowatorskie rozwiązanie w dziedzinie łapologi (czyt. przednia łapa zetec'a) |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Paź 2009, 17:29
|
|
|
Opis nietuzinkowy jak samo auto i uczestnicy swapa
Gratki z ZS
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Paź 2009, 21:51
|
|
|
Mat - POKA CYCE
Gratuluję przeszczepu . Na kolejnym ASJ termin "wojna domowa " nabierze w Waszym wydaniu nowego wymiaru |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
PUCIO
Grzmiąca Ręka Sprawiedliwości
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 74 Dołączył: 24 Kwi 2005 Posty: 708 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Paź 2009, 22:04
|
|
|
no i prosze jak nie jak idzie wszystko zrobić
To tak jak skorupa mówi " z tymi ludźmi nie ma tematu którego nie da sie zrobić tylko kwestia czasu "
hi hi |
|
|
|
|
sowa
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2005 Posty: 2844 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 21 Paź 2009, 02:09
|
|
|
temat dorastania szklarni można uznać za zakończony.
Została na chwilę obecna kwestia wydechu końcowego i regulacji skrzyni biegów.
Chopaki się nie garną, więc zacznę z grubsza opis przeprowadzonych zmian, a fachowiec uzupełni
Może na początek, co w szklarni zostało
Buda
instalacja elektryczna auta do 8-pinowej (?) wtyczki na ścianie grodziowej (czyli skrzynka bezpieczników (z wyjątkiem przekaźnika pompy paliwa), instalacja oświetleniowa itd)
zwrotnice, zewnętrzna cześć przeniesienia napędu
wahacze
tylna belka z bębnami itd (na razie)
pompa hamulcowa i serwo
układ kierowniczy
bak, przewody paliwowe
Co wymieniono:
Silnik ze skrzynią, półośkami, mocowania silnika
instalację elektr. silnika razem z kompem
licznik
chłodnicę, przewody zasilające wraz ze zbiorniczkiem wyrównawczym
pompę paliwa
amortyzatory przednie na takie z mocowaniem łączników stabilizatora
zaciski hamulcowe + tarcze i klocki na ukł. wentylowany
cały ukł. wydechowy (1,3 ma śr 45mm, Ska 57mm)
wiosną felgi na szersze
Największe problemy
-zawieszenie silnika- tu pionierski i nowatorski patent Anjko, w efekcie niewiele się rózni od fabrycznego mocowania
-różnice we wtyczce łączącej instalacje elektr. auta z instalacją silnika.
-pompa paliwa wyłączająca się z opóźnieniem - zagwozdka rozwiązana zamianą przekaźników pomp 1,3 / 1,8
- wydobycie pomp paliwa - Ford się nie popisał
Szacunkowe koszty
-koszt dawcy- zależy co się kupi... im bardziej kompletny tym lepiej, bo czasami na głupiej śrubce można uklęknąć. My mieliśmy całe auto, więc wiele problemów rozwiązywało się samo podmianką części.
Pozostałe koszty (postanowiliśmy, by nie był to projekt full wypas, czyli czasami wchodził w gre rozsądny kompromis ale i też bez biedowania i kupowania najtańszych zamienników. Zasada wyjsciowa, jak robic to porządnie, albo wcale)
Ford-Sklep
Komplet rozrządu Ford - 280
Łączniki staba MOOG - 150
tuleje staba Ford - 50
kable + świece platynki Motorcraft - 200
Pewien Dealer Forda
wydech środkowy dedykowany - 230zł
koncowy - walka trwa
IC, Foty i inne
sprzęgło LUK - 350zł
Amortyzatory SACHS - 170zł kompl (mega wyprz, bo nowe w IC 370 szt )
Simeringi pólosiek Ford - 45
tarcze bembro + klocki Ferodo - 250
do tego, olej, płyn chłodniczy, filtry, śrubki i inne rzeczy których już nawet nie pamiętam
To z grubsza, opis patentów czeka na wenę Mańka, będą i foty |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
siekierap
s'klarnia
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 21 Paź 2009, 06:36
|
|
|
Dodajcie foty i resztę opisu
a tymczasem - witamy w Projektach |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 21 Paź 2009, 08:23
|
|
|
Nawiązując do wypowiedzi Sowci dorastanie drfinitywnie nie jest jeszcze zakończone zostaje cały pakiet do otrzymania prawie Rs'ki;) czyli przepustnica, wałki, kolektory i komputerek;) dodatkowo na wiosnę blacharka ( bo jacyś rowerzyści po drodze się nawineli oraz yarisy) z gruntowną naprawą progów.
Dopiero wtedy dorastanie będzie można uznać za zakończone |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21 Paź 2009, 12:20
|
|
|
Na podstawie Waszej pracy i opisów trzeba będzie zrobić gotowca na temat swapa i podwiesić w TM, żeby każdy chętny na zmianę silnika wiedział mniej więcej co kogo czeka i w jakich kosztach.
Będzie gdzie kierować pytania typu: chce wsadzić większy silnik, co musze wymienić i ile to może kosztować ?
Ode mnie jeszcze raz gratki za tak udany i szybki przeszczep, połączony z resztą kuracji wzmacniającej
Team Zachód zaczyna się mocnoprentki robić
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
|