|
[MK4] Zaślepienie zaworu ERG |
Autor |
Wiadomość |
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Paź 2009, 21:17
|
|
|
No a jak zimny silnik jest i sprężysz powietrze do 700 stopni to ono momentalnie się ochładza o silnik i taki motor ciężko pali dlatego przed uruchomieniem auta komaora spalania jest nagrzewana przez świece, krótko po tym jak silnik zaskoczy tez jest jeszcze dogrzewana. Dlatego nie są to świece zapłonowe, tylko żarowe, zarżą się do czerwoności i dają ciepło. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Pele
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Paź 2009, 21:28
|
|
|
Dobra, nie ważne jak działa Diesel, jak sobie kiedyś kupie to zacznę się interesować
Napisałem "świece, filtr powietrza itp" czyli elementy które jak są stare to wpływają na spadek mocy. Niech se burbo wsadzi i będzie spokój, a temat jest o EGR więc nie tłumaczcie mi jak działa diesel tylko odpowiedzcie na nurtujące autora pytanie
Spoko Ziomy |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|