Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MKVI] kolejna cewka do wymiany???
Autor Wiadomość
keicamm
[Usunięty]

Wysłany: 15 Paź 2009, 23:18   [MKVI] kolejna cewka do wymiany???

Pomocy!!!
moja fiesta mk VI, 1,3 70KM, 2002, 80 tys. km jezdzi juz na 3-ciej cewce zapłonowej. Za każdym razem problem zaczyna się podobnie: nagle zaczyna bardzo nierówno pracowac (chyba tak jak na 2 cylindrach), trudno ja rozpedzic nawet na jedynce, troche dymi z rury, przelacza sie w tryb awaryjny. Ostatnim razem poza kolejna wymiana cewki (razem z przewodami, ktore ponoc byly popalone) mialem do wymiany rowniez katalizator, ktory rowniez ponoc sie przepalil). Po wymianie tego wszystkiego, skasowaniu bledu i przejechaniu jakichs 100 km serwis znow dal o sobie znac. Znajomy podpial pod kompa i mowi, ze prawdopodobnie II-ga LAMBDA- ta za katalizatorem). W takim stanie (z wlaczonym serwisem) jezdze juz jakies 6 m-cy. Dzisiaj (o zgrozo) znowu zaczela tracic moc i nierowno pracowac... zapewne zbliza sie zakup czwartej cewki :(
Blagam, pomozcie mi, bo wydam fortune na te cewki, a widze, ze ich wymiana nie rozwiazuje problemu. Mechanicy do ktorych jezdze ograniczaja sie do jej wymiany, nie majac zamiaru zglebic tematu a ja sie moja fiescina za miasto juz boje wyjechac.
Nie mam pojecia co mam z nia zrobic, bo poza tym samochodzik jest bardzo ok, bez zadnego dzwona itd...
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Paź 2009, 18:00   

Cewkę wypadało by wymienić że tak powiem w komplecie z przewodami WN i świecami,,, jeśli to nie pomoże to znaczy że szwankuje sterownik cewki a ten pewnie w komputerze jest.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
keicamm
[Usunięty]

Wysłany: 16 Paź 2009, 20:50   

Rok temu zrobilem dokladnie tak, jak powiedziales+ dodatkowo caly wydech wlacznie z katalizatorem... i wlasciwie niewiele to dalo, takze moze faktycznie sterownik.
Jeszcze jedna rzecz chodzi mi po glowie, mianowicie 2 lata temu fiescina nieopatrznie wjechala na kwietnik masakrujac dolna oslone silnika i nadkole, ktorych z uwagi na koszty nie montowalem ponownie. Teraz sie zastanawiam czy po prostu podczas jazdy po jakichs glebszych kaluzach nie zalewam silnika powodujac jakies dziwne przebicia pradu. W sumie za kazdym razem mam ten problem w wilgotne deszczowe dni.
Wielkie dzieki za pomoc! :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK6] Fiesta MKVI poszukiwana
gregor75 Przed zakupem 4 30 Paź 2018, 19:55
Bobofrut
Brak nowych postów Drzwi MKVI z elektrycznymi szybami
rozbiorka tapicerki
pszem Car Audio i CB 1 18 Mar 2007, 02:46
Gość
Brak nowych postów [MKVI] vs [MKVII] - różnice w silnikach 1.25
W kontescie ew. przekładki gratów lub zrobienia softu
Jackiller Tuning mechaniczny 3 28 Lis 2009, 15:01
jurek
Brak nowych postów Klakson - kolejna zagadka
Gość Elektryka 11 29 Sie 2007, 10:19
szynszyl
Brak nowych postów [MK6] MKVI odmowila posluszenstwa - lampka ostrzeg. silnika
mrstoeckli Elektryka 17 14 Kwi 2009, 20:09
MARIUSZ.B


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.