Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] krople wody w wężu odmy
Autor Wiadomość
nexia145
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lis 2009, 11:15   [MK3] krople wody w wężu odmy

Pytanko do fiestokierowców "przezimowanych.".Wczoraj,chciałem wytrzepać wężyk od odmy po zimnej nocy i zleciało mi kilka kropel wody z niego,jest to jakiś normalny objaw typu skraplający się szron itp?Druga sprawa to mój eksperyment.Przedłużyłem wąż o pół metra i poleciał w dół obok skrzyni.Efekt taki:Upaprana skrzynia jakąs mazią(waż się przesunał)To normalka,że się taki syf tam zbiera jak zimno jest?Eksperyment trwał tydzień.Jazda bez zmian,"osiągi"padaki też,woda ok,olej ok,spalanie ok. :-P Czytałem o tym majonezie który się robi ale czemu filtr powietrza jest czyściutki skoro z węża leci tyle syfu?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12082
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Lis 2009, 11:44   

Normalka, W filtrze masz czysto bo silnika to na bieżąco przepala wiec się to nie odkłada. Jak zrobiłeś długi waż to pary zanim dotarły do silnika się skropliły w wężu.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
nexia145
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lis 2009, 12:00   

Cytat:
Jak zrobiłeś długi waż to pary zanim dotarły do silnika się skropliły w wężu.
no tak,tylko długi wąż miałem przez tydzień spuszczony na"ziemię"a,że się obsunął to mi usyfił skrzynię jakimś błotem,więć po powrocie do krótkiej odmy powinno być kupę tego samego syfu w filtrze powietrza a tam czysto. :yyy: To gdzie ten olejowobłotny syf znika :yyy:
 
 
marian 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 183
Skąd: Pabianice
Wysłany: 1 Lis 2009, 20:26   

nexia145, z tego co wiem to w tej wersji silnikowej tzw.majonez się zbierał,zbiera i będzie zbierał i raczej nic nie poradzisz,ja jak czyszcze to leci nie parę kropel ale jakaś łyżka stołowa będzie
_________________
nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 1 Lis 2009, 20:35   

w skrócie - normalka. majonez to emulsja wodno-olejowa powstała ze zmieszania pary wodnej (z powietrza, wykroplona pod wpływem różnic temperatur) i par oleju, a kapiąca woda to to, co się z olejem nie wymieszało. olać, jeździć, czasem w przypływie chęci wyczyścić.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
nexia145
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lis 2009, 21:30   

bidżej napisał/a:
czasem w przypływie chęci wyczyścić.
No to spoko,już myślałem,że to płyn :-P A co myślicie o tym "eksperymencie"?Może powrócić do niego na zimę choćby samą,niech ten syf zlatuje gdzieś po drodze zamiast do filtra lecieć?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12082
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Lis 2009, 21:33   

Możesz tak zrobić, ale będzie to tylko odpowietrzenie, jak jest podłączone jak w oryginale to tworzy się tam podciśnienie. Ja nie jestem zwolennikiem odraczania odmy.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
nexia145
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lis 2009, 21:45   

JoeMix napisał/a:
to tworzy się tam podciśnienie.
A do czego ono jest niezbędne,że zapytam?Przez ten tydzień nie zauważyłem żadnej zmiany w pracy silnika ,spalania ,ogrzewania itp.Może być coś nie teges po dłuższej pracy silnika?Ok 500 km zrobiłem z tym węzem :-)
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 1 Lis 2009, 21:53   

bidżej napisał/a:
olać, jeździć, czasem w przypływie chęci wyczyścić.


dokładnie, mając 1.1 to przy dolewkach oleju zawsze możesz wyczyścić :P

bo jak 1.1 to olej trza dolewać :)
 
 
nexia145
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lis 2009, 22:01   

BerciQ napisał/a:
bo jak 1.1 to olej trza dolewać :)
No trza,trza :-P BerciQu
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 1 Lis 2009, 22:08   

nexia145 napisał/a:
BerciQ napisał/a:
bo jak 1.1 to olej trza dolewać :)
No trza,trza :-P BerciQu


to wtedy warto przetrzeć ten majonez. U mnie się też zbiera w okresie zimowym. W lato jest ok, ale też nie ma tyle pary wodnej. Ja też przecieram jak dolewam :) Znaczy zacznę znowu wycierać, bo teraz jeszcze jest bez tego nalotu :)

a taki OT- klekocze Ci silnik? i tobie Bidżej?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12082
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Lis 2009, 22:11   

nexia145 napisał/a:
JoeMix napisał/a:
to tworzy się tam podciśnienie.
A do czego ono jest niezbędne,że zapytam?
Wysysa pary oleju lepiej niż jak same sobie parują,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 1 Lis 2009, 22:15   

BerciQ, każdy nastoletni HCS (a innych już nie ma) klekocze, przy czym 1.1 nieco donośniej i inaczej niż 1.3 :-P
trzeba pilnować luzów zaworowych (sprawdzam co 10kkm) i się nie przejmować.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 1 Lis 2009, 22:20   

bidżej napisał/a:
się nie przejmować.


tak robię :) :)
 
 
nexia145
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lis 2009, 22:52   

BerciQ napisał/a:
a taki OT- klekocze Ci silnik? i tobie Bidżej?
Klekotał jak "mechanik "zawory ustawił i skasował 60pln,jak zrobiłem to sam to klekocze dwa razy ciszej :-P
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12082
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Lis 2009, 23:10   

Mam nadzieje że nie ustawiłeś "ciaśniej" niż regulaminowo, bo jak tak to krótkie życie mu wróże,,, :sad:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
nexia145
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lis 2009, 23:17   

JoeMix napisał/a:
Mam nadzieje że nie ustawiłeś "ciaśniej" niż regulaminowo,
Nie ciaśniej ,wg FAQ i robiłem trzy kontrole.Tzn na mijanie,wg znaków na kole i znów na mijanie i spoko.Wychodziły te same luzy i jest "cicho" :-P
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 1 Lis 2009, 23:25   

JoeMix napisał/a:
Mam nadzieje że nie ustawiłeś "ciaśniej" niż regulaminowo, bo jak tak to krótkie życie mu wróże,,, :sad:


dlaczego jeśli ustawi tak jak przykazano to wróżysz krótkie życie ??

a jak ciaśniej to będzie ok?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12082
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Lis 2009, 07:43   

Napisałem że jak ustawił ciaśniej niż regulaminowo to szlag mu trafi silnik czyli jak ustawił mniejsze luzy to owszem silnik chodzi ciszej ale nagrzany nie domyka często zaworów i szlag je trafia. Jak ustawił jak należy to okej,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 2 Lis 2009, 08:20   

JoeMix napisał/a:
Napisałem że jak ustawił ciaśniej niż regulaminowo to szlag mu trafi silnik czyli jak ustawił mniejsze luzy to owszem silnik chodzi ciszej ale nagrzany nie domyka często zaworów i szlag je trafia. Jak ustawił jak należy to okej,,,


aaa...dobra :) to sie nie zrozumieliśmy :) teraz wszystko jasne i się zgadza :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.