[MK4] Biało-niebieski dym na zimnym silniku |
Autor |
Wiadomość |
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
|
nexia145 [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Lis 2009, 21:34
|
|
|
ogs-fiesta napisał/a: | napisze do niego, nick poprostu BJ? | BJ to skrót a nie mogę tu spamować, masz pw od tego.Pozdro
[ Dodano: Nie Lis 01, 2009 21:35 ]
Freeman napisał/a: | ogs-fiesta, BJ to tak w skrócie, a chodzi o Bidżej | <imprachili> ja tego nie napisałem |
|
|
|
|
szpakerson
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 34 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 3 Lis 2009, 00:51
|
|
|
Wymiana uszczelniaczy nie jest taka posta sprawa i nawet w profesjonalnym warsztacie zajmuje nawet do kilku godzin. Koszt roboty mysle ze 150-200pln. Tyle biore za taka robote u siebie w firmie. Bez specjalnych narzedzi nie uda ci sie zdjac i zalozyc sprezyn na zaworach a sam uszczelniacz musi byc nabijany bardzo ostroznie i precyzyjnie |
_________________ Bylo mk3 swap RS2000 '94
Golf V GTI '05
Evo VIII '05
Jest najszybszy Pulsar GTIR '94 w Polsce |
|
|
|
|
nexia145 [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Lis 2009, 19:16
|
|
|
szpakerson napisał/a: | Bez specjalnych narzedzi nie uda ci sie zdjac i zalozyc sprezyn na zaworach | Zciągacz do spręzyn kosztuje 35 zł którym napewno zrobisz a i bez niego tez się da je zdjąć i założyć z powrotem |
|
|
|
|
szpakerson
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 34 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 3 Lis 2009, 23:43
|
|
|
jak zdjac to sobie wyobrazam ale jak zalozyc bez sciagacza?? |
_________________ Bylo mk3 swap RS2000 '94
Golf V GTI '05
Evo VIII '05
Jest najszybszy Pulsar GTIR '94 w Polsce |
|
|
|
|
nexia145 [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Lis 2009, 18:32
|
|
|
szpakerson napisał/a: | jak zdjac to sobie wyobrazam ale jak zalozyc bez sciagacza?? | No bez sciągacza czy innego "urzadzonka"nawet nie zdejmiesz,jak palcem je sciśniesz?A założyć w ten sam sposób jak zdjąć.Innego sposobu nie ma |
|
|
|
|
szpakerson
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 34 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 4 Lis 2009, 23:26
|
|
|
zdejme bez sciagacza, bo wstarczy mlotek i wlasciwe ulozenie tloka. ryzykowne ale da rade. ale jak zalozyc zamki to nie ogarniam |
_________________ Bylo mk3 swap RS2000 '94
Golf V GTI '05
Evo VIII '05
Jest najszybszy Pulsar GTIR '94 w Polsce |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Lis 2009, 09:16
|
|
|
szpakerson napisał/a: | ale jak zalozyc zamki to nie ogarniam |
Ściągaczem dociskasz sprężynę i zakładasz zamki. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
nexia145 [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lis 2009, 19:23
|
|
|
szpakerson napisał/a: | zdejme bez sciagacza, bo wstarczy mlotek i wlasciwe ulozenie tloka. ryzykowne ale da rade. ale jak zalozyc zamki to nie ogarniam | Acha-czyli walisz młotkiem po spręzynie w łeb i talerzyk oraz zamki wylatują w pi..u pod niebiosa jeśli uda się im wyskoczyć. A sprężyna obrywasz w głowę :yyy: No ryzykowne i wątpliwe abyś to zrobił.No i chyba nie robisz tak u siebie w firmie? Pozdro |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.