Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Problem z zapłonem
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12080
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Lis 2009, 10:32   

Bobek123, Masz zwykłego DISa z Mk3,,, nie ma kopułki i palna, to do czego dochodzą kable WN to cewka zapłonowa (podwójna) Jeśli dawno nie wymieniałeś to możesz wymienić kable i świece,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 11 Lis 2009, 11:04   

prawdopodobnie tak, jakbys potrzebowal pisz do mnie na PW, dobieram takie rzeczy
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Bobek123
[Usunięty]

Wysłany: 11 Lis 2009, 17:30   

Wielkie dzięki za pomoc.
Ale z drugiej strony trochę się zmartwiłem, bo myślałem że wymiana tej kopułki i palca rozwiąże moje problemy z rozruchem na zimno ;-|
Świece na pewno wymienię, bo wyglądają na ściorane.
A przewody...? nigdy ich nie wymieniałem, mam oryginały czerwone z logo ford... wieczorem jak podniosę maskę i przygazuje nie widzę przebić więc, nie wiem czy jest sens je zmieniać.
Chyba jednak to nie instalacja zapłonowa odpowiada za moje kłopoty tylko zasilanie (gaznik) :|
I zastanawiam się skąd w takim prehistorycznym silniku pracującym jak sieczkarnia :-) o ogólnej budowie i konstrukcji chyba z lat 60-tych wziął się moduł DIS :rotfl:
Znam o wiele nowocześniejsze silniki i samochody produkowane w podobnych latach.... 16zaworów, dwa wałki rozrządu w głowicy, wielopunktowy wtrysk, do tego eksta dodatki typu ABS, poduszki, klima ,a mają aparat zapłonowy z cewką wewnętrzną , kopułką i palcem, nie tam jakiś DIS.... mówię tu np. o mazdzie 323 :-)
No, ale cóż fiesta to fiesta, cudów za tą cenę nie ma :devil:
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12080
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Lis 2009, 18:56   

Tak HCS to podrasowana OHVka z mk1 a konstrukcja jeszcze wcześniejsza,,, układ DIS ma te same zalety co układ z rozdzielaczem ale brakuje mu kilku wad, największa to że aparat nawet bezstykowy wymaga obsługi, a DIS jest praktycznie bezobsługowy. Jak pamiętam to nawet w kaszlu wywalili palec i kopułkę i wsadzili podwójną cewkę.

Skoro na pewno mas gaźnik to pytanie pierwsze - SSANIE, automat czy ręczne. Sprawa dryga, wymiana filtra powietrza - teraz na zimę jak znalazł.

PS zainwestowałbym, jednak w komplet świece + przewody WN :yes:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Bobek123
[Usunięty]

Wysłany: 11 Lis 2009, 19:16   

Nie uważam, że DIS jest gorszy, tylko śmieszy/dziwi, że akurat w tym silniku był już montowany.
Gaznik ma na 100% ssanie ręczne- wyciągana dzida koło kiery jak w starym poldolocie.
Chyba działa, bo podczas długotrwałego kręcenia świeczki się zalewają....
Filtr powietrza jest stary... fakt.... jeszcze wymieniany przez "Helmuta" :-)
Ale to już nie ten dział ;-|
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12080
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Lis 2009, 19:25   

Bobek123, spróbuj odpalić auto wedle procedury: http://ffc.dmkhost.net/mk1/tabela-01.html

Zdejmij pokrywę filtra powietrza, i zobacz jak są ustawione przepustnice przy cięgnie wciśniętym a jak przy wyciągniętym,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.