Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
15 Lis 2009, 19:11
[MK3] elektronika w monotrysku
Autor Wiadomość
zimmerman 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: X100
Silnik: 1.4 Duratec
Imię: marian
Wiek: 55
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 50
Skąd: Bończa
Wysłany: 14 Lis 2009, 12:46   [MK3] elektronika w monotrysku

siemak mam takie pytanie czy ktos mi moze opisac budowe monotrysku z kosiarki 1.1?

tu mam takie foto, czy ktos moze mi powiedziec co to jest w czerwonym kolku z tymi dwoma przewodami? gdzie sie znajduje czujnik temp? gdzie sa dysze wtrysku?

i co jest w poszczegolnych kolkach gdzie zanzaczylem? tam u gory sa jakies weze w kolkach, do czego one sa?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Lis 2009, 13:42   Re: elektronika w monotrysku

Fakir napisał/a:
tu mam takie foto, czy ktos moze mi powiedziec co to jest w czerwonym kolku z tymi dwoma przewodami?
Tez mam tu takie foto i u mnie czegoś takiego w ogóle nie ma,,,

Fakir napisał/a:
gdzie sie znajduje czujnik temp?
Czujni temperatuty czego? Oleju w skrzyni? Nie ma takiego, czujnik temp silnika jest wkręcony od spodu w kolektor dolotowy, temp zasysanego powietrza w puszkę filtra.

Fakir napisał/a:
gdzie sa dysze wtrysku?
Dysze? Masz nadzieje że masz więcej jak jedną? to wtedy by nie był monowtrysk, dysza jest w gardzieli nad przepustnicą.

Fakir napisał/a:
i co jest w poszczegolnych kolkach gdzie zanzaczylem? tam u gory sa jakies weze w kolkach, do czego one sa?
Gdzie,,,? słabo coś zaznaczyłeś, nie widzę,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 14 Lis 2009, 13:55   

JoeMix napisał/a:
temp zasysanego powietrza w puszkę filtra
tak właściwie to w gardziel dolotu, nad przepustnicą na wysokości wtryskiwacza, od tyłu :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Lis 2009, 13:57   

:hihihi: ciągle się uczę,,, :-P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
zimmerman 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: X100
Silnik: 1.4 Duratec
Imię: marian
Wiek: 55
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 50
Skąd: Bończa
Wysłany: 15 Lis 2009, 01:45   

http://img188.imageshack....2/801913997.jpg

foto wsiąkło :9:
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Lis 2009, 09:20   

Czerwone jajko - wtryskiwacz,
Żółte kółko - czujnik temperatury zasysanego powietrza,
Czarne kółko - regulator ciśnienia paliwa jak pamiętam
Niebieskie kółko - pod zaślepką jest zaworek do kontroli ciśnienia paliwa,

Pomarańczowe, Szare, zielone Nie widać skąd to wychodzi a nie pamiętam, może być: podciśnienie na servo, podciśnienie dla MAP'a, wyjście układu chłodzenia... jedno to na pewno będzie doprowadzenie paliwa.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 15 Lis 2009, 10:52   

JoeMix napisał/a:
jedno to na pewno będzie doprowadzenie paliwa
a drugie odprowadzenie. podciśnienie do MAPa jest wyprowadzone z kolektora.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
zimmerman 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: X100
Silnik: 1.4 Duratec
Imię: marian
Wiek: 55
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 50
Skąd: Bończa
Wysłany: 15 Lis 2009, 12:47   

o super chlopaki dzieki :-)

a powiedzcie jedna rzecz, po co są doprowadzone dwa przewody do tego wtryskiwacza w czerwonym kółku?
_________________
lepiej mieć siostre w burdelu niż świece motocrafta :-)
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 15 Lis 2009, 12:49   

w końcu skądś musi mieć zasilanie? to jest prosty zaworek elektromagnetyczny z dyszą :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
zimmerman 

Model: Ford Fiesta Mk6`08
Wersja: X100
Silnik: 1.4 Duratec
Imię: marian
Wiek: 55
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 50
Skąd: Bończa
Wysłany: 15 Lis 2009, 13:01   

tak mylsałem :hahaha:
_________________
lepiej mieć siostre w burdelu niż świece motocrafta :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.