| Przesunięty przez: szynszyl 30 Mar 2014,  12:19
 | [MK3] nalałem ropy zamiast benzyny | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | sledzio   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Michał
 Wiek: 36
 Dołączył: 19 Wrz 2009
 Posty: 106
 Skąd: Aleks.Łódzki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  14:28 | 
 |  
               | 
 |  
               | BerciQ, co prawda to prawda, cięzko mu pewnie było to wlać  ale jeżeli nie miał tej zapadki to było to możliwe i nawet w miare szybko by to poszło. 
 to o rudej to był dodatek
  bo tak ostatnio widze, że fiesty z lat 90-93 lepiej sie trzymają od tych 95.... ale to kwestia pewnie właściciela. |  
				| _________________ Jeżeli chcesz tanio i nowocześnie urządzić łazienkę lub kuchnie to polecam ten sklep. Mają świetną armaturę.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | BerciQ   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Robert
 Wiek: 39
 Dołączył: 02 Sty 2009
 Posty: 510
 Skąd: Świętochłowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  14:32 | 
 |  
               | 
 |  
               | sledzio, moja 95r trzyma się bardzo dobrze. Miała tylko małe purchle na błotniku i przy uszczelce drzwi. Znaczy przy uszczelce ruda była elegancko ujawniona  ale to już zrobione   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  14:34 | 
 |  
               | 
 |  
               | Pewnie lał paliwo w kanistrach z barki  glab. I zapomniał, że to ON |  
				| _________________ Prędkość była dobra
  , tylko zakręt był za ciasny   Czarnula Tommura
   Sędzia KJS, PPAiK i inne
   FKP RACE&RALLY TEAM
 Automobilklub Zachodniopomorski
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Carnival TDi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  15:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | mialem wymieniany prawdopodobnie zbiornik przez poprzedniego wlasciciela i jest normalna dziura bez zadnej zapadki ani korka na klucz, mam tylko nakretke na wlewie 
 i dlatego pomylilem pistolety.
 
 ale co dziwne to dzis zrobilem fiestka 50km do pracy bez zadnych problemow, tylko jedno co zauwazylem to na ropie musi troche dluzej pokrecic przy odpalaniu i jak jest rozgrzany to po wyciagnieciu kluczyka silnik pracuje przez kilka sekund ale pozniej gasnie
 
 wiec polecam przesyadke na rope, wychodzi taniej
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | portier   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: C
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Mateusz
 Wiek: 35
 Dołączył: 03 Cze 2009
 Posty: 309
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  16:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | dlugo Ci tak chyba nie pochodzi;] |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Freeman   Moderator
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Sławek
 Wiek: 43
 Dołączył: 06 Kwi 2007
 Posty: 3513
 Skąd: Ostrzeszów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | WooYownik   Prince of Rally Land 2010
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: T.
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 1130
 Skąd: Pluton
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  16:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | ta ... a za jakiś czas będzie fiesta na sprzedaż lub temat w mechanice co naprawić by jeszcze żyła ... |  
				| _________________ 
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Szymonnn   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Szymon
 Dołączył: 30 Sie 2009
 Posty: 157
 Skąd: Sochaczew
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  16:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | Miałem znajomego co do CC700 nalał ON i jakoś to przejeździł, może problem przy odpalaniu i tyle. Co bardzo dziwne nic nie wymieniał nawet świec i CC chodzi dalej. Więc może i Fiesta da rade, tyle że ja bym nie katował silnika i od razu spuścił rope, lepiej stracić troche kasy teraz niż później bo może być dużo gorzej.
 |  
				| _________________ "Nigdy nie mów, że coś jest dla mnie niemożliwe!"
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kadzax   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Wiek: 35
 Dołączył: 01 Gru 2008
 Posty: 224
 Skąd: Żnin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  17:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | przecież lejąc ropę to od razu czuć ten zapach inny to jest raz, a dwa, że zawsze tłusty jest pistolet... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | hanssx [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  17:50 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Carnival TDi napisał/a: |  	  | mialem wymieniany prawdopodobnie zbiornik przez poprzedniego wlasciciela i jest normalna dziura bez zadnej zapadki ani korka na klucz, mam tylko nakretke na wlewie 
 i dlatego pomylilem pistolety.
 
 ale co dziwne to dzis zrobilem fiestka 50km do pracy bez zadnych problemow, tylko jedno co zauwazylem to na ropie musi troche dluzej pokrecic przy odpalaniu i jak jest rozgrzany to po wyciagnieciu kluczyka silnik pracuje przez kilka sekund ale pozniej gasnie
 
 wiec polecam przesyadke na rope, wychodzi taniej
   | 
 Kurcze...to może następnym razem zalej gazem
  wyjdzie jeszcze taniej   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szpecu14   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: C
 Silnik: 1.3/66KM
 Imię: Michał
 Wiek: 34
 Dołączył: 10 Sie 2009
 Posty: 17
 Skąd: Poborszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  18:12 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie katuj silnika bo długo ci nie pochodzi i pamiętaj że diesel ma dużo wyższą temperaturę spalania a silnik benzynowy nie jest do tego przystosowany i go przegrzejesz i zarazem zatrzesz, więc ja bym na twoim miejscu nie ryzykował dalej tak jeździć bo na prawdę szkoda fieściny a może jeszcze dość długo się pokulać a co do świec to wystarczy je dokładnie wyczyścić w benzynie ekstrakcyjnej sprawdzić szczelinomierzem przerwę elektrody i iskrę czy masz dobrą jeśli nie to świece do wymiany
 olej też musisz sprawdzić tak jak pisano już wcześniej bo naprawdę nie ma z takimi rzeczami żartów no chyba że ci nie jest szkoda fieściny to już inna sprawa
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | karolM625   
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: karol
 Wiek: 37
 Dołączył: 09 Gru 2009
 Posty: 24
 Skąd: kutno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  19:00 | 
 |  
               | 
 |  
               | moja szyszka (znaczy się fiesta) chodziła na ekodislu i nic się nie stało może dlatego że nie dużo km  zrobiłem bo gdzieś z 10 km ale powiem bardzo słaba była
 |  
				| _________________ ŻYCIE dobre to ZYCIE z fiestą
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  19:31 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Carnival TDi napisał/a: |  	  | mialem wymieniany prawdopodobnie zbiornik przez poprzedniego wlasciciela i jest normalna dziura bez zadnej zapadki ani korka na klucz, mam tylko nakretke na wlewie 
 i dlatego pomylilem pistolety.
 
 ale co dziwne to dzis zrobilem fiestka 50km do pracy bez zadnych problemow, tylko jedno co zauwazylem to na ropie musi troche dluzej pokrecic przy odpalaniu i jak jest rozgrzany to po wyciagnieciu kluczyka silnik pracuje przez kilka sekund ale pozniej gasnie
 
 wiec polecam przesyadke na rope, wychodzi taniej
   | 
 
 Po co zakładałeś temat, skoro wszystko olałeś i jeździsz dalej?
 |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Maki   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 37
 Dołączył: 01 Lis 2008
 Posty: 625
 Skąd: CWA XX00
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  19:31 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | to może w ogóle jeździj na dieslu. Gdybyś do diesla dolał ale nie zalał do pełna Pb to nic by się nie stało. Diesel przepali wszystko. | 
 
 Właśnie odwrotnie. Diesel jak popracuje na benzynie o kaput. A silnik benzynowy przepali wszystko. Choć będzie mułowaty.
 |  
				| _________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | BerciQ   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Robert
 Wiek: 39
 Dołączył: 02 Sty 2009
 Posty: 510
 Skąd: Świętochłowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  22:30 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Maki napisał/a: |  	  | 
 Właśnie odwrotnie. Diesel jak popracuje na benzynie o kaput. A silnik benzynowy przepali wszystko. Choć będzie mułowaty.
 | 
 
 chyba sobie żartujesz....albo masz na myśli nowoczesne diesle z Common Railem. Ja mówie o starych konstrukcjach.
 
 to sprobuj do benzyniaka nalac oleju z frytek. widziałem test gdzie Diesel to przepalil i jeździł tylko troche słabiej niż na ON.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szpecu14   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: C
 Silnik: 1.3/66KM
 Imię: Michał
 Wiek: 34
 Dołączył: 10 Sie 2009
 Posty: 17
 Skąd: Poborszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  22:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | BerciQ benzyniaki jeszcze na gaźniku takie jak np. maluch też przepalały olej z frytek i jeździ dalej ja do malucha lałem rope olej rośliny co sie dało takiego płynnego co by się paliło i wszystko przepalił ale miał już krótszą żywotność a w dieslu to też nie jest tak w cale kolorowo bo też traci swoją żywotność więc najlepiej jeździć na tym do czego samochód jest przystosowany jeśli zależy nam na żywotności silnika takie jest moje zdanie ale każdy ma swoje i róbcie co chcecie w końcu to wasze auta
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Carnival TDi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  23:34 | 
 |  
               | 
 |  
               | a najlepsze  jest to ze odlaczam fajki od swiec na rozgrzanym silniku a on jeszcze pracuje   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Gru 2009,  23:44 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Carnival TDi napisał/a: |  	  | a najlepsze  jest to ze odlaczam fajki od swiec na rozgrzanym silniku a on jeszcze pracuje   | 
 
 Łał, to nie lepiej poczekać aż zgaśnie?
   |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Carnival TDi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Gru 2009,  07:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie, lepiej wlaczyć np piątke i puscic sprzeglo   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Miły   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0/16V
 Wiek: 39
 Dołączył: 25 Lis 2007
 Posty: 2084
 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Gru 2009,  09:48 | 
 |  
               | 
 |  
               | kurde zastosuj się do rad, albo temat do zamknięcia. później nie narzekaj, że coś się dzieje... |  
				| _________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
 
 Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |