| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
		| Przesunięty przez: trzeci 5 Sty 2010,  19:22
 | [MK3] Problem po swapie silnika z 1.1 na 1.3 |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Sty 2010,  00:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | No dała by, silnik maił fabrycznie 53 konie,,, z tego przez 20 lat uciekło 10, to masz pod maską 43,,, wywalisz od cholery kasy i roboty i będziesz mieć 45,,, a przy odrobinie szczęścia 44,,, 	  | Qniu napisał/a: |  	  | Tylko zastanawiam się czy w przypadku kosiarki taka operacja w ogóle dałaby jakiś efekt | 
 
 [ Dodano: Czw Sty 07, 2010 00:10 ]
 
 Majaki macie,, to chyba dlatego że po północy już,,, 	  | bidżej napisał/a: |  	  | otóż to! 	  | diodalodz napisał/a: |  	  | Mimo to lubię ten klekot | 
   | 
   |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | szpecu14   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: C
 Silnik: 1.3/66KM
 Imię: Michał
 Wiek: 34
 Dołączył: 10 Sie 2009
 Posty: 17
 Skąd: Poborszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Sty 2010,  16:05 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | JoeMix napisał/a: |  	  | Jak wielką przepustnice i wtrysk być nie podstawił to i tak na cykl pracy silnik zaciągnie 1,1 litra mieszanki,,, (tak w dużym uproszczeniu) 	  | Qniu napisał/a: |  	  | Czy w takim układzie jakby pokombinować w druga stronę (przepustnica z całym zespołem wtryskowym z 1.3) to dałoby to jakąś odczuwalną poprawę charakterystyki? | 
 | 
 z tego co mi wiadomo to wtrysk sam podaje paliwo a nie silnik go zaciąga ja w gaźnikowcach więc musi dawać miększą dawkę paliwa
 a moja elektryka z 1.1 jest sprawna bo na silniku 1.1 działało
 |  
				| _________________ 
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Sty 2010,  16:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jak sobie to wyobrażasz że wtrysk (gadamy cały czas o mono) sam podaje paliwo i silnik go nie zaciąga? To co zaciąga silnik? |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Qniu   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 25 Lut 2009
 Posty: 65
 Skąd: Krk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Sty 2010,  17:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | Koledze szpecu14 chyba się coś pomieszało z dieslem  Gdzie silnik zaciaga samo powietrze, a paliwo jest wtryskiwane do komory... Benzyniak zasysa mieszankę paliwowo-powietrzną, a wtryskiwacz w CFI ma za zadanie odpowiednio rozpylić paliwo w odpowiednim czasie... 
 A co do twierdzenia że na ECU z 1.1 będzie za ubogo na 1.3 to te silniki mają podobną charakterystykę, więc i mapy są zapewne zbliżone... A w układzie wydechowym jest sonda lambda, dzięki której ECU wie czy jest ubogo czy bogato i dostosowywuje ilość podawanego paliwa. Oczywiście jak sie wrzuca kompa z 1.1 to obowiązkowo reset i samoadaptacja.
 |  
				| _________________ Fiesta 1.1/50KM CLX '91 -> Vectra 2.0/115KM CD '94 (dzwon -> kasacja) -> Golf 1.6/101KM GT '96
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |