| 
		[MK3] Interpretacja testu diagnostycznego - 1.1i | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 limus  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Lut 2010,  18:06   [MK3] Interpretacja testu diagnostycznego - 1.1i
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wykonałem test diagnostyczny na pracującym silniku .
 
Przeczytałem odpowiednia lekturę , ale niestety w początkowej fazie testu przerwy pomiędzy dzwiękami mocno odbiegały od tego co wyczytałem i dlatego nie mogę odpowiednio zinterpretować tego testu .
 
Może ktoś bardziej obeznany się wypowie ?
 
Obok liczb oznaczających ilość dzwięków następujących jeden po drugim i pojedyncze też umieszczam w nawiasach ile przerwy było pomiędzy dzwiękami .
 
5( 60s) ,1 (25s),1 (3s),4 (3s) ,4 (3s) , 4 (5s) ,6 i nic więcej .
 
 
Pozdrawiam.
 
 
 	  | Kod: | 	 		  Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
 
- trzeci | 	 
  | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Freeman  		  
		 
         Moderator
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`89 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Sławek 
                  Wiek: 43  Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Lut 2010,  23:04   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Zrób jeszcze raz ten test , ale tym razem go nagraj. Takie wyniki są nie bardzo | 
             
						
				_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę. 
 
Fiesta Klub Polska na YouTube 
 
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"  
 
Pochwal się swoim autem | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 limus  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Lut 2010,  23:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nagrałem na dyktafon i potem kilka razy odsłuchałem.
 
Mój jedyny pomysł, to błąd przy robieniu testu ; jak wyskoczyła 10- tka , to nie wcisnąłem pedału gazu .
 
Może to miało jakiś wpływ .
 
 
Pozdrawiam. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Freeman  		  
		 
         Moderator
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`89 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Sławek 
                  Wiek: 43  Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 limus  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Lut 2010,  09:14   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czy po komendzie 10 pedał gazu wcisnąć do podłogi i od razu puścić , czy tez silnik ma przez moment być na wysokich obrotach ?
 
 
Pozdrawiam. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bidżej  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Lut 2010,  09:22   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | Wygenerowanie kodu 10 (sprowadza się to do jednego piknięcia) - gwałtownie nacisnąć pedał gazu na 2-3 sekundy (aż obroty wzrosną do bardzo wysokich).  | 	 
  | 
             
						
				_________________ www.twojrobot.blogspot.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 limus  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Lut 2010,  09:39   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czyli nie należy się sztywno trzymać tej czasowej ramówki jeżeli silnik nie będzie chciał się od razu wkręcać ?
 
Generalnie ma się wkręcić i wtedy koniec gazowania ?
 
 
Pozdrawiam. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Lut 2010,  09:45   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jeśli się będzie wkręcał 10 sekund to też dupa blada z testu wyjdzie,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bidżej  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Lut 2010,  10:39   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | wtedy powinien wyjść błąd np CPP. BTW, skoro tak słabo się wkręca, to podejrzewałbym właśnie CPP. moja po kopnięciu w gaz kręci się od razu... | 
             
						
				_________________ www.twojrobot.blogspot.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 limus  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Lut 2010,  21:48   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Powtórzyłem test.
 
Na wyłączonym pokazało 20 czyli kod separacji  (nie wiem czy to ważne )i dwa razy 38 czyli sonda lambda .
 
Na włączonym dwa razy 11 , czyli brak błędu .
 
Teraz nie wiem czy ta sonda jest padnięta czy tez nie .
 
 
Pozdrawiam. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Freeman  		  
		 
         Moderator
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`89 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Sławek 
                  Wiek: 43  Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |