| 
		[MK4] Zapalona kontrolka poduszek powietrznych | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 elfuego [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Mar 2010,  17:49   [MK4] Zapalona kontrolka poduszek powietrznych
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam.Panowie mam pytanko odnosnie fiesty 1997.ogladajac samochod jakis koles na moich oczach wyciagnał kabel gdzies spod siedzeniem(przypadkiem) i zapaliła sie kontrolki od wystrzelonych poduszek.po wsadzeniu ich spowrotem dalej kontrolka sie świeci.czy da sie to jakos naprawic ,bo z tego co mi wiadomo te poduszki sa teraz nie aktywne.lub ile by to kosztowało-mechanik daleko wiec pytam by tam szoku nie doznac,ponoc jakis komputer jest potrzebny by to naprawić
 
 
 	  | Kod: | 	 		  Proszę pamietać o tagowaniu tematów.
 
- trzeci | 	 
  | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Mar 2010,  17:51, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Parzych  		  
		 
         Prince of Biłgoraj 2012
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk6`06 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: 1.6Duratec 100KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 52  Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Mar 2010,  18:41   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Po podłączeniu do kompa, skasują błąd poduszek... Myślę że w xxx nie powinni krzyknąć więcej niż 50zł... | 
             
						
				_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcin  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i16V/100KM 
                  Imię: Marcin 
                  Wiek: 40  Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Mar 2010,  20:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | moim zdaniem sama kontrolka powinna zgasnąć jeśli wszystko jest w porządku, jak się dalej pali to coś jest nie tak, sprawdziłbym połączenie tego ruszonego przewodu, bo pewnie jest on od napinacza. | 
             
						
				_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 mk4_driver  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`96 
                  Wersja: Fun 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Grześ 
                  Wiek: 34  Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 109 Skąd: Bielsko-Biała 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Mar 2010,  20:34   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jeśli do rozłączenia doszło na "przekręconym" zapłonie to kontrolka będzie świecić. Jeśli rozłączył sie kabelek bez kluczyka w stacyjce i podłączyłeś go w okresie kiedy nie przekręcałeś zapłonu i kontrolka dalej świeci to na wtyczce musi nie stykać. | 
             
						
				_________________ http://www.fiestaklubpols...ghlight=#513496
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kaczoro  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Bartosz 
                  Wiek: 41  Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 391 Skąd: Jastrzębie/Krk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Mar 2010,  21:48   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Marcin napisał/a: | 	 		  | moim zdaniem sama kontrolka powinna zgasnąć jeśli wszystko jest w porządku, jak się dalej pali to coś jest nie tak, sprawdziłbym połączenie tego ruszonego przewodu, bo pewnie jest on od napinacza. | 	  
 
 
Dokładnie! Kontrolka powinna zgasnąć, jest to wtyczka (żółta wtyczka i żółty przewód) od napinaczy pasów i jeśli jest podłączona to wszystko powinno być ok     | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 elfuego [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Mar 2010,  21:49   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | dzieki za odpowiedzi,do rozłaczenia doszło na przekreconym zapłonie. jest jakis garażowy sposób by to naprawic czy nalezy udac sie do machanika-elektryka | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 AeSeF  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`96 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Marcin 
                  Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 342 Skąd: Wągrowiec 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Mar 2010,  22:04   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | elfuego napisał/a: | 	 		  | dzieki za odpowiedzi,do rozłaczenia doszło na przekreconym zapłonie. jest jakis garażowy sposób by to naprawic czy nalezy udac sie do machanika-elektryka | 	  
 
 
Trzeba podjechać pod komputer, choć może odłączenie aku tu pomoże [choć nie chce mi się w to wierzyć] | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcin  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i16V/100KM 
                  Imię: Marcin 
                  Wiek: 40  Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Mar 2010,  22:15   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | A5F napisał/a: | 	 		  | choć może odłączenie aku tu pomoże [choć nie chce mi się w to wierzyć] | 	  
 
przy każdym przekręceniu stacyjki sterownik ma odcinane/podawane napięcie.
 
 
po raz kolejny napisze, żeby sprawdzić połączenie przewodu z napinaczem, a dokładnie samej kostki połączeniowej, jak po jej odłączeniu się to stało to tutaj będzie leżała przyczyna tego, że się kontrolka cały czas pali. | 
             
						
				_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 elfuego [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Mar 2010,  22:22   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | wielkie dzieki panowie ,sprawdze połaczenia | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.