Zestaw CB |
Autor |
Wiadomość |
Bidzio [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Lut 2010, 11:34
|
|
|
lesiokro, dzięki za foto, ciekawy sposób.
Ale nadal czekam nad odp. czy radio TTI 881 da się zamontować w miejsce radioodtwarzacza 2 din tak, żeby się zmieścił radioodtwarzacz 1 DIN + radio CB |
|
|
|
 |
afi

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 49 Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 75 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 13 Lut 2010, 15:19
|
|
|
Radio CB TTI 881 ma wymiary 156x176x51 mm . Po zamontowaniu radia 1DIN zostje Ci jakieś 35 mm miejsca. |
|
|
|
 |
arecki
Człowiek Whisky

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 41 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 13 Lut 2010, 15:22
|
|
|
Bidzio napisał/a: | Ale nadal czekam nad odp. czy radio TTI 881 da się zamontować w miejsce radioodtwarzacza 2 din tak, żeby się zmieścił radioodtwarzacz 1 DIN + radio CB |
nie |
_________________
Była Fiesta jest Focus  |
|
|
|
 |
Bidzio [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Lut 2010, 18:59
|
|
|
Dziś zamówiłem zestaw: Zestaw TTI TCB 881 + Sirio Omega 27 MAG (100cm)
http://www.abcgps.pl/Zest...100cm-1009.html
Tak ''na oko'' przypuszczałem, że się nie zmieści i szukałem miejsca gdzie mógłbym zamontować TTI 881 i znalazłem trzy takie miejsca:
- między siedzeniami
- koło bezpieczników (montując np. na rzepy)
- pod zapalniczką w tej wnęcę (może się zmieści tak aby dało się otworzyć popielniczkę i swobodnie zmieniać biegi) |
|
|
|
 |
AeSeF

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Marcin
Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 342 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 13 Lut 2010, 19:22
|
|
|
Bidzio napisał/a: | między siedzeniami |
przejdzie
Bidzio napisał/a: | - koło bezpieczników (montując np. na rzepy) |
<nieee> moze odpaść
Bidzio napisał/a: | - pod zapalniczką w tej wnęcę (może się zmieści tak aby dało się otworzyć popielniczkę i swobodnie zmieniać biegi) |
tu sie nie wypowiadam
Ja zrobiłem tak,
 |
|
|
|
 |
Bidzio [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Lut 2010, 19:27
|
|
|
A5F napisał/a: | Ja zrobiłem tak,
|
Też tak myślałem, ale zobaczę jak z tymi pierwszymi sposobami |
|
|
|
 |
afi

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 49 Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 75 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 13 Lut 2010, 20:02
|
|
|
Rzepy odradzam, miałem zamontowane na rzepach tak jak A5F, ale o ile rzepy trzymały się siebie nawzajem dobrze to klei niestety już nie i któregoś dnia po prostu się odkleiło od tunelu. |
|
|
|
 |
AeSeF

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Marcin
Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 342 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 13 Lut 2010, 20:23
|
|
|
afi napisał/a: | Rzepy odradzam, miałem zamontowane na rzepach tak jak A5F, ale o ile rzepy trzymały się siebie nawzajem dobrze to klei niestety już nie i któregoś dnia po prostu się odkleiło od tunelu. |
A ja nie mam na rzepach mam na wkrętach rzepy sux. |
|
|
|
 |
afi

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 49 Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 75 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: 13 Lut 2010, 21:01
|
|
|
A5F napisał/a: | afi napisał/a: | Rzepy odradzam, miałem zamontowane na rzepach tak jak A5F, ale o ile rzepy trzymały się siebie nawzajem dobrze to klei niestety już nie i któregoś dnia po prostu się odkleiło od tunelu. |
A ja nie mam na rzepach mam na wkrętach rzepy sux. |
Źle mnie zrozumiałeś . Pisząc "tak jak A5F" miałem na myśli miejsce montażu, a nie jego sposób. Czyli miałem w tym samym miejscu co Ty z tym, że na rzepach. Teraz mam z drugiej strony przykręcone do tunelu. Uprzedzając ewentualne pytania udało mi się znaleźć takie miejsce gdzie nie przeszkadza przy operowaniu pedałami, a zarazem jest łatwo dostępne. |
|
|
|
 |
Bidzio [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Mar 2010, 13:26
|
|
|
Radyjko już dawno zamontowane, dziś znalazłem czasz aby zrobić fotki, więc wrzucam
Pozdro! |
|
|
|
 |
Lew

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 16 Mar 2010, 21:24
|
|
|
Jestem bardzo ciekawy jak ty biegi przełączasz?? |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12088 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Mar 2010, 08:14
|
|
|
Jak dobrze wsadził to normalnie będzie przerzucał, tez tak swego czasu miałem i trącałem o wtyczkę od mikrofonu tylko jak R wrzucałem,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Bidzio [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Mar 2010, 08:27
|
|
|
Lew napisał/a: | Jestem bardzo ciekawy jak ty biegi przełączasz?? |
Biegi zmieniam normalnie, nic nie przeszkadza |
|
|
|
 |
Lew

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 14 Mar 2009 Posty: 4 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 17 Mar 2010, 23:59
|
|
|
A nie lepiej było zamontować w miejsce popielniczki ?? no chyba ze palisz ... |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 21 Kwi 2010, 20:21
|
|
|
do 500zł to ja mam i jestem bardzo zadowolony.
Mam Unidena i
Antenę ML145
Za radio dałem 240 + przesyłka
Antena Sirio - 105zł + przesyłka.
Przestrojenie radia z końcówek "5" na "0" (z europejskiego na polskie) - kolega z FKP mi sprzedał nie informując mnie o tym, ale mniejsza z tym - i dostrojenie zapłaciłem 50 zł.
Wychodzi więc 395 zł po kosztach. Końcówkę zapalniczki sam sobie przylutowałem i mam gotowy zestaw, który dobrze się spisuje, ma regulowalną redukcję szumów - co podobno jest dobrą rzeczą...i nie narzekam na zasięg choć jeszcze nie sprawdzałem. Pan co regulował powiedział, że około 10 km powinno być. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
tajmus

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 37 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 13 Wrz 2010, 20:09
|
|
|
Chlopaki radio do 250 zl?? Ktos ma alana 87? Piszcie co macie + krotka opinia. Bedzie mi sie latwiej zdecydowac |
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 13 Wrz 2010, 22:11
|
|
|
Intek M-550 Power + staroświecki dobry Magnum 150cm = bardzo dobry odbiór i nadawanie (radio ma opcję ECHO - fajny bajer w trasę, na miasto się nie nadaje, zbyt mocne nadawanie przekłada się na to, że nikt nic nie rozumie), regulacja zasięgu anteny oraz regulacja mocy nadawania, ręczny squelch przy dobrym i optymalnym ustawieniu, można jeździć w trasie i w mieście bez przestawiania czegokolwiek plusem są przełączniki kanałów w gruszce, wyjście na zewnętrzny głośnik, wadą jest duży rozmiar oraz słabe filtry przeciwzakłóceniowe
President Johnny II + staroświecki dobry Magnum 150cm (tak, najlepsza antena wg mnie) = odbiór wyraźny jak cholera, Intek się kryje daleko w tyle, wszystko słychać czysto i wyraźnie, filtrów milion pińcet, ale można prowadzić rozmowę bez zbędnych zakłóceń, ASC daje radę w mieście jak i na trasie, radio ma wzmaczniacze sygnału przez co nie da się jeździć z zasięgiem odkręconym na maxa bo po prostu zbiera wszystko w promieniu 25km (w mieście) na trasie nieznacznie więcej, ale też nie da się tak jechać, także zasięg trzeba mieć na połowę i jest okej, plusem są małe rozmiary, bardzo mocny głośnik, prostość obsługi, wadą jest brak przełączników w gruszce, ale po wymianie gruszki już ta wada nie występuje
oba radia są używane na codzień w dwóch różnych samochodach, chociaż jeżdzą naprzemiennie też ogólnie President drogi, ale wart swojej kwoty |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
 |
Bez

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 33 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Orzysz (NPI)
|
Wysłany: 15 Wrz 2010, 20:54
|
|
|
Ja mam taki zestawik Alan 109 + antena siro as-100 mag.
zasięg jaki osiągam to 12km w trasie. Jestem zadowolony i w zupełności mi wystarcza a i dałem za wszytko 290zł. Szczerze polecam!!! |
_________________ Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 |
|
|
|
 |
Lenin
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 37 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 71 Skąd: Lublin/Warszawa
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 22:36
|
|
|
ja ostatnio na alledrogo kupilem zestaw
Alan 109 + antena Wilson Little Wil (1 m) = 224 zł
bardzo dobry i tani zestaw, bo już testuje go od dwóch tygodni i praktycznie nie narzekam na szumy, nie trzeba się zbytnio martwić parkując auto pod blokiem o radio warte 150 zł a działające jak te po 500,
dodam że to radio ma plastikową obudowe co moze komus przeszkadzac, mi osobiscie chodzilo o dobry odbior, do plusow nalezy to ze posiada homologacje PL i squelch oraz rf gain, co w tej cenie ciezko znalezc, automatyczny ASC tak szumow nie zredukuje jak wlasne manualne zredukowanie w miescie np , kolejnym plusem jest 2 lata gwarancji...
do minusow nalezy to, ze uruchamiajac radio z zaplonem to kasuje sie kanal ostatnio ustawiony, jest to dobre radio na trasy. No i ma duza gruszke ;P
Co do anteny to pozytywnie mnie zaskoczyla, bardzo dobre nadawanie i odbior (mysle ze 5 km jest bardzo wyraznie), kolega ma Presentera Georgia 70cm i tez bardzo dobrze dziala.
Reasumujac widzialem w media markcie to radio za 229 zl
w media expercie za 179 zł, wiec chyba dobry biznes zrobilem placac 224 zł za zestaw antena + radio i wysyłka kurierska. Otrzymaniem go w ciagu 24 h od zamowienia? dla zainteresowanych dolaczyc moge jutro zdjecie (bo teraz juz pozno zeby latac robic je) i podac gdzie kupilem |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bez

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 33 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Orzysz (NPI)
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 23:24
|
|
|
wyszło ci na to samo co w media expercie bo te wilsony to taniutkie są jak kupowałem to była za 62zł. a Alan 109 jest git jak na tą półkę cenową. Szerokości 10-4 |
_________________ Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 |
|
|
|
 |
|