[MK3] Wydech z XR |
Autor |
Wiadomość |
BerciQ
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 510 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 20 Mar 2010, 23:10 [MK3] Wydech z XR
|
|
|
Heloł,
mam pytanko. Czy wydech z XRki, podejdzie do 1.1 ?
chodzi mi o to czy kolektor wydechowy ma takie samo przyłącze jak w 1.1 i czy można to na zasadzie Plug&Play przełożyć? |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 20 Mar 2010, 23:13
|
|
|
katalizator, układ środkowy i końcowy P&P u mnie lata z xr2i:) w 1,3 (portki i kolektor 1,3) |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
BerciQ
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 510 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 21 Mar 2010, 10:44
|
|
|
czyli wydech z XR2i można mocować dopiero od zakończenia kolektora?
Od katalizatora aż do samego końca. |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 21 Mar 2010, 10:50
|
|
|
katalizatory maja tą sama średnicę więc możesz zostawić swój. Reszte z xr2i |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
BerciQ
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 510 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 21 Mar 2010, 10:51
|
|
|
a jest jakaś możliwość sprawdzenia katalizatora czy nie jest przypchany? Wiadomo, że samochód już nie jest nowy i ma 15 lat. Także tu też już może być zapaćkane. |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22 Mar 2010, 08:49
|
|
|
Sprawdzisz tylko jak go otworzysz. Wywal go wogóle i tyle. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
spaun21
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 30 Skąd: niewiem
|
Wysłany: 22 Mar 2010, 09:15
|
|
|
ale po co ci kolego katalizator |
_________________ Fiestomaniak
|
|
|
|
|
Blackknight88
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35 Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 263 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 22 Mar 2010, 17:33
|
|
|
co wstawiacie zamiast kata ? strumienice ? jak to wygląda z przeglądem ? |
_________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:. |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23 Mar 2010, 14:22
|
|
|
Blackknight88 napisał/a: | co wstawiacie zamiast kata ? |
Nic.
Albo jak chcesz mieć spokój na przeglądzie to w miejsce kata daj strumienice łuskową która wygląda jak kat. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Blackknight88
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35 Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 263 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 23 Mar 2010, 14:45
|
|
|
mam rozumieć, że wspawujecie rurę ? Widziałem na allegro jakieś elastyczne rurki do łączenia, ale jakoś nie jestem przekonany do takiego czegoś -_-. |
_________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:. |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23 Mar 2010, 14:58
|
|
|
spawasz normalnie w miejsce kata. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
BerciQ
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 510 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 23 Mar 2010, 18:08
|
|
|
Blackknight88, te elastyczne rurki to chyba zwykłe plecionki jak tłumiki drgań.
Co do przeglądu, to dołożysz 50zł dowodzie i ci nie "zauważy" ze nie masz kata
A jak znajomy to nic nie musisz dołożyć |
|
|
|
|
Mara
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/88KM
Imię: Marek
Wiek: 34 Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 90 Skąd: Ocypel(woj.Pom)
|
Wysłany: 24 Mar 2010, 20:59
|
|
|
Katalizator jest obowiązkowy od 96 roku....
Jesli masz samochód sprzed tego roku możesz wyrzucić katalizator i nie maja prawa Ci nie puścić przeglądu |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Mar 2010, 21:10
|
|
|
Mara,
Lata , o których mówisz dotyczą pierwszej rejestracji w polsce , a nie daty produkcji . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
BerciQ
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38 Dołączył: 02 Sty 2009 Posty: 510 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 24 Mar 2010, 22:40
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | dotyczą pierwszej rejestracji w polsce , a nie daty produkcji . |
czyli dalej pozostaje tzw."zaliczeniowe" w dowodzie rejestracyjnym |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24 Mar 2010, 22:53
|
|
|
Ale tak jak ktoś wczesniej mówil, wydaje mi się , że zastapnienie kata czymś takim
[URL=FAKE CAT]http://moto.allegro.pl/item974021391_strumiennica_luskowa_w_obudowie_katalizatora.html[/URL]
jest rozwiązaniem problemu i przegląd przejdzie, a stary jeszcze opchnąć mozna |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
|