Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Wydech z XR
Autor Wiadomość
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 20 Mar 2010, 23:10   [MK3] Wydech z XR

Heloł,
mam pytanko. Czy wydech z XRki, podejdzie do 1.1 ?

chodzi mi o to czy kolektor wydechowy ma takie samo przyłącze jak w 1.1 i czy można to na zasadzie Plug&Play przełożyć?
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 20 Mar 2010, 23:13   

katalizator, układ środkowy i końcowy P&P u mnie lata z xr2i:) w 1,3 (portki i kolektor 1,3)
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 21 Mar 2010, 10:44   

czyli wydech z XR2i można mocować dopiero od zakończenia kolektora?
Od katalizatora aż do samego końca.
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 21 Mar 2010, 10:50   

katalizatory maja tą sama średnicę więc możesz zostawić swój. Reszte z xr2i
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 21 Mar 2010, 10:51   

a jest jakaś możliwość sprawdzenia katalizatora czy nie jest przypchany? Wiadomo, że samochód już nie jest nowy i ma 15 lat. Także tu też już może być zapaćkane.
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22 Mar 2010, 08:49   

Sprawdzisz tylko jak go otworzysz. Wywal go wogóle i tyle.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
spaun21 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 30
Skąd: niewiem
Wysłany: 22 Mar 2010, 09:15   

ale po co ci kolego katalizator
_________________
Fiestomaniak
 
  http://www.polskajazda.pl/Profil,Ford,Fiesta/21472" title="Polska Jazda">
 
Blackknight88 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 263
Skąd: Kielce
Wysłany: 22 Mar 2010, 17:33   

co wstawiacie zamiast kata ? strumienice ? jak to wygląda z przeglądem ?
_________________
.:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23 Mar 2010, 14:22   

Blackknight88 napisał/a:
co wstawiacie zamiast kata ?

Nic.
Albo jak chcesz mieć spokój na przeglądzie to w miejsce kata daj strumienice łuskową która wygląda jak kat.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Blackknight88 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 263
Skąd: Kielce
Wysłany: 23 Mar 2010, 14:45   

mam rozumieć, że wspawujecie rurę ? Widziałem na allegro jakieś elastyczne rurki do łączenia, ale jakoś nie jestem przekonany do takiego czegoś -_-.
_________________
.:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23 Mar 2010, 14:58   

spawasz normalnie w miejsce kata.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 23 Mar 2010, 18:08   

Blackknight88, te elastyczne rurki to chyba zwykłe plecionki jak tłumiki drgań.

Co do przeglądu, to dołożysz 50zł dowodzie i ci nie "zauważy" ze nie masz kata :)
A jak znajomy to nic nie musisz dołożyć :)
 
 
Mara 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/88KM
Imię: Marek
Wiek: 34
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 90
Skąd: Ocypel(woj.Pom)
Wysłany: 24 Mar 2010, 20:59   

Katalizator jest obowiązkowy od 96 roku....

Jesli masz samochód sprzed tego roku możesz wyrzucić katalizator i nie maja prawa Ci nie puścić przeglądu
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Mar 2010, 21:10   

Mara,

Lata , o których mówisz dotyczą pierwszej rejestracji w polsce , a nie daty produkcji .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 24 Mar 2010, 22:40   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
dotyczą pierwszej rejestracji w polsce , a nie daty produkcji .


czyli dalej pozostaje tzw."zaliczeniowe" w dowodzie rejestracyjnym :)
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Mar 2010, 22:53   

Ale tak jak ktoś wczesniej mówil, wydaje mi się , że zastapnienie kata czymś takim
[URL=FAKE CAT]http://moto.allegro.pl/item974021391_strumiennica_luskowa_w_obudowie_katalizatora.html[/URL]
jest rozwiązaniem problemu i przegląd przejdzie, a stary jeszcze opchnąć mozna :fox:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.