| Przesunięty przez: PumaRST 8 Cze 2008,  23:28
 | [MK3] rajdówka | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | pvzon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Sie 2004
 Posty: 311
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Lip 2009,  21:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | kilka fotek z treningu na  poradzieckim lotnisku w Kluczewie 
   jak widać było gdzie się ratować jak coś
 
   
   
   2 godziny latania i cały środek auta w kurzu
   |  
				| _________________ 1.1 clx rally
 www.flmg.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lip 2009,  10:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | No panie, bo szyber trza było domknąć i siedzieć w 50st C  .  Widzę testy przed Super Os-ami  hehe. |  
				| _________________ Prędkość była dobra
  , tylko zakręt był za ciasny   Czarnula Tommura
   Sędzia KJS, PPAiK i inne
   FKP RACE&RALLY TEAM
 Automobilklub Zachodniopomorski
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pvzon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Sie 2004
 Posty: 311
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2009,  09:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | No i kolejna impreza za nami, super os organizowany przez AK Szczecin na lotnisku Kluczewo. Sędziowało między innymi dwóch kolegów z FKP: Trzeci i Tommur  Udało się zająć 7 miejsce w klasie na 12 aut więc w sumie lipa ale przed nami były: astra 2.0, 2 subaru, capri 2.9, civic 2.2 i 306 2.0 więc na długich prostych ciężko było powalczyć. ale na kjsie to im pokażemy hehe fotka za startu:
 [img=http://img196.images...6a2271o.th.jpg]
 startowaliśmy pierwszy raz na 185/55/14 i jeździ się na tym sporo lepiej niż na 185/60/13.
 
 kilka nowości w aucie:
 wpadła rozpórka na tył:
 
   do środka trafił wskaźnik temperatury wody:
 
   po podłączeniu auta do kompa wyszło że pokazuje temp o 5 stopni niższą od tej jaka jest
 spod maski wyleciał egr
 
   został wyspawany wydech na "gotowo" tzn. wyleciał kat a na koniec trafił przelotowy tłumik walkera
 
   
   
 ogarnięta też została w końcu elektryka, komp pokazuje zero błędów, odczucia z jazdy też sugerują że jest ok.
 
  |  
				| _________________ 1.1 clx rally
 www.flmg.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tommirs   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 12 Sty 2008
 Posty: 614
 Skąd: Pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2009,  09:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | ale po co Ci podwójny wskaźniki temp. wody/płynu? ori nie działa?
 Co zrobiłeś z elektrozaworem EGR i wężykiem podciśnienia?
 |  
				| _________________ ...były XR2i i RS1800
 
 __________________
 
 "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pvzon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Sie 2004
 Posty: 311
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2009,  20:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | ori tak działał że udało mi się przegrzać silnik więc wolałem drugi raz nie ryzykować. podciśnienie mam zaślepione ale elektrozawór jest podłączony, nie wiem jak to działa   |  
				| _________________ 1.1 clx rally
 www.flmg.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tommirs   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 12 Sty 2008
 Posty: 614
 Skąd: Pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Paź 2009,  18:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Fabrycznie, przy zimnym silniku zasysa część spalin do kolektora dolotowego do ponownego spalania. Jak się silnik rozgrzeje to elektrozawór zamyka i nic się nie dzieje.
 
 U siebie podłączyłem ten gumowy wężyk do dolotu powietrza, więc teraz zasysa mi czyste powietrze zamiast spalin. Nie wiem jak jest najlepiej, ja po prostu tak sobie wykminiłem:)
 powodzenia w startach, pozdro
 |  
				| _________________ ...były XR2i i RS1800
 
 __________________
 
 "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pvzon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Sie 2004
 Posty: 311
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Lis 2009,  10:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | pytanko: która skrzynia będzie lepsza do rally? oryginalna  z rs1800 czy z xrki 1.6 ? |  
				| _________________ 1.1 clx rally
 www.flmg.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Lis 2009,  11:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | najlepiej to wsadzić przełożenie główne  od xr2i 8v do skrzyni z xr2i 16v. i do tego dołożyć szpere z ERST |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pvzon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Sie 2004
 Posty: 311
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Kwi 2010,  14:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | kilka nowych fotek dzień przed Magnolią 
   
   
   
   
   w końcu zamontowany tylny stab
 
   dawno nie miałem tak czystego auta hehe
 |  
				| _________________ 1.1 clx rally
 www.flmg.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tommirs   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 12 Sty 2008
 Posty: 614
 Skąd: Pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Kwi 2010,  22:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | śliczna   |  
				| _________________ ...były XR2i i RS1800
 
 __________________
 
 "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2010,  10:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | No fakt, brzydka jak noc w Kazachstanie ale BK przeszła bez problemu i 14 miejsce w generalce wyjęte. Na chwilę obecną autko na prawdę nieżle się zbiera a driver nieżle ogarnia
   Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pele   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Michał
 Dołączył: 24 Sty 2009
 Posty: 757
 Skąd: Szczecin
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2010,  17:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak, to przygoda z drzewkiem   Szkoda, bo trochę chłopaki stracili na tej próbie
   |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pvzon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Sie 2004
 Posty: 311
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Kwi 2010,  21:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak to my  jeszcze jeden filmik : http://www.youtube.com/watch?v=_dRZKOpINOU
 opłaciło się poświęcić trochę czasu i przygotować porządnie samochód, sprawił się naprawdę świetnie. gdyby nie to drzewko było by pudło w klasie
 ale i tak szukam 2.0 z mondka
 |  
				| _________________ 1.1 clx rally
 www.flmg.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Kwi 2010,  00:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | pvzon był ogień na zakrętach. Przynajmniej na mojej próbie. Acha kolega potwierdzi innym. ze stozek nie nadaje się na przejazd przez 'water splash'  . gdyby nie praca auta na 3 garach pewnie na mojej urwałby jeszcze z 5s. Szmocy ubyło za duzo.  Ale innym gasły wogóle auta. |  
				| _________________ Prędkość była dobra
  , tylko zakręt był za ciasny   Czarnula Tommura
   Sędzia KJS, PPAiK i inne
   FKP RACE&RALLY TEAM
 Automobilklub Zachodniopomorski
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pvzon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Sie 2004
 Posty: 311
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Cze 2010,  23:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | muszę wyjąć skrzynię ( leje się olej z simmeringu wału ) i mam do wyboru 2 skrzynie do wrzucenia: z 1.6 xr2i albo z rs 1800. która będzie lepsza do kjs itp ?
 |  
				| _________________ 1.1 clx rally
 www.flmg.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Cze 2010,  09:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | z xr2i jest krótsza, wiec pod KJS powinno byc lepiej, ja mam skrzynke z s-ki i jest duzo krotsza od rs1800(u mnie 2-ka konczy sie na 100km/h u kolego w rs1800 2 leci nawet do 120km/h, oczywiscie wskazanie licznika) w zbieraniu sie tez u mnie jest lepiej
   |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Cze 2010,  10:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ad@mus,  - ale skrzynia od xr2i ma biegi zestopniowane , pod idące z dołu CVH - czy nie będzie z tym problemu ( pytam , bo nie wiem ) |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Cze 2010,  11:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | na chłopski rozum mysle ze nie bedzie zle, xr2i ma krotkie przelozenia zeby dychawiczny silnik xr2i dal sobie ze skrzynka rade...
 chlopaki z gliwic ujezdzali nawet skrzynki z hcs-a pod zetecami, i mialo to odejscie nalezyte i krecilo sie sie do konca... poprostu bedzie strasznie krotko ale jechac pojedzie lepije jak na skrzyni z 16v
 Daniowa ex śliwka jezdzila na bytomiu na skrzyni z hcs, a ja na skrzyni z s-ki i dostalem lejty, oba autka z 2l pod maska, a wygladalo to tak"
 1. start-adamus ma w plecy ze wzgledu na brak trakcji
 2. zapiecie 2ki sliwka odchodzi
 3. dystans, odrabiam straty ze startu, tzn dochodze sliwke na predkosc ale sliwka jest dalej z przodu
 4. koniec koncow sliwka wysbierała sie i obronila przed moim atakiem
 
 ale!! tamta skrzynia ze sliwki umarła-podobno, a jesli chodzi o kjs to skrzynia z xrki tez moze umrzec... poszukal bym skrzyni z futra
 |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pvzon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Sie 2004
 Posty: 311
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Cze 2010,  11:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | do tej pory jeździłem na skrzyni właśnie z xr2i i w sumie byłem zadowolony. ale po 2 latach katowania boję się żeby się zaraz nie rozpadła( w oleju jest sporo opiłków hehe ) i trzeba będzie ją zrzucać raz jeszcze. a garażu leży taka z rs1800.. |  
				| _________________ 1.1 clx rally
 www.flmg.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |