Przesunięty przez: PumaRST 9 Cze 2008, 00:28 |
[MK3] rajdówka |
Autor |
Wiadomość |
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2 Lip 2009, 22:55
|
|
|
kilka fotek z treningu na poradzieckim lotnisku w Kluczewie
jak widać było gdzie się ratować jak coś
2 godziny latania i cały środek auta w kurzu |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 3 Lip 2009, 11:38
|
|
|
No panie, bo szyber trza było domknąć i siedzieć w 50st C . Widzę testy przed Super Os-ami hehe. |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 10:42
|
|
|
No i kolejna impreza za nami, super os organizowany przez AK Szczecin na lotnisku Kluczewo. Sędziowało między innymi dwóch kolegów z FKP: Trzeci i Tommur Udało się zająć 7 miejsce w klasie na 12 aut więc w sumie lipa ale przed nami były: astra 2.0, 2 subaru, capri 2.9, civic 2.2 i 306 2.0 więc na długich prostych ciężko było powalczyć. ale na kjsie to im pokażemy hehe
fotka za startu:
[img=http://img196.images...6a2271o.th.jpg]
startowaliśmy pierwszy raz na 185/55/14 i jeździ się na tym sporo lepiej niż na 185/60/13.
kilka nowości w aucie:
wpadła rozpórka na tył:
do środka trafił wskaźnik temperatury wody:
po podłączeniu auta do kompa wyszło że pokazuje temp o 5 stopni niższą od tej jaka jest
spod maski wyleciał egr
został wyspawany wydech na "gotowo" tzn. wyleciał kat a na koniec trafił przelotowy tłumik walkera
ogarnięta też została w końcu elektryka, komp pokazuje zero błędów, odczucia z jazdy też sugerują że jest ok.
|
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 10:59
|
|
|
ale po co Ci podwójny wskaźniki temp. wody/płynu?
ori nie działa?
Co zrobiłeś z elektrozaworem EGR i wężykiem podciśnienia? |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 7 Paź 2009, 21:22
|
|
|
ori tak działał że udało mi się przegrzać silnik więc wolałem drugi raz nie ryzykować. podciśnienie mam zaślepione ale elektrozawór jest podłączony, nie wiem jak to działa |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 8 Paź 2009, 19:18
|
|
|
Fabrycznie, przy zimnym silniku zasysa część spalin do kolektora dolotowego do ponownego spalania.
Jak się silnik rozgrzeje to elektrozawór zamyka i nic się nie dzieje.
U siebie podłączyłem ten gumowy wężyk do dolotu powietrza, więc teraz zasysa mi czyste powietrze zamiast spalin. Nie wiem jak jest najlepiej, ja po prostu tak sobie wykminiłem:)
powodzenia w startach, pozdro |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 18 Lis 2009, 10:48
|
|
|
pytanko: która skrzynia będzie lepsza do rally? oryginalna z rs1800 czy z xrki 1.6 ? |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 18 Lis 2009, 11:15
|
|
|
najlepiej to wsadzić przełożenie główne od xr2i 8v do skrzyni z xr2i 16v. i do tego dołożyć szpere z ERST |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 9 Kwi 2010, 15:40
|
|
|
kilka nowych fotek dzień przed Magnolią
w końcu zamontowany tylny stab
dawno nie miałem tak czystego auta hehe |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 10 Kwi 2010, 23:24
|
|
|
śliczna |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Kwi 2010, 11:52
|
|
|
No fakt, brzydka jak noc w Kazachstanie ale BK przeszła bez problemu i 14 miejsce w generalce wyjęte.
Na chwilę obecną autko na prawdę nieżle się zbiera a driver nieżle ogarnia
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Pele
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Kwi 2010, 18:30
|
|
|
Tak, to przygoda z drzewkiem
Szkoda, bo trochę chłopaki stracili na tej próbie |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 11 Kwi 2010, 22:09
|
|
|
tak to my jeszcze jeden filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=_dRZKOpINOU
opłaciło się poświęcić trochę czasu i przygotować porządnie samochód, sprawił się naprawdę świetnie. gdyby nie to drzewko było by pudło w klasie
ale i tak szukam 2.0 z mondka |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12 Kwi 2010, 01:24
|
|
|
pvzon był ogień na zakrętach. Przynajmniej na mojej próbie. Acha kolega potwierdzi innym. ze stozek nie nadaje się na przejazd przez 'water splash' . gdyby nie praca auta na 3 garach pewnie na mojej urwałby jeszcze z 5s. Szmocy ubyło za duzo. Ale innym gasły wogóle auta. |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 5 Cze 2010, 00:22
|
|
|
muszę wyjąć skrzynię ( leje się olej z simmeringu wału ) i mam do wyboru 2 skrzynie do wrzucenia:
z 1.6 xr2i albo z rs 1800. która będzie lepsza do kjs itp ? |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 5 Cze 2010, 10:37
|
|
|
z xr2i jest krótsza, wiec pod KJS powinno byc lepiej,
ja mam skrzynke z s-ki i jest duzo krotsza od rs1800(u mnie 2-ka konczy sie na 100km/h u kolego w rs1800 2 leci nawet do 120km/h, oczywiscie wskazanie licznika) w zbieraniu sie tez u mnie jest lepiej |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 5 Cze 2010, 11:36
|
|
|
Ad@mus, - ale skrzynia od xr2i ma biegi zestopniowane , pod idące z dołu CVH - czy nie będzie z tym problemu ( pytam , bo nie wiem ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 5 Cze 2010, 12:07
|
|
|
na chłopski rozum mysle ze nie bedzie zle,
xr2i ma krotkie przelozenia zeby dychawiczny silnik xr2i dal sobie ze skrzynka rade...
chlopaki z gliwic ujezdzali nawet skrzynki z hcs-a pod zetecami, i mialo to odejscie nalezyte i krecilo sie sie do konca... poprostu bedzie strasznie krotko ale jechac pojedzie lepije jak na skrzyni z 16v
Daniowa ex śliwka jezdzila na bytomiu na skrzyni z hcs, a ja na skrzyni z s-ki i dostalem lejty, oba autka z 2l pod maska, a wygladalo to tak"
1. start-adamus ma w plecy ze wzgledu na brak trakcji
2. zapiecie 2ki sliwka odchodzi
3. dystans, odrabiam straty ze startu, tzn dochodze sliwke na predkosc ale sliwka jest dalej z przodu
4. koniec koncow sliwka wysbierała sie i obronila przed moim atakiem
ale!! tamta skrzynia ze sliwki umarła-podobno, a jesli chodzi o kjs to skrzynia z xrki tez moze umrzec... poszukal bym skrzyni z futra |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 5 Cze 2010, 12:22
|
|
|
do tej pory jeździłem na skrzyni właśnie z xr2i i w sumie byłem zadowolony. ale po 2 latach katowania boję się żeby się zaraz nie rozpadła( w oleju jest sporo opiłków hehe ) i trzeba będzie ją zrzucać raz jeszcze. a garażu leży taka z rs1800.. |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
|