| [MK3] CPP - czy jest różnica pomiędzy czerwonym a czarnym | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Madam   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Dołączył: 31 Paź 2007
 Posty: 118
 Skąd: Ostrołeka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Kwi 2010,  09:22   [MK3] CPP - czy jest różnica pomiędzy czerwonym a czarnym | 
 |  
               | 
 |  
               | Czy między czranym a czerwonym czujnikiem położenia przepustnicy jest jakaś różnica?? 
 Mam możliwośc kupienia czarnego CPP za niskie pieniadze. Wczesniej u mnie byl czujnik ale czerwonego koloru.
 
 Na czerwonym jest napisane PF07/0 i  jakas cyfra ale jest zamazana.
 
 Na czarnym jest napisane 87SF 9B989 CA
 
 Brac ten czarny??
 
 Na tej stronie - http://eter-mot.abc24.pl/default.asp?kat=55995 - sa na samym koncu te CPP i wedlug opisu nie roznia sie niczym od siebie.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Kwi 2010,  10:49, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parch   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 06 Lip 2006
 Posty: 234
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Kwi 2010,  10:40 | 
 |  
               | 
 |  
               | Czerwony był montowany na pierwszy montaż w fabryce. Czarny jest dokładnie taki sam. Różnica tylko i wyłącznie w cenie.
 Mam taki sam (czarny) zamontowany od jakiegoś czasu u siebie i działa bdb.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Madam   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Dołączył: 31 Paź 2007
 Posty: 118
 Skąd: Ostrołeka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Kwi 2010,  10:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | Znalazłem jakis stary post - http://forum.fordclubpols...php/t-7057.html 
 Tutaj ktos miał problemy z czarnym CPP. Jakies inne rezystancje sa u niego ale to chyba jest nie  mozliwe.
 
 Zreszta zawsze moge sprawdzic i zmierzyc mierniiem przed zakupem.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parch   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 06 Lip 2006
 Posty: 234
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Kwi 2010,  10:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nie będzie żadnych problemów. 
 Trzeba tylko pamiętać, że praca CPP jest sprzężona z silniczkiem krokowym i jeśli po wymianie zaczną falować obroty, to trzeba w pierwszej kolejności wykonać reset komputera, a następnie - gdyby nie było poprawy - rozebrać silniczek krokowy i wyczyścić/poprawić styki (blaszki).
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.