[MK3] Stożek do fiesty |
Autor |
Wiadomość |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Kwi 2010, 22:06 [MK3] Stożek do fiesty
|
|
|
już pewnie wiekszość po przeczytaniu tytułu chce pojechać po Mnie jak po łysej kobyle, jednak z czystej ciekawości chcę się dowiedzieć czy ktoś czegoś takiego próbował.
Konkretnie to chodzi o taką modyfikacje
TUTORIAL
Czytałem o tym juz dawno, jednak kumpel ma na części astrę 1.8 i nie wiem czy dla zaspokojenia ciekawości nie zamontować tego? Co o tym sądzicie?? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 14 Kwi 2010, 22:09
|
|
|
Żółw ma właśnie z astry takie coś tylko zakończone normalną puszką a nie stożkiem... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
TomeX500

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
Wysłany: 15 Kwi 2010, 13:11
|
|
|
Taki dość fajny, tani i satysfakcjonujący mod, dobre do silników z filtrem patelnią. Kiedyś chciałem takie coś zrobić w bmw, ale zamiast tego włożyłem podwójne gaźniki |
_________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 15 Kwi 2010, 17:03
|
|
|
ja też takie coś pomodziłem do, tyle że do 1.4CVH ;] i też do puszki oryginalnej, tyle że z XR2i. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 15 Kwi 2010, 20:13
|
|
|
u mnie to tak wygląda :
kopuła od Opla z nawierconymi gdzie indziej otworami i przykręcona na to blacha , żeby zamaskować stare otworu ( śruby spiłowane , żeby nie kaleczyły maski )
Do tego puszka filtra z Toyoty Corolli i tyle |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Kwi 2010, 21:30
|
|
|
uważacie, ze jest to lepsze rozwiązanie od patelni i mając w zasadzie te oplowską puszkę pod nosem warto coś takiego zmodzić?? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15 Kwi 2010, 21:42
|
|
|
podczepie się pod temat z pytankiem, jeśli mam tą "patelnie" to wystarczy włożyć obudowe z fiesty z wtryskiem i stożka? czy how it's made? bo nie widzę żadnego tutka po polsku |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 16 Kwi 2010, 22:45
|
|
|
luk-90, - ja to założyłem , żeby mieć lepszy dostęp do gaźnika i ewentualnych regulacji . Innego sensu nie widzę ( zauważ że na końcu układu jest opakowanie od oryginalnego filtra a w nim papierowy filtr ) a nie stożek .
matrix-1990, - napisz po polsku , to może Ci pomogę |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17 Kwi 2010, 09:32
|
|
|
chodzi mi o samo założenie obudowy filtra powietrza (na gaźnik), jeśli mam tą taką dużą patelnie, to czy założenie od tego opla, o którym mowa to jest p&p czy jakieś przeróbki trzeba? |
_________________
 |
|
|
|
 |
TomeX500

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Kwi 2010, 11:26
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | ja to założyłem , żeby mieć lepszy dostęp do gaźnika i ewentualnych regulacji | I innego powodu kładzenia tego do gaźnika raczej nie ma,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17 Kwi 2010, 11:26
|
|
|
dzięki TomeX500 za pomoc, ale pisałem, że szukam czegoś po polsku i chciałem się dowiedzieć czy opłaca się w ogóle tak robić, w zależności od ilości przeróbek dlatego wolałem zapytać |
_________________
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Kwi 2010, 11:37
|
|
|
Na gaźniku to większego wrażenia nie zrobi,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
|