[MK3] [Diesel] Podłączenie elektrozaworu, pompa lLcas. |
Autor |
Wiadomość |
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 3 Maj 2010, 13:32 [MK3] [Diesel] Podłączenie elektrozaworu, pompa lLcas.
|
|
|
Właśnie wróciłem z auta. Akumulator świeżo naładowany żeby nie było problemów. Na krótko elektrozawór działa. Wg mojej wiedzy i mojego brata dziw bierze, że to auto nie spłoneło po podpięciu BOV-a w ten sposób w jaki był podpięty. Niestety, po przekręceniu kluczyka na kablu (+) dochodzącym do elektrozaworu nie pojawia się napięcie. W związku z tym prośba do osób które mają jakieś pojęcie o tym - jak (dokładnie i łopatologicznie) puścić całkowicie NOWY przewód (+) do elektrozaworu? Później zamieszczę kilka fotek z okolic moich klem. Sztukowanie głównych przewodów wymiata |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 3 Maj 2010, 21:40
|
|
|
walnij kabelek prosto od stacyjki, dodatkowo możesz go przez jakiś przekaźnik puścić |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 3 Maj 2010, 21:43
|
|
|
Dzięki Laskosz. Zdobyłem już w między czasie schematy oryginalnego połączenia tego ustrojstwa jak i również z miernikiem w dłoniach i małą pomocą merytoryczną JoeMix'a doszliśmy chyba do konkretów. W tygodniu puszczam nowy przewód a ten wywalam i potem do elektryka na ogarnięcie elektryki, pozakładanie nowych konektorów, wymianę sztukowanych kabli na odpowiedniej długości kable w jednym kawałku itd. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 3 Maj 2010, 22:01
|
|
|
ja mam mase sztukowanych kabli w mk1 i wszystko działa nie ma co płakać |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 3 Maj 2010, 22:08
|
|
|
Ja płaczę bo na tych łączeniach odkleja się już taśma klejąca a w środku przewody są przekorodowane, czekać tylko kiedy w trasie od wibracji urwie się do końca . Niestety, a może stety, Fiesta robi z miesiąca na miesiąc więcej kilometrów i są to coraz dalsze podróże, a wracanie z każdej na lince mnie nie kręci . |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 3 Maj 2010, 22:14
|
|
|
niestety kupiłeś gotowe auto ja swoje znam od zera więc jak coś padnie to wiem co i ja mogłem schrzanić a poza tym u mnie tak nie sypią solą w zimie |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.