Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
[MK2] XR2 blood brother resto,custom projekt by LOY |
Autor |
Wiadomość |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 28 Kwi 2010, 19:02
|
|
|
Łolej w środku |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 28 Kwi 2010, 19:09
|
|
|
czyli ( sądząc po kolorze gum i miejscach otworów mocowania zwrotnicy ) pomalowaliście stocki od ikserki tak ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 28 Kwi 2010, 21:09
|
|
|
Jeżeli chodzi Ci o nowe amorki, to muszę przyznać, że nawet nie zauważyłem, że gumy są pomalowane :yyy: Przez nas nic nie było malowane. Takie były wyjęte z zapieczętowanych pudeł. Podobno szły na pierwszy montaż.
EDIT:
Jeszcze z ciekawostek: data produkcji 1989, made in spain. |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 28 Kwi 2010, 21:15
|
|
|
ważne , żeby dobrze służyły |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 28 Kwi 2010, 21:28
|
|
|
Na pewno będą lepsze niż to co jest, bo aktualne ociekają już olejem. I może w końcu auto przestanie cierpieć na wiszącą dupę.
Przy bardzo optymistycznym scenariuszu amorki znajdą się na aucie jeszcze w tym tygodniu |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 28 Kwi 2010, 21:37
|
|
|
jeżeli " wisząca dupa " to tył niższy od przodu , to nic z tego .
Wysokość auta reguluje sie sprężynami a nie olejowymi amortyzatorami . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 28 Kwi 2010, 21:54
|
|
|
Ogólnie to wiem, ale widziałem już parę aut z umierającymi amortyzatorami, których dupa przez to opadła (nie wykluczam jednak opcji, że to nie był jedyny czynnik ). Zresztą wszystko się okażę jak się założy amorki |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Kwi 2010, 22:16
|
|
|
blood_brother2 napisał/a: | ale widziałem już parę aut z umierającymi amortyzatorami, których dupa przez to opadła | Niemożliwe, weź sobie tylny amorek do reki,,, w jakiej pozycji go ustawisz w takiej będzie,,, sam amorek nie ma najmniejszego wpływu na położenie tłoczyska,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 28 Kwi 2010, 22:31
|
|
|
jakby to były gazówki to deczko lekki tył mk1/2 sie podniesie, przynajmniej u mnie tak było |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Kwi 2010, 07:09
|
|
|
No bo gazówki się rozpychają same,,, a tu mowa o olejowych a one nie mają takiego zwyczaju,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 29 Kwi 2010, 09:36
|
|
|
Mea culpa, te auta które widziałem to były głównie volvo, a one mają nivomaty z tyłu |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 29 Kwi 2010, 10:39
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | czyli ( sądząc po kolorze gum i miejscach otworów mocowania zwrotnicy ) pomalowaliście stocki od ikserki tak ? |
farba orginalna ..niewiele firm się bawi w maskowanie gum tulejek ..nawet bilstein maluje po gumach ..dupa jest zbyt niska bo znowu niszczy opony ..a naprawde juz nic nie zostało na rantach do podciecia . Kuba ma jeszce tajna bron w postaci eibachów na tył jakies -20-30mm. Więc od biedy bedzie po problemie |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2 Cze 2010, 19:31
|
|
|
Dzisiaj odebrałem auto po wymianie amortyzatorów i przy okazji sprężyn z tyłu... i jest masakra. Auto myszkuję, ma luzy na kierownicy i ogólnie jest niestabilne bardzo na drodze. Z Loy'em doszliśmy do wniosku, że mechanik musiał coś spieprzyć i szukam innego, co by posprzątał ten bałagan. Już mam namiary, ale to dopiero po długim weekendzie.
Ogólnie mam nadzieję, wyrobić się przed zlotem. |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 2 Cze 2010, 20:35
|
|
|
zrób sobie sam zamiast szukać kolejnego magika z bożej łaski... to nie prom kosmiczny |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2 Cze 2010, 20:40
|
|
|
Niestety, nie mam gdzie i jak. Jakbym miał to by nie było problemu. |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 2 Cze 2010, 20:48
|
|
|
jak auto myszkuje to moze byc zbieżność choć nie wiem jakim cudem po wymienie amora mobla się przestawic?? chyba że źle wsadził amory do zwrotnic-nie wiem jak... |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 2 Cze 2010, 21:27
|
|
|
Sciezka diagnostyczna i wszystko wyjdzie, czy to jakas guma zawieszenia czy tez koncowki wahaczy, koncowki drazkow itp... moze tez byc zle ustawiona zbierznosci jak juz Adamus wspomnial. |
_________________
|
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 2 Cze 2010, 22:01
|
|
|
Ad@mus napisał/a: | to moze byc zbieżność choć nie wiem jakim cudem po wymienie amora mobla się przestawic?? |
może |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2 Cze 2010, 22:18
|
|
|
potwierdzam, ja tez mialem zbieżność do robienia po wymianie amorów z przodu |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2 Cze 2010, 22:25
|
|
|
blood_brother2 napisał/a: | Dzisiaj odebrałem auto po wymianie amortyzatorów i przy okazji sprężyn z tyłu... |
Amortyzatorów przód i sprężyn tył czy amortyzatorów i sprężyn tył? Bo koledzy piszą o zbieżności a ja czytając wypowiedź nie wiem o jakich amortyzatorach mowa |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
|