| 
		Strumienica łuskowa zamiast wyprutego kata.Opine. | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Arnold  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk6`08 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM 
                  Imię: Grześ 
                  Dołączył: 15 Lip 2008 Posty: 37 Skąd: zg 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Cze 2010,  11:11   Strumienica łuskowa zamiast wyprutego kata.Opine.
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               http://moto.allegro.pl/it...ing_gratis.html
 
Koleś pisze o zaoszczędzeniu paliwa a ja słyszałem o tym że może nawet zwiększyć spalanie , ogólnie napiszcie co myślicie. | 
             
						
				_________________ team zachód rules.....Laguna też    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 arecki  		  
		 
         Człowiek Whisky
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/100KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Cze 2010,  12:51   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Kod: | 	 		  | Osobiście jestem przeciwnikiem usuwania katalizatora a zwłaszcza zastępowania go strumienicą. Przyczyną tego oprócz ochrony środowiska jest ewentualność uszkodzenia silnika. Wynika to z możliwości wystąpienia sytuacji kiedy w wyniku wadliwego kształtu kolektora wydechowego lub złego jego wykonania. Spaliny wychodzące z kolektora mają przepływ silnie turbulentny przechodząc przez katalizator , który działa jak strumienica szczelinowa przechodzą w przepływ laminarny uspokojony. Katalizator działa jak modyfikator przepływu, jeżeli w miejsce turbulencji wstawimy np. strumienicę łuskową lub inną to podziała ona jako wzmacniacz zaburzenia przepływu. Szkodliwe drgania wracają do silnika powodując uszkodzenia głowicy, wypalanie uszczelki pod głowicą. Zwłaszcza w silnikach o wysokim stopniu sprężania. | 	  
 
 
Mag-Sport | 
             
						
				_________________
  
 
 
 
 
 
Była Fiesta jest Focus    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Arnold  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk6`08 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM 
                  Imię: Grześ 
                  Dołączył: 15 Lip 2008 Posty: 37 Skąd: zg 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Cze 2010,  16:58   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | arecki napisał/a: | 	 		  Zwłaszcza w silnikach o wysokim stopniu sprężania.	
 
 | 	  
 
Czy to nie jest mowa dizlu ? | 
             
						
				_________________ team zachód rules.....Laguna też    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 przemo_rsr  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`99 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Przemek 
                  Wiek: 35  Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Cze 2010,  23:50   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Arnold, 
 
sądząc po tym co napisał to chodzi o diesla    | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luk-90  		  
		 
         Prince of Tor Kielce 2014
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: SuperS 
                  Silnik: ST 170 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2600 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Cze 2010,  01:06   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ja ostatnio zacząłem się nad takim czymś zastanawiać, bo przy wyprzedzaniu( czytaj llekkim pałowaniu) zaczyna ostro walić w aucie zgniłymi jajami, i myślę, że to właśnie zapchany kat | 
             
						
				_________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden   
 
 	  | Cytat: | 	 		  |  Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 	   Tekst roku | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Arnold  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk6`08 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM 
                  Imię: Grześ 
                  Dołączył: 15 Lip 2008 Posty: 37 Skąd: zg 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Cze 2010,  06:48   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | luk-90 napisał/a: | 	 		  | aucie zgniłymi jajami | 	  
 
Piszesz o wyprzedzaniu wiec rozumiem że autko ma cuga . Sprawdź sondę ona może byc przyczyna tego zapachu. | 
             
						
				_________________ team zachód rules.....Laguna też    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bidżej  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Cze 2010,  09:09   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | strumienica g**no daje, poza nieco brzęczącym dźwiękiem. oczywiście wstawiając ją w miejsce starego zapchanego kata wrażenia są piorunujące - tyle tylko, że identyczny efekt jest w przypadku wybicia wkładu kata i ewentualnie wspawaniu tam kawałka rurki. sam mam strumienicę zamiast kata (parę lat temu była konieczność wymiany całego wydechu, a wypadałoby, żeby jakaś puszka była na wydech w razie upierdliwego diagnosty) i różnicy w spalaniu raczej brak w którąkolwiek ze stron. | 
             
						
				_________________ www.twojrobot.blogspot.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luk-90  		  
		 
         Prince of Tor Kielce 2014
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: SuperS 
                  Silnik: ST 170 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2600 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Cze 2010,  09:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | sondę lambda sprawdzałem i jest pomiar odpowiedni(jakieś dwa miechy temu sprawdzałem) wszystkie inne układy także sprawne, trochę sprzęgło się kończy, ale czy to ono może tak walić?? tłumik końcowy ma ok roku, auto ciągnie jakoś, ale nie wiem czy tak jak powinno, bo jest to mój pierwszy samochód i nie miałem okazji jechać innym 1.3, wydaje mi się , że to właśnie skończony kat | 
             
						
				_________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden   
 
 	  | Cytat: | 	 		  |  Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 	   Tekst roku | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 arecki  		  
		 
         Człowiek Whisky
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/100KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Cze 2010,  10:59   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Arnold napisał/a: | 	 		  arecki napisał/a:	
 
Zwłaszcza w silnikach o wysokim stopniu sprężania.
 
 
Czy to nie jest mowa dizlu ? | 	  
 
 
to ostatnie zdanie ma się do diesla, a reszta jest ogolnie o strumiennicach | 
             
						
				_________________
  
 
 
 
 
 
Była Fiesta jest Focus    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bez  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 33  Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Orzysz (NPI) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Cze 2010,  12:01   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam
 
Ja mam u siebie taką strumienicę i za wiele to ona nie dała po za tym że fiesta głośniej pracuje. Spalanie nie wzrosło i już nie śmierdzi w kabinie    jest jeszcze jedna wada te strumienice nie pasują do układu i próżnie rura wisi nisko. Lepiej oddać kata to czyszczenie i  będzie jeszcze lepiej chodziło niż z tą strumienicą . | 
             
						
				_________________ Była Fiesta  1,1 HCS
 
Był Escort 1,6 16v zetec-e
 
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
 
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
 
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
 
A4 B7 1.8T
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Cze 2010,  19:26   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Arnold,  - założyłem kiedyś coś takiego do Wanny i przejeździła z tym około 90 tyś km , więc szkodliwe działanie i odbieranie krowom mlika możemy sobie darować . 
 
 
Z plusów - punkty respektu na dzileni ( pod warunkiem , że założysz tak , żeby było ją widać , albo kolesie Ci na słowo uwierzą ) 
 
 
Potencjał w wydechu tkwi głównie w głowicy i kolektorze wydechowym , reszta to zasadniczo tylko dodatek lub temat do dumania dla naprawdę mocno wtajemniczonych ( ja wymiękam ) | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Arnold  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk6`08 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM 
                  Imię: Grześ 
                  Dołączył: 15 Lip 2008 Posty: 37 Skąd: zg 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Cze 2010,  20:37   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: | 	 		  | Arnold, - założyłem kiedyś coś takiego do Wanny i przejeździła z tym około 90 tyś km , więc szkodliwe działanie i odbieranie krowom mlika możemy sobie darować . | 	  
 
I od takie zdanie chodziło     
 
Co do respektu nie zależy mi , moje auto to bardziej kanapowiec iż furacz z pod wieśmaka.
 
Zastanowię sie jeszcze nad tym rozwiązaniem . | 
             
						
				_________________ team zachód rules.....Laguna też    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |