Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 13:43 |
Nawiercane tarcze hamulcowe MIKODA |
Autor |
Wiadomość |
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 31 Maj 2010, 16:42
|
|
|
W zwrotnicy,,, na pewno jest różnica,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 31 Maj 2010, 22:12
|
|
|
u mnie na zwrotnicach z 1.1 nie pasiły żadne jarzma od żadnej XR czy eśka
dopiero pozałożeniu zwrotnic z mk2 diesla i reszty z xr mam u siebie zestaw wentylowany |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 45 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 3 Cze 2010, 13:22
|
|
|
na takiej że miałem tarcze mikody i po 2 tyś się pokrzywiły . |
|
|
|
|
markos2101
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Marek
Wiek: 37 Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 4 Lip 2010, 12:17
|
|
|
dziś była przymiarka zestawu z XR2, po dołożeniu 4 mm podkładki między zwrotnicę a jarzmo, wszystko spasowało, oprócz alufelg z capri... I tu 2 pytania:
1. czy między jarzmem a zwrotnicą mogą być podkładki?
2. czy mogę przetoczyć stare tarcze tak żeby zrobić z nich dystanse pod alufelgi? |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 4 Lip 2010, 13:53
|
|
|
markos2101 napisał/a: | 2. czy mogę przetoczyć stare tarcze tak żeby zrobić z nich dystanse pod alufelgi? | Możesz... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
markos2101
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Marek
Wiek: 37 Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 4 Lip 2010, 22:53
|
|
|
Parzych napisał/a: | Możesz... |
ale będę pewnie musiał dać jakieś pierścienie centrujące? |
_________________
|
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 4 Lip 2010, 23:09
|
|
|
markos2101 napisał/a: | będę pewnie musiał dać jakieś pierścienie centrujące? | Nie wejdą... Ale śrubami powinno się nacentrować... Jeśli stalówki to chyba załapią się na pierścień z piasty (czy jak to się nazywa)... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 5 Lip 2010, 08:24
|
|
|
Jak ktoś ma opory przed jazdą na samych śrubach, to stara tarcza, przerobiona na dystans, się opiera o kołnierz na piaście, a w tarcze wspawuje się rurę stalową o odpowiedniej średnicy i grubości,,, w zasadzie to pierścień (plasterek) z takiej rury robiąc odpowiedni kołnierz na dystansie,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Lip 2010, 12:26
|
|
|
JoeMix napisał/a: | a w tarcze wspawuje się rurę stalową o odpowiedniej średnicy i grubości,,, w zasadzie to pierścień (plasterek) z takiej rury robiąc odpowiedni kołnierz na dystansie,,, |
może być to trudne bo tarcze są odlewem żeliwnym i się raczej trwale nie spawają |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 12 Lip 2010, 12:36
|
|
|
No to nie wiem,,, klei się,,, albo wprasowuje |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
markos2101
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Marek
Wiek: 37 Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 12 Lip 2010, 17:55
|
|
|
diodalodz napisał/a: | tarcze są odlewem żeliwnym |
bzdura, ja mam w fieście ceramiczne tarcze...
ukradłem mamie dwa spodki od filiżanek |
_________________
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Lip 2010, 18:01
|
|
|
ale ceramiczne da się pospawać elektrodą bambusową . |
|
|
|
|
markos2101
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Marek
Wiek: 37 Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: 12 Lip 2010, 18:03
|
|
|
lub można obsadzić na kleju z kota |
|
|
|
|
|