| Przesunięty przez: PumaRST 8 Cze 2008,  23:28
 | Nie Fiesta ale na ZETEC-u :) Projekt Tiger... | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Brook   Klubowicz
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: ST
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Wioletta
 Wiek: 45
 Dołączyła: 18 Lis 2006
 Posty: 799
 Skąd: Chełm
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Wrz 2009,  07:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | No a my sie przejechalismy. Po zalozeniu grubej uszczelki pod glowice sprezanie spadlo do 15 i to juz jest akceptowalne. Odpalilismy na pol godziny, wszystko super, pozakladalem nowe simmeringi walu i walkow, pokrywy zaworow i miski. Potem zlalismy olej, ustawilem odciecie na 3500obr i zaczelismy docierac glowice z walkami. Zrobilismy ok 40km, wszystko git, silniczek pracuje pieknie, wydumany przezemnie napinacz i rozrzad tez. Na cieplym silniku cisnienie oleju przy ok 2500obr wynosi ponad 5 barow wiec tez igla. I taka idylla trwala do powrotu do garazu... Ale jak po zgaszeniu samochodu zobaczylem olej na masce przy wlocie do filtra powietrza to mnie krew zalala prawie :/ Zdjelismy maske a pod spodem wszystko pieknie upi...dolone olejem. W kolkach rozrzadu i walu olej doslownie stal!!! Powoli nie mam juz sil na tak glupich usterki. Dzisiaj czyscimy i rozbieramy, to sie okaze gdzie leci :(
 |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Wrz 2009,  07:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Spokojnie Kuba, takie projekty zazwyczaj rodzą się w bólach więc musisz mieć cierpliwość. Szybkiego uporania się z problemami a potem rozkoszowania się jazdą tym potworkiem
   Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Wrz 2009,  13:40 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Qzyn napisał/a: |  	  | 2500obr wynosi ponad 5 barow wiec tez igla. | 
 
 ma być od 3.2-5bar ale przy 4000obr/min
 tak podaje autodata
 
 więc może za duże ciśnienie i dlatego gdzies coś wysrało
 
 Pozdro
 |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2009,  11:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | no to takie teoretyczne pytanie odnosnie doprezania silnika n/a 2.0 silvertop teoretycznie zakladajac uszczelke z fokusa bez planowania glowicy powinno podniesc nam sprezanie o ok 2bar na baniaku tak?? jesli seryjny 2.0 ma po 12bar na bani to wasza opcja czyli 1,7mm-0,6mm=1,1mm taka roznica w uszczelkach st/bt
 sciagneliscie 0,4mm miesa z glowicy wiec jesli dobrze mysle glowica teraz jest nizej o 1,5mm biorac pod uwage miekkosc uszczelki 1,7mm czyli z st to ta wartosc moze dojsc do 1,8mm od seri,
 wiec z tego bla bla bla mojego mozna zasugerowac doprezanie silnika na uszczelce stalowe z foki mam racje czy znowu nie wziolem moich lekow??
 |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2009,  12:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie do konca masz racje bo my wzielismy glowice od Blacktopa  WIec twoje wyliczenia nie musza byc dokladne. |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2009,  12:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | a Bt ma inna komore sprezania niz St?? wiem ze montaz łepa z 1.8 docisnie baniaki,
 to sa takie spekulacje, przepraszam Kuba za OT
   |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Paź 2009,  08:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Musza miec inna komore spalania, bo maja w sumie ta sama moc, sprezanie powinny miec tez to samo a maja kompletnie inne uszczelki (1,7 i 0,6mm) No chyba ze w BT tloki podchodza ciutke nize, ale tego Ci juz nie powiem... |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Zygmunt [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Lis 2009,  18:04   Witam |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam szukając w polskim internecie kolejnych stron o tematyce replici - kit cars przypadkiem natrafiłem na to forum ford fiesta ( choć prywatnie posiadam fabrycznego forda escorta GT 1.616V zetec 94r. ) 
 Panowie fantastycznie i precyzyjnie przedstawiliście opis i przbieg prac na podstawie załączonych zdjęc.
 
 Mam pytanie o szczegól techniczny czy rozwiercaliście w zwrotnicy sierry dolny otwór stożkowy pod sworznia lączący dolny wahacz z zwrotnicą ? ewentualnie z jakiego pojazdu dawcy zastosowaliście owy dolny sworzeń ?
 Na podstawie załączonych zdjęc górny sworzeń łączący górny wahacz z tuleja zwrotnicy wydaje mi się że jest zaadaptowany ze starego modelu transita M18x1.5
 
 Zapraszam gorąco na profesjonalne forum które jest już pare lat o tematyce kit car - replica :
 http://www.forum.tuning.info.pl/viewforum.php?f=35
 Pozdrawiam.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Lis 2009,  18:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | Hej. Dzieki za zaproszenie. A co do sworzni to ciezko mi teraz powiedziec, bo zarowno zwrotnice jak i sworznie dostalismy w zestawie... |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Lip 2010,  18:39 |   
 |  
               | 
 |  
               |   
 
   
 CDN
     |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Lip 2010,  19:40 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bidżej napisał/a: |  	  | jak dla mnie felgi trochę nie w tym klimacie... | 
 
 yhym. Coś starszego, bardziej kanciatego, mniej świecącego i bardziej charakternego by się tam zdało
   |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Lip 2010,  08:13 |   
 |  
               | 
 |  
               |   
 
   
 
  |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Lip 2010,  08:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | To stadion na Euro2012  Jego budowa trwa mniej/więcej tyle samo co mk1   |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | masska13   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 36
 Dołączył: 18 Lis 2008
 Posty: 258
 Skąd: Lądek Zdrój
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Sie 2010,  11:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | dopiero dzisiaj zobaczyłem temat! WOW   |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |