| 
		[MK3] Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem cieknie | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 n0n1ck  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Wiek: 38  Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 27 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Sie 2010,  22:04   [MK3] Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem cieknie
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam,
 
 
mam problem jak w temacie i chciałbym się poradzić czy lepiej kupić używaną niecieknącą i wymienić czy dać swoja do regeneracji i czy ktoś zna jakiś warsztat gdzie robią cała wymianę wraz z regeneracją w rozsądnej cenie w okolicach Katowic.
 
Z góry dzięki! | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 22 Wrz 2010,  12:04, w całości zmieniany 3 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Sie 2010,  10:53   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Daj do regeneracji, a jeśli masz jakieś pojęcie, to sam możesz spróbować powymieniać simmeringi. Potrzebujesz komplet naprawczy taki: http://ford.sklep.pl/pl,p...,simbo,kpl.html Ja z tym walczyłem w sobotę i pół niedzieli, ale jak na razie nie cieknie (już). | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 TSRules  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`98 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Sie 2010,  11:02   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jackrzec oby ci jak najdłużej wytrzymało, jestem ciekaw bo przekładnia to cho... droga zabawa więc fajnie gdyby ten zestaw naprawdę działał | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Sie 2010,  11:07   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | W sumie mikrometrem mierzyłem ten wałek i praktycznie nie jest wyrobiony, za to simmeringi były zdarte kompletnie (prawie 1mm różnicy na średnicy wewnętrznej między nowym a starym). Musi działać. W sumie od kiedy założyłem wspomaganie, to od 4 lat go nie ruszałem, ale teraz co 500 km musiałem dolewać po pół zbiorniczka płynu. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 n0n1ck  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Wiek: 38  Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 27 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Sie 2010,  08:10   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | W garażu bez kanału poradzę sobie z demontażem ? Wtedy bym oddał do regeneracji. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Sie 2010,  12:35   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Poradzisz, bo ja to robiłem na podwórku przed domem. Ale odkręcania to jest sporo. i trzeba mieć kobyłki pod samochód. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bidżej  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Sie 2010,  12:38   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jak dobrze kojarzę, to jest gdzieś opis jak wyciągnąć przekładnię. co prawda chyba bez wspomagania, ale idea ta sama. trzeba szukać przez szukajkę, na listę FAQ się nie załapało... | 
             
						
				_________________ www.twojrobot.blogspot.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Sie 2010,  12:44   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | bidżej, idea jest ta sama - trzeba wyjąć , ale sposób wyciągania przekładni ze wspomaganiem a bez jest kompletnie inny. Nie wyjmiesz jej tak jak zwykłej przez dziurę w lewym nadkolu. Ona jest sporo grubsza i ma wystające rurki. Można spróbować zsunąć gumy i odkręcić drążki, ale dostęp jest fatalny i ciężko to zrobić. Jesli by się udało, to bez problemu wyjdzie górą. Ja np. musiałem odkręcać całe mocowanie prawego wahacza i dopiero wtedy udało mi się ją wyjąć. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 n0n1ck  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Wiek: 38  Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 27 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Sie 2010,  13:33   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Czy jest problem z odkręceniem mocowania wahacza ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 cypis290  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 206 Skąd: Radom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Sie 2010,  16:19   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Teoretycznie nie ma. Praktycznie do klucza przyda Ci się przedłużka bo najczęściej śruby są dość mocno zapieczone. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |