Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:37 |
[MK4] Piana w przewodzie paliwowym |
Autor |
Wiadomość |
fpj [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Sie 2010, 13:36 [MK4] Piana w przewodzie paliwowym
|
|
|
Witam
Tydzien temu jechalem na rezerwie i zatankowalem bio na bliskiej do pelna.
Potem jezdzilem caly tydzien az do soboty, auto stalo 2 dni.
W poniedizalek po przejechaniu kilku kilometrow autko zaczelo slabnac az w koncu zgaslo
Dusil sie tak jakby nie mial paliwa, odpalilem go i otworzylem maske, w przewodzie powrotu bylo widac piane. Czasami jezeli da sie jechac ale auto nie ma mocy, jezeli poziom piany wzrasta auto gasnie, i'm wiecej gazu dodam tym wiecej piany.
Filter paliwa byl wymieniony zeszlej zimy.
Pojechalem do mechanika ale obadal przewody i stwierdzil ze nic nie widzi i ze jedyne co moze zrobic to wymienic filter.
Ale jezeli auto sie zapowietrza to pewnie nie ma to nic wspolnego z filterm
jak i co sprawdzic zeby wykryc gdzie lezy problem? |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 20 Sie 2010, 16:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ramses123
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 334 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 20 Sie 2010, 21:53
|
|
|
Musisz zatankować dobre paliwo większe pół baku i pojeździć trochę przepalić, do tego wymień sobie faktycznie filtr paliwa problem powinien ustąpić. Nie zaszkodzi jeszcze dodać STP lub innego uzdatniacza do ropy A na przyszłość nie tankuj tego BIO paliwa, bo na tym to mogą Ursusy jeździć a nie samochody osobowe |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Sie 2010, 03:29
|
|
|
podłącz zasilanie z oddzielnej bańki bezpośrednio do pompy i zobacz wtedy . Jeśli odpali i bedzie ok szukaj w układzie paliwowym i zmień mechanika bo ten nie ma pojęcia co robi . Rotacyjna pompa potrzebuje 2 pomiary ciśnienia by wiedzieć co jest grane . |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 22 Sie 2010, 12:59
|
|
|
ramses123 napisał/a: | Musisz zatankować dobre paliwo większe pół baku i pojeździć trochę przepalić, do tego wymień sobie faktycznie filtr paliwa problem powinien ustąpić. Nie zaszkodzi jeszcze dodać STP lub innego uzdatniacza do ropy A na przyszłość nie tankuj tego BIO paliwa, bo na tym to mogą Ursusy jeździć a nie samochody osobowe |
Ale bzduuuuuuury... Od kilku miesięcy śmigam na Bio z Bliskiej i nie mam żadnych problemów, ba, chodzi lepiej niż na zwykłej ropie Orlenu
Zacznij od wymiany filtra. Bio nieco rozpuszcza pewne syfy i mógł Ci się przytkać filtr paliwa. Czy masz przezroczyste wężyki paliwowe? Jeśli tak, to wymień je na normalne - czarne - przezroczyste są fajne ale na chwilę bo się pocą w upały na całej długości i ciągną powietrze. No i oczywiście jeśli masz jakieś pompki ręczne itd, to sprawdź ich szczelność. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
fpj [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Sie 2010, 07:05
|
|
|
Przezroczysty mam tylko powrot - reszta normalna
no mam pompke reczna nad filtrem - trzeba wszystko posprawdzac...swoja droga widzialem pompki stoja od 80zl
A z tym bio to przeciez wspominalem ze jezdzilem normalnie przez pewien czas |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 23 Sie 2010, 10:27
|
|
|
ja mam z diesel pol gruszke za 40zl i sprawdza sie fajnie i ma dwa zaworki w sobie. wywal te przelewy i zaloz normalne |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
fpj [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sie 2010, 18:31
|
|
|
Okazalo sie ze to nieszczelna pompka byla przyczyna powietrza w przewodach
Wstawilem normalny filtr bez recznej pompki smiga jak nowy |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.