Przesunięty przez: bidżej 17 Wrz 2010,  19:04		 | 
	
			[MK3] Rodzaj termowyłącznika wentylatora | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Miły  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Wiek: 39  Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Wrz 2010,  08:30   [MK3] Rodzaj termowyłącznika wentylatora
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Mam zielony termowyłącznik wentylatrora... zauważyłem że są jeszcze niebieski i zółty - wiem, że są do innych silników... ale jest jeszcze szary który też niby jest do diesla, też ma taką samą wtyczkę - podejdzie czy nie bardzo? bo w sklepie jedynie taki mają... | 
             
						
				_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
 
 
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 20 Wrz 2010,  11:27, w całości zmieniany 2 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Wrz 2010,  09:13   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jak ma taką sama temperaturę to tak,,, nigdy nie zwróciłem uwagi że to ma jakieś kolory, może dlatego że zawsze kładę tan od poloneza    | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Miły  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Wiek: 39  Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Wrz 2010,  09:55   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | musiałbym też kiedyś założyć... a pasuje bezproblemowo? czy trzeba wtyczkę przerabiać... | 
             
						
				_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
 
 
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Wrz 2010,  10:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Do mk1/2 pasuje idealnie,,, gwint taki sam (to ponoć standard jakichś jest) a wtyczka to na czujniku są 2 blaszki na zwykłe konektorki, wtyczka z mk1/2 pasuje na szerokość. | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Miły  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Wiek: 39  Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Wrz 2010,  12:43   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | w mk3 też jest ten sam gwint... | 
             
						
				_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
 
 
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Wrz 2010,  12:55   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | To wsadź testowo, ponezowski, on ma to do siebie że ma niższa niż firmowy temperaturę włączenia,,, i zobaczysz co się będzie działo,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Wrz 2010,  15:04   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | To wsadź testowo, ponezowski, on ma to do siebie że ma niższa niż firmowy temperaturę włączenia,,, i zobaczysz co się będzie działo,,, | 	  
 
 
to racja ford ma ogolnie wyzszą temperature silnika niz polonez   
 
bo termostaty tez do siebie pasują   
 
tylko ze poloneza przegrzejesz a fieste nie rozgrzejesz ;] | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Miły  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Wiek: 39  Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Wrz 2010,  16:41   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | drzeniow napisał/a: | 	 		  | a fieste nie rozgrzejesz ;] | 	  
 
 
to dlaczego wystrzelił mi wąż chłodniczy? :> | 
             
						
				_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
 
 
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 17 Wrz 2010,  20:18   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Miły napisał/a: | 	 		  | to dlaczego wystrzelił mi wąż chłodniczy? :> | 	  
 
Fierscina na termostacie powinna dzialac prawie dobrze   
 
tylko ze termo bedzie za czesto otwarty ;P | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  07:16   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | drzeniow napisał/a: | 	 		   	  | Miły napisał/a: | 	 		  | to dlaczego wystrzelił mi wąż chłodniczy? :> | 	  
 
Fierscina na termostacie powinna dzialac prawie dobrze   
 
tylko ze termo bedzie za czesto otwarty ;P | 	  Tylko to chodzi o termowłacznik od wentylatora,,, co ma termostat do tego? | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rebel  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Rafał 
                  Wiek: 35  Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  09:11   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | drzeniow co miałeś na myśli pisząc, że na termostacie powinna działać prawie dobrze? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  09:40   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  | Tylko to chodzi o termowłacznik od wentylatora,,, co ma termostat do tego? | 	  
 
bo zeszlismy na inny temat taki maly offtop.
 
 
 	  | rwiezel napisał/a: | 	 		  | drzeniow co miałeś na myśli pisząc, że na termostacie powinna działać prawie dobrze? | 	  
 
 
ze termostat z poldka otwiera sie szybciej niz termostat z forda.
 
dlatego gdy  fieście będziesz mieć termo z poldka to będziesz mial za niską temp pracy do 100% prawidłowej pracy.
 
Zimny silnik wieksdze zuzycie podzespołów wieksze spalanie paliwa itp itd... | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rebel  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Rafał 
                  Wiek: 35  Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  09:47   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Z szybkiego rekonesansu wyszło mi, że termostat do poldka są w zakresie 83-88 stopni. Do fiesty 88-92. Wielkiej różnicy to nie ma... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  09:48   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | rwiezel napisał/a: | 	 		  | Do fiesty 88-92.  | 	  
 
jest ponad 90 bodajze do 95 ;] | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rebel  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Rafał 
                  Wiek: 35  Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  09:51   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | drzeniow napisał/a: | 	 		  
 
jest ponad 90 bodajze do 95 ;] | 	  
 
 
No możliwe, ale jak ja szukałem do swojej to były tylko 88 i 92 także te są najpopularniejsze. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Miły  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Wiek: 39  Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  09:51   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | drzeniow, 88-92 tak jak rwiezel pisze | 
             
						
				_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
 
 
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  09:56   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | spradze to jeszcze na papierac od mojego temo bo wydaje mi sie ze jest inaczej | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Wrz 2010,  13:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | drzeniow napisał/a: | 	 		  dlatego gdy fieście będziesz mieć termo z poldka to będziesz mial za niską temp pracy do 100% prawidłowej pracy.
 
Zimny silnik wieksdze zuzycie podzespołów wieksze spalanie paliwa itp itd... | 	  Ta,,, bla, bla, bla,,, 	  | drzeniow napisał/a: | 	 		  | jest ponad 90 bodajze do 95 ;] | 	  Dalej, bla, bla, bla,,, kolego opracowałem moda dla 1,1/1,3 który polega na założeniu termostatu o dużo wyższej temperaturze otwarcia niż seria (bodajże 92 zamiast 86) i nic złego się z motorami nie dzieje,,, jak spasujesz polonezowski to też nic się nie stanie,,, 	  | drzeniow napisał/a: | 	 		  | spradze to jeszcze na papierac od mojego temo bo wydaje mi sie ze jest inaczej | 	  Bo pewnie w sklepie dał o wyższej temperaturze otwarcia,,, bo nie miał innego albo coś, bo we fieście jest termostat X a w eskorcie Y a w orione Z a wszystkie silniki takie same,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |