| [MK3] Pompa paliwa XR2i - 1.6 a 1.8 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | adamoo34   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Sport
 Silnik: 2.0 16V
 Wiek: 43
 Dołączył: 13 Lip 2010
 Posty: 20
 Skąd: fg
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Wrz 2010,  21:01   [MK3] Pompa paliwa XR2i - 1.6 a 1.8 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam, nie udało mi się odnależć odpowiedzi na swoj problem. wiec pytam tutaj czy pompka od 1,6 110 ps od xr da mi to samo cisnienie co pompka od rs/xr 1,8 130 ps?????  fiesta leci wiec wydaje mi sie ze chyba jest ok ale nie mam pewnosci czy nie trace mocy |  
				| _________________ Fiesta 1,3 projekt extreme wide - zamrozony
 Fiesta 1,6 xr2i dawca silnika - zezłomowany Fiesta 1,1/1.8/2.0 projekt cichociemny - dopracowywany... remoncik po małym zatarciu, lata
 octavia 2.0 na czipe
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 19 Wrz 2010,  11:23, w całości zmieniany 2 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drzeniow   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 663
 Skąd: Drzeniów FZI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Wrz 2010,  21:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | pompka standardowo daje 7 razy więcej paliwa niż auto może spalić wiec powinno spokojnie to działać. Jeśli wogole sie załącza i pompuje paliwo to znaczy ze to ma przyszłość.
 |  
				| _________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
 Aktualnie:
 Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 Było:
 Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | adamoo34   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Sport
 Silnik: 2.0 16V
 Wiek: 43
 Dołączył: 13 Lip 2010
 Posty: 20
 Skąd: fg
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Wrz 2010,  21:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | jesli masz racje tzn ze pompka 1.8 ktora mi padla dawala za malo, ale czy ilosc przeklada sie na cisnienie w pewnym sensie hyba tak ale nie jestem przekonany |  
				| _________________ Fiesta 1,3 projekt extreme wide - zamrozony
 Fiesta 1,6 xr2i dawca silnika - zezłomowany Fiesta 1,1/1.8/2.0 projekt cichociemny - dopracowywany... remoncik po małym zatarciu, lata
 octavia 2.0 na czipe
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | drzeniow   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Wrz 2010
 Posty: 663
 Skąd: Drzeniów FZI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Wrz 2010,  21:32 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | adamoo34 napisał/a: |  	  | nie jestem przekonany | 
 to poeczkaj az mnie ktos potwierdzi albo zruga
   |  
				| _________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
 Aktualnie:
 Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 Było:
 Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | adamoo34   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Sport
 Silnik: 2.0 16V
 Wiek: 43
 Dołączył: 13 Lip 2010
 Posty: 20
 Skąd: fg
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Paź 2010,  13:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | widz ze nikt nie chce mi pomóc z tymi ciśnieniami pompek paliwa, |  
				| _________________ Fiesta 1,3 projekt extreme wide - zamrozony
 Fiesta 1,6 xr2i dawca silnika - zezłomowany Fiesta 1,1/1.8/2.0 projekt cichociemny - dopracowywany... remoncik po małym zatarciu, lata
 octavia 2.0 na czipe
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Paź 2010,  19:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | z pompami nie jest tak jak sobie myślicie. 
 skupie sie na pompie od EFI, one zasadniczo maja ciśnienie pracy około 3 bara. Różnica polega na ilości tłoczonego paliwa w ciągu jednej godziny - czyli wydajności. Samo cisnienie reguluje Regulator na listwie.
 
 a odpowiadając na główne pytanie to pompa od 110KM jest dokładnie taka sama jak w 130KM czy też RS Turbo.
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | adamoo34   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Sport
 Silnik: 2.0 16V
 Wiek: 43
 Dołączył: 13 Lip 2010
 Posty: 20
 Skąd: fg
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Paź 2010,  21:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | dzieki wielkie puma!!! co do wydajnosci tez mi to po glowie chodzilo |  
				| _________________ Fiesta 1,3 projekt extreme wide - zamrozony
 Fiesta 1,6 xr2i dawca silnika - zezłomowany Fiesta 1,1/1.8/2.0 projekt cichociemny - dopracowywany... remoncik po małym zatarciu, lata
 octavia 2.0 na czipe
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.