[MK3] Pompa paliwa XR2i - 1.6 a 1.8 |
Autor |
Wiadomość |
adamoo34
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Sport
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 42 Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 20 Skąd: fg
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 22:01 [MK3] Pompa paliwa XR2i - 1.6 a 1.8
|
|
|
Witam, nie udało mi się odnależć odpowiedzi na swoj problem. wiec pytam tutaj czy pompka od 1,6 110 ps od xr da mi to samo cisnienie co pompka od rs/xr 1,8 130 ps????? fiesta leci wiec wydaje mi sie ze chyba jest ok ale nie mam pewnosci czy nie trace mocy |
_________________ Fiesta 1,3 projekt extreme wide - zamrozony
Fiesta 1,6 xr2i dawca silnika - zezłomowany Fiesta 1,1/1.8/2.0 projekt cichociemny - dopracowywany... remoncik po małym zatarciu, lata
octavia 2.0 na czipe |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 19 Wrz 2010, 12:23, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 22:04
|
|
|
pompka standardowo daje 7 razy więcej paliwa niż auto może spalić wiec powinno spokojnie to działać.
Jeśli wogole sie załącza i pompuje paliwo to znaczy ze to ma przyszłość. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
adamoo34
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Sport
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 42 Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 20 Skąd: fg
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 22:27
|
|
|
jesli masz racje tzn ze pompka 1.8 ktora mi padla dawala za malo, ale czy ilosc przeklada sie na cisnienie w pewnym sensie hyba tak ale nie jestem przekonany |
_________________ Fiesta 1,3 projekt extreme wide - zamrozony
Fiesta 1,6 xr2i dawca silnika - zezłomowany Fiesta 1,1/1.8/2.0 projekt cichociemny - dopracowywany... remoncik po małym zatarciu, lata
octavia 2.0 na czipe |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 22:32
|
|
|
adamoo34 napisał/a: | nie jestem przekonany |
to poeczkaj az mnie ktos potwierdzi albo zruga |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
adamoo34
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Sport
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 42 Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 20 Skąd: fg
|
Wysłany: 4 Paź 2010, 14:07
|
|
|
widz ze nikt nie chce mi pomóc z tymi ciśnieniami pompek paliwa, |
_________________ Fiesta 1,3 projekt extreme wide - zamrozony
Fiesta 1,6 xr2i dawca silnika - zezłomowany Fiesta 1,1/1.8/2.0 projekt cichociemny - dopracowywany... remoncik po małym zatarciu, lata
octavia 2.0 na czipe |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 4 Paź 2010, 20:23
|
|
|
z pompami nie jest tak jak sobie myślicie.
skupie sie na pompie od EFI, one zasadniczo maja ciśnienie pracy około 3 bara. Różnica polega na ilości tłoczonego paliwa w ciągu jednej godziny - czyli wydajności. Samo cisnienie reguluje Regulator na listwie.
a odpowiadając na główne pytanie to pompa od 110KM jest dokładnie taka sama jak w 130KM czy też RS Turbo. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
adamoo34
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Sport
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 42 Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 20 Skąd: fg
|
Wysłany: 5 Paź 2010, 22:16
|
|
|
dzieki wielkie puma!!! co do wydajnosci tez mi to po glowie chodzilo |
_________________ Fiesta 1,3 projekt extreme wide - zamrozony
Fiesta 1,6 xr2i dawca silnika - zezłomowany Fiesta 1,1/1.8/2.0 projekt cichociemny - dopracowywany... remoncik po małym zatarciu, lata
octavia 2.0 na czipe |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.