Przesunięty przez: PumaRST 9 Cze 2008, 00:28 |
[MK3] rajdówka |
Autor |
Wiadomość |
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Cze 2010, 22:28
|
|
|
jesli jesteś w stanie to podmień dyfry, to znaczy wsadź dyfer z xr2i do rs1800. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10 Cze 2010, 23:29
|
|
|
PumaRST napisał/a: | jesli jesteś w stanie to podmień dyfry, to znaczy wsadź dyfer z xr2i do rs1800. |
No i do stołu podano |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 10 Cze 2010, 23:47
|
|
|
w końcu wsadziłem całą skrzynię z rs bo z wolnym ciężko i nie bardzo miałem czas na rozbieranie. plus nowe simmeringi i olej. biegi wchodzą jak w mercedesie hehe |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Cze 2010, 20:07
|
|
|
pvzon napisał/a: | biegi wchodzą jak w mercedesie hehe |
jak tak jak w moim , to Ci współczuję . |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Cze 2010, 20:40
|
|
|
pvzon, a na RS-ie 20.06 trzeba zapier..... biegami haha. Będzie ciężko |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 11 Cze 2010, 22:50
|
|
|
odpowiem tak, gdybym miał tą skrzynię na magnolii to bylibyśmy w 10 |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 12 Cze 2010, 19:01
|
|
|
Heh - no to super
Wiem co to jest nieprecyzyjna skrzynia i jak wiele ona złego może narobić . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 7 Paź 2010, 19:58
|
|
|
witam po dłuższym czasie. pytanie: jaką radzicie ustawić zbieżność przy pochyleniach -2 stopnie? oczywiście z przodu. |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 39 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 7 Paź 2010, 20:13
|
|
|
pvzon napisał/a: | jaką radzicie ustawić zbieżność przy pochyleniach -2 stopnie? |
po pierwsze skąd wiedza, że -2? po drugie to radzę ustawić dobrze.. tzn ani zbieznie ani rozbieżnie |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 7 Paź 2010, 22:01
|
|
|
Ustaw na zero , ale z obciążeniem , z którym jeździsz ( czyli Ty + pilot itd ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 7 Paź 2010, 23:18
|
|
|
pP napisał/a: | pvzon napisał/a: | jaką radzicie ustawić zbieżność przy pochyleniach -2 stopnie? |
po pierwsze skąd wiedza, że -2? po drugie to radzę ustawić dobrze.. tzn ani zbieznie ani rozbieżnie |
mam w pracy sprzęt do geometrii. wg. fabryki zbieżność ma być minimalnie rozbieżna |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
mikolaj_r
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2005 Posty: 397 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 8 Paź 2010, 00:04
|
|
|
pvzon napisał/a: | pP napisał/a: | pvzon napisał/a: | jaką radzicie ustawić zbieżność przy pochyleniach -2 stopnie? |
po pierwsze skąd wiedza, że -2? po drugie to radzę ustawić dobrze.. tzn ani zbieznie ani rozbieżnie |
mam w pracy sprzęt do geometrii. wg. fabryki zbieżność ma być minimalnie rozbieżna |
Jak w większości aut przednionapędowych |
_________________ Mechanika pojazdowa. Diagnostyka komputerowa. Części do samochodów. tel. 53 111 111 3, email: czescimikolaj@gmail.com |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 8 Paź 2010, 08:43
|
|
|
Hmmm, no to ja powiem tak: Ogolnie w rajdowce -2 stopnie to troche duzo. Idealnie by to bylo na tor. Ale jak juz tyle masz to mozesz zostawic a co do zbieznosci to generalnie troche w rozbioegu bym ustawil. A ile? Ustaw 20 minut i potestuj, jak bedzie zle to przestaw i tyle. Rajdowki to nietypowe auta i musisz ja ustawic pod siebie. Gorzej sprawa sie ma jak jezdzisz na slickach bo maja przerabanie sztywne boki i tutaj musisz idealnie sie wtrzelic ze zbieznoscia, inaczej auto bedzie bardziej nerwowe.
Powodzonka |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 9 Paź 2010, 17:56
|
|
|
ustawiłem na zero zbieżność,zobaczymy jak się będzie jeździć. a pochylenia dałem na -2 stopnie bo impreza w której jedziemy jest po w miarę równym betonie |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 18 Paź 2010, 22:34
|
|
|
Widuje Twoją fiestę pod feuvertem na Ku Słońcu....Ciebie niestety nie wypatrzyłem żeby pogadać jeszce
Ale z bliska fiestolot wyglądabojowo |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 11 Mar 2011, 13:12
|
|
|
mam możliwość kupić silnik z rs2000.pytanko co muszę mieć koniecznie z osprzętu z rs2000 a co może zostać z rs1800 albo 1.6 xr2i? chodzi mi o altka dolot elektrykę kompa łapy itd? |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 11 Mar 2011, 14:37
|
|
|
cały przod...z zeteca nic nie podejdzie |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 28 Mar 2011, 01:21
|
|
|
ooo..znam tam kilka załóg. tym bardziej gratulacje!
Niezły wynik! |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 28 Mar 2011, 08:32
|
|
|
Wow, elegancko - wielkie gratki |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
|