Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[Inny] Problem po wymianie tarcz
Autor Wiadomość
aleks12 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 76
Skąd: wrocław
Wysłany: 3 Paź 2010, 15:12   [Inny] Problem po wymianie tarcz

Mam pewien kłopot ponieważ wymieniłem tarcze klocki reperaturki i płyn i teraz mam słabe hample ;-(
Tzn. chodzi o to że słabo hamuje to zrozumiałe bo powinny się dotrzeć tylko że jak naciskam lewą nogą to hamuje że aż zęby wbija w kierownice a prawą jest lipa, druga sprawa to pedał jakoś nisko teraz siada.
Założyłem tarcze zimmermann klocki TRW i płyn Ferrodo rancing 5.1

Może ktoś zna taki problem to proszę o pomoc za co dziękuję bardzo.
_________________
http://malex.dbv.pl/news.php


http://tutoriale.dbv.pl/news.php

aleks12

Escort 1.8 16V Zetec 115KM
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 3 Paź 2010, 15:13   

zanik mięśni prawej nogi?
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 3 Paź 2010, 15:16   

zapowietrzone masz.....
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 3 Paź 2010, 15:18   

w automacie tez zahamuj lewa noga to lecisz w szybe a zachamuj prawą to hamujesz normalnie :-)
a wszystko dobrze odpowietrzyłeś? Ile tych km przejechałes po wymianie tego?? :fox:
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
aleks12 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 76
Skąd: wrocław
Wysłany: 3 Paź 2010, 15:33   

narazie jakieś 50km odpowietrzałem go kilka razy i dalej nisko pedał ląduje co mnie dziwi bardzo :9: bo przed wymianą był wyżej i były klocki prawie zerowe, a może ten płyn się nie nadaje do tego układu?
_________________
http://malex.dbv.pl/news.php


http://tutoriale.dbv.pl/news.php

aleks12

Escort 1.8 16V Zetec 115KM
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5740
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 3 Paź 2010, 17:46   

Płyn nie powinien mieć nic do rzeczy. Do Fiesty jest rekomendowany DOT 3/4 a ja mam u siebie 5.1 i hamuje jak należy. Może masz gdzieś teraz nieszczelność (mówią, że zalewanie DOT-a opartego na silikonie do instalacji przystosowanej pod glikol może ją rozszczelnić, ale nie wiadomo ile w tym prawdy...).
Jest też wyjście, że po prostu źle odpowietrzyłeś lub zaworki są już w stanie agonalnym.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 3 Paź 2010, 18:03   

A powiedz mi jedną rzecz... Sam to wszystko wymieniałeś? Mnie kiedyś pseudo mechanicy robili PP piastę i łożysko a po wyjeździe z warsztatu pedał wpadał w podłogę i ledwo hamowało. No a wiadomo stare wyjadacze opracowana gadka, że oni nic nie dotykali hamulców itp itd każdy wie o co chodzi

Czy wciąż hamując lewą nogą jest lepiej? :rotfl:
 
 
 
aleks12 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 76
Skąd: wrocław
Wysłany: 3 Paź 2010, 18:26   

Tak rwiezel sam wymieniałem i dalej hamuje znacznie lepiej lewą nogą :)
Pufcio zmieniałem też gumki w zaciskach ale tył nie ruszony, a o jakich zaworkach mówisz?
_________________
http://malex.dbv.pl/news.php


http://tutoriale.dbv.pl/news.php

aleks12

Escort 1.8 16V Zetec 115KM
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5740
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 3 Paź 2010, 18:53   

aleks12 napisał/a:
o jakich zaworkach mówisz?

Odpowietrzających.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
aleks12 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 76
Skąd: wrocław
Wysłany: 7 Paź 2010, 20:21   

Zrobiłem co się dało czyli dźwignia hamownika jest już ok ale jakoś słabo to hamuje ;-( szczerze to spodziewałem się leprzego rezultatu :sad:
A mam pytanko w jaki najlepszy sposób dotrzeć czy wygrzać klocki tarcze?????
_________________
http://malex.dbv.pl/news.php


http://tutoriale.dbv.pl/news.php

aleks12

Escort 1.8 16V Zetec 115KM
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5740
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 7 Paź 2010, 20:26   

aleks12 napisał/a:
A mam pytanko w jaki najlepszy sposób dotrzeć czy wygrzać klocki tarcze?????

Przez parędziesiąt km jeździj względnie spokojnie (co nie znaczy, że jak nie będzie trzeba, to nie masz gwałtownie zahamować - po prostu nie deptaj hamulców do oporu przy każdej okazji). Jak przegniesz, to zeszklisz powierzchnię klocków i będzie kicha.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 7 Paź 2010, 20:29   

jak zeszkli powierzchnie klockow to wystarczy je przetrzec na RÓWNYM betonie
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
aleks12 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 76
Skąd: wrocław
Wysłany: 7 Paź 2010, 20:33   

Dzięki serdeczne :driver:
_________________
http://malex.dbv.pl/news.php


http://tutoriale.dbv.pl/news.php

aleks12

Escort 1.8 16V Zetec 115KM
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 8 Paź 2010, 10:42   

Jeździć i odezwij się za 1000km jak jest. A skoro hamując lewą nogą wbija zęby w kierownice, to hamuje dobrze.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Inny] Inne auta
Pojazdy inne niż Fiesta
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:25
Freeman
Brak nowych postów Po wymianie tarcz i klocków bicie
Adrian60731 Mechanika ogólna 6 20 Sty 2019, 19:29
vegetagt
Brak nowych postów [MK4] Błędne wskazania zegarów po wymianie tarcz
Gość Mechanika 4 21 Sie 2009, 22:14
arecki
Brak nowych postów [MK4] Problem po wymianie pierścieni
piotras60 Mechanika 2 2 Gru 2011, 08:26
jackrzec
Brak nowych postów [MK7] Problem po wymianie przekaźnika.
sc33 Elektryka 2 1 Cze 2013, 00:40
sc33


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.