| Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013,  15:53
 | [MK3] BlackRS | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | tommirs   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 12 Sty 2008
 Posty: 614
 Skąd: Pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Paź 2010,  13:11 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pP napisał/a: |  	  | niestety silnikowi brakuje mocy szczególnie w gornym zakresie obrotów, nie wiem ile to przypadłośc zeteca ogólnie a na ile mojego silnika..od 5 tys nic się nie dzieje, a tor jest na tyle krótki, ze nie oplaca sie zapinać 3, bo tylko tracę czas na taka zmianę..i ps. aha..wspomaganie na przyszły sezon MUST BE!!!
 | 
 
 Sprawdz przepływke, na mojej starej było podobnie.
 
 co do wspomagania,nigdy się z tym nie zgodzę, servo na KJS owszem ale nie na TOR.
 |  
				| _________________ ...były XR2i i RS1800
 
 __________________
 
 "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Paź 2010,  14:05 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | tommirs napisał/a: |  	  | co do wspomagania,nigdy się z tym nie zgodzę | 
 
 kilka razy miałem spina tylko przez to że nie zdązylem krecić kierownicą..takie moje odczucia
 
 [ Dodano: Pon Paź 11, 2010 15:24 ]
 i jeszcze zdjęcia od zefira
 
 
   
 
   
 
   
 
  |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Paź 2010,  17:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | jaki masz wydech i jaki dolot?? 
 moj zetec tez byl dławy po 5tys i po oddetkaniu dupy przelotem i wstawieniu stozka nakreca sie do 7tysi i siagnie elegancko przez caly zakres obrotów
 
 uspawane mam calosc na 55mm, z pucha z kata i koncowym przelocie ultera fi 55/100
 
 co to odcinki paliwa to juz opisali wiec sie nie wypowiadam, na gazie bys tego nie mial
   
 pomysl nad spasowaniem / portingiem glowicy wg uszczelek, to nieco poprawia warunki pracy jednostki napedowej, zmien przepustnice na 2l i obudowe przeplywki z 2l wstaw, kol ssacy platikowy + baran z foki i zobaczysz co zetec potrafi...
 
 nie sa to mody drogie jesli mozesz sam podlubac a jak juz napisalem powyzej: poprawiaja warunki pracy silnika i moze wskoczy pare ps-ów...
 
 ogółem 1.8 zetec jest czesto kundlony wiec posprawdzaj czy aby jest to rqb czy rda, sprawdz kompreche itp
 fele miodzio
   |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tommirs   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 12 Sty 2008
 Posty: 614
 Skąd: Pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Paź 2010,  18:01 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nie czaję...kontrujesz?..latasz bokami? na torze? Pomijając przełożenie, serwo pomaga przy niskich prędkościach, na szykanach, uwrociach. Jak latasz po torze kręcisz jednym palcem (w sensie przyłozonej siły)...tak przy najmniej jest u mnie.
 W dodatku masz super czucie kół, co tracisz przy serwo....ale Twój samochód, Twoja filozofia...
 |  
				| _________________ ...były XR2i i RS1800
 
 __________________
 
 "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Paź 2010,  18:05 | 
 |  
               | 
 |  
               | wg mnie bez wspomy tak jak pisze Tomasz, lepiej czujesz furaka   zainwestuj w silnik... sikaj na wspome
   |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Paź 2010,  09:01 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | tommirs napisał/a: |  	  | kontrujesz?..latasz bokami? na torze? | 
 ja nie jestem mistrzem świata i nie zawsze uda mi się idealnie wejśc w zakręt, poza tym fiesta bardzo dobrze reaguje na lewą nogę i da sie ustawić auto..
 |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Paź 2010,  22:23 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pP napisał/a: |  	  |  	  | tommirs napisał/a: |  	  | co do wspomagania,nigdy się z tym nie zgodzę | 
 
 kilka razy miałem spina tylko przez to że nie zdązylem krecić kierownicą..takie moje odczucia
 
 | 
 
 
 pP nie bądź kurde lala, idz na siłkę poćwicz biceps i wspomaganie nie będzie Ci potrzebne
   |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2010,  15:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | już wspomaganie zaklepane..auto ma być dla mnie także będzie na 100% sorki ale jak się jedzie na granicy przyczepności na torze to lekkie szybkie kontry to mus a bez wspomagania to walczę z autem ale nie z jego ustawieniem tylko z tym zeby kiere utrzymać.
 |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rkalitka   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/53KM
 Imię: Roman
 Wiek: 39
 Dołączył: 16 Sty 2008
 Posty: 1615
 Skąd: Perkowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2010,  15:30 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pP napisał/a: |  	  | sorki ale jak się jedzie na granicy przyczepności na torze to lekkie szybkie kontry to mus a bez wspomagania to walczę z autem ale nie z jego ustawieniem tylko z tym zeby kiere utrzymać. | 
 
   
 
 Jeśli tak ciężko się kręci u Ciebie kierownica, że aż wspomaganie chcesz założyć to ja bym poszukał przyczyn w układzie kierowniczym - coś musi być popsute - łożyska na mc personach, maglownica, itp...
 |  
				| _________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2010,  15:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | wymieniałem maglownicę i jest trochę lepiej..ale dalej jest źle. kto nie wsiądzie narzeka na "ciężki" układ kierowniczy i to nie jest na parkingu! 
 powstają takie sytuacje:
 
   
 i zdjęcie życia:
 
  |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2010,  15:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | inna kwestia jest taka, że kiera ze wspomaganiem ma mniejsze przełożenie, więc szybciej się skręca   |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2010,  16:00 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bidżej napisał/a: |  	  | inna kwestia jest taka, że kiera ze wspomaganiem ma mniejsze przełożenie, więc szybciej się skręca | 
 
 teoretycznie..miałem swoją maglownicę z xrki (teoretycznie większe przełożenie, mniej się kreci kierownicą) ale ją wymieniłem bo była zepsuta na taką z cywilnej wersji (chyba 1.1) - teoretycznie trzeba bardziej krecić kierą dla uzyskania tego samego skrętu..ja nie czułem różnicy
 |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rkalitka   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/53KM
 Imię: Roman
 Wiek: 39
 Dołączył: 16 Sty 2008
 Posty: 1615
 Skąd: Perkowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2010,  16:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | PP-e siedziałeś w Puciowej białej RS-ce i kręciłeś kierą/jechałeś?? U niego kieruje się bardzo ciężko(porównywalnie jak u mnie) na postoju trzeba użyć bardzo dużo siły aby skręcić, jednak na torze gdy jego jechałem w ogóle mi to nie przeszkadzało, powiem więcej - bardzo dobrze czułem auto mimo większego oporu w kręceniu niż w większości aut. 
 Może dlatego, że jestem przyzwyczajony do tego "ciężkiego" kierowania od zawsze.
 Jeśli Tobie to pomoże to spoko ale w sumie jestem bardzo zaskoczony
   |  
				| _________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk-90   Prince of Tor Kielce 2014
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: ST 170
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Lut 2009
 Posty: 2600
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2010,  17:05 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ale zdjęcie jest godne     |  
				| _________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
   
 Tekst roku 	  | Cytat: |  	  | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | elmek13   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.5 V6 170KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 46
 Dołączył: 06 Wrz 2007
 Posty: 1995
 Skąd: z Elemelkowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2010,  17:48 | 
 |  
               | 
 |  
               | pP, stanąłeś bokiem. Brawo. |  
				| _________________ Burbo Team
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Dołączył: 15 Sie 2007
 Posty: 493
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2010,  19:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | Xr2i ma magiel ze zmiennym przełożeniem, 4.2 obrotu od skrajnej pozycji do skrajnej, cywil ma 4.2 obr od skrajnej do skrajnej ale brak zmiennego przełożenia, RST ma 3.5 obrotu i zmienne przełożenie, magiel ze wspomą ma 2.75 obrotu od skrajnego do skrajnego. Jeździłem na wszystkich i najlepiej jeździ się szybko po zakrętach (lewo, prawo itd) na wspomaganiu, a w "czuciu" auta nie zauważyłem różnicy. A tak swoją drogą nie odczuwa się tego ze auto ma wspomę w trakcie jazdy, tylko na postoju czuć różnicę w oporze na kierze. 
 Więc wspomaganie polecam
   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2010,  20:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | Drift Fiestą...   |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2010,  21:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | zdjecie jest mega!!!   widizal bym je na kazdym miesiacu w kalendarzu hehe   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tommirs   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 12 Sty 2008
 Posty: 614
 Skąd: Pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2010,  22:25 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pP napisał/a: |  	  | wymieniałem maglownicę i jest trochę lepiej..ale dalej jest źle. kto nie wsiądzie narzeka na "ciężki" układ kierowniczy i to nie jest na parkingu! 
 powstają takie sytuacje:
 [url=http://i.picasion.co...9d2.gif]Obrazek[/URL]
 
 
 | 
 sorry ale jak na mnie to marudzisz strasznie....po prostu nie wyciągnąłeś auta gazem tylko jak złapałeś uslizg odpuściłeś i Cię zamiotło.
 Kierujesz nie tylko kierownicą, ale także gazem.
 To jest przedni napęd, wyciągasz auto nawet jak masz uślizg powyżej 90 stopni w kierunku jazdy.
 Nie wymądrzam się, ale nie czaje czemu się tak upierasz i zwalasz winę na wszystko dookoła.
 Jak chcesz to CI podam link jak chłopaki na torze wyciągają przednionapędówki z takich poslizgów. Na Torze to proste, trudne to jest dopiero na odcinkach specjalnych gdzie masz mega wąsko i nie ma na to wiele miejsca jak w przypadku Toru.
 |  
				| _________________ ...były XR2i i RS1800
 
 __________________
 
 "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2010,  22:26 | 
 |  
               | 
 |  
               | Marek, powiedz mi co znaczy bo ja nie kumaty jestem xr2i ma magiel ze zmiennym przelozeniem?? |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |