| Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 18 Maj 2011,  17:45
 | [MK5] SPORT by MARIUSZ.B | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Cze 2010,  21:03 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bronco23 napisał/a: |  	  | Mariusz tam jest taka fajna uszczelka -dlaczego jej nie wyjąłeś ??   | 
 Już mam nauczkę jak ją u Ciebie wyjęliśmy
   
 Dymek z opon leciał
  Jeszcze tu hamowały: 
      |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez MARIUSZ.B 17 Sie 2010,  07:29, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Raffaello   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Rafał
 Wiek: 47
 Dołączył: 29 Maj 2010
 Posty: 130
 Skąd: Oświęcim
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lip 2010,  15:19 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | MARIUSZ.B napisał/a: |  	  | W wolnej chwili postanowiłem przejrzeć układ chłodzenia i ogrzewania. W skrócie zamieszczam jak wyjąć nagrzewnice i chłodniczkę klimy w fieście mk5: W pierwszej kolejności pozbywamy się zbiornika wyrównawczego i ściany grodziowej:
 
 W drugiej kolejności pozbywamy się mechanizmu wycieraczek. Jedna z trudniejszych operacji podczas całego zabiegu.
 | 
 
 Ja u siebie robiłem wczoraj podobną operację - czyszczenia nagrzewnicy. Co prawda u mnie nie ma klimatyzacji - nie ma parownika od klimy w komorze gdzie jest nagrzewnica.
 U mnie wyjęcie nagrzewnicy nie wymagało demontażu mechanizmu wycieraczek. Wszystko udało się zdemontować bez problemu. Oczywiście obudowę filtra przeciwpyłkowego nalezy zdemontować żeby odkręcić jedną ze śrub pokrywy komory nagrzewnicy.
 Poza tym operacja przebiegła bezproblemowo.
 
 Dzięki za dokumentację zdjęciową - nieco się wsparłem na niej przy mojej naprawie
   |  
				| _________________ Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM  r. 2000
 http://www.youtube.com/wa...feature=related
 Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany
  - urządzenie dowożące do pracy 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez Raffaello 6 Lip 2010,  15:43, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | hubi_2006   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Techno
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Hubert
 Wiek: 37
 Dołączył: 03 Cze 2007
 Posty: 1479
 Skąd: Kruszwica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lip 2010,  15:30 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | Zdemontowanie nagrzewnicy i chłodniczki klimy | 
 Ja to bym na Twoim miejscu zrobił z tego FAQ i poprosił o podwieszenie
   |  
				| _________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
 ebesz szkerebe debesz (R)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lip 2010,  15:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | MARIUSZ.B, skopiowałbyś posta o wyciąganiu nagrzewnicy do mechaniki, wtedy możnaby go podłączyć do listy FAQ   |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lip 2010,  19:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Chłopaki wszystko już jest tam gdzie powinno być  Czyli TU |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lip 2010,  19:55 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | MARIUSZ.B napisał/a: |  	  | Chłopaki wszystko już jest tam gdzie powinno być  Czyli TU | 
 dokładnie tak, wszystko w koło tego tematu staram się wychwytywać i dodawać, żeby biszkopty miało co czytać i oglądać
   |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kenczorf   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Grzegorz
 Wiek: 40
 Dołączył: 12 Kwi 2007
 Posty: 1874
 Skąd: Tarnów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lip 2010,  22:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | piatka w tym pakiecie zawsze mi sie podobala   |  
				| _________________ Cichociemna
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Paź 2010,  18:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | co to za klakson się tam włączył? za dużo mocy?  bo widzę że ponad serię wyszło sporo   |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Paź 2010,  18:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | łooo mocy wiecej jak w serii, tylko ze to jest moc na kole a nie na silniku wiec moze silnik miec mniej ;p 
 btw...ale ktos tam brzydko mowi...
 |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Paź 2010,  19:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sceptycznie podchodzę do tego pomiaru, koledze z którym byłem wyszło również dokładnie o 10 km więcej niż seria. 
  	  | bidżej napisał/a: |  	  | co to za klakson się tam włączył? | 
 Jakiś alarm pewnie od hałasu
   |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | modell1   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 49
 Dołączył: 21 Paź 2005
 Posty: 1880
 Skąd: Wągrowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Paź 2010,  21:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mariusz ciekawi mnie ile moja ma. W sumie to jak odliczyć kolegi i twój pomiar to wychodzi seria. Wiec gratulacje   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Paź 2010,  21:50 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | modell1 napisał/a: |  	  | Mariusz ciekawi mnie ile moja ma | 
 Mnie też ciekawi, dawaj na hamownie. Z tego co przetestowaliśmy na zlocie to musowo powinna wypluć więcej niż seria.
 |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Paź 2010,  23:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Hamownia obciazeniowa czy inercja typowa?? Ad@mus, jestes w bledzie...
 Moc na silniku zawsze jest wieksza niz na kolach... poniewaz uklad przeniesienia napedu zawsze generuje straty u opory....
 Jak bedziesz chcial przyklad pomiaru mocy na silniku i na kolach to mow... pokaze ci gdzie i jak porzedstawiaja sie straty....
 Mariusz, jestem ciekaw tez co Sport Modell1 pokazala by na hamowni, zwlaszcza ze ona cie robila na 1/4 mili.
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | J@rek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Jarosław
 Wiek: 42
 Dołączył: 04 Wrz 2007
 Posty: 743
 Skąd: WawaTeam/Wawer
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Paź 2010,  17:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wynik ładny   |  
				| _________________ 
   
  
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Paź 2010,  20:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | ładny wynik..dwie rzeczy: mega płaski moment na plus, zmiana biegów przy 5,5tys..wyżej nie ma sensu   |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | modell1   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 49
 Dołączył: 21 Paź 2005
 Posty: 1880
 Skąd: Wągrowiec
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Paź 2010,  10:25 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | modell1 napisał/a: |  	  | A tym bardziej że mam nowy rekord na A2 | 
 No to ładnie moja tyle nigdy nie poszła, tylko raz udało mi się wychylić wskazówkę za 200 i to jechałem za innym pojazdem, kiedy on mi zjechał prędkość spadła
   |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Raffaello   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Rafał
 Wiek: 47
 Dołączył: 29 Maj 2010
 Posty: 130
 Skąd: Oświęcim
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Paź 2010,  19:23 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | modell1 napisał/a: |  	  | No tak też mnie ciekawi ile tam jest A tym bardziej że mam nowy rekord na A2
 Oczywiście licznikowy
 | 
 
 Szacuneczek dla wyników MK5 sport. Co prawda w mojej MK5 wskazówki prędkościomierza nie doprowadziłem do 200 bo tak naprawdę narazie nie miałem gdzie.
 
 Może kiedyś bedę miał okazje to sie pochwalę.
 
 Ale dla was szacun za wysiłki w biciu rekordu prędkości tej wersji MK5.
 
 Swoją drogą do nie mam serca tak katować mojej fiestki
   |  
				| _________________ Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM  r. 2000
 http://www.youtube.com/wa...feature=related
 Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany
  - urządzenie dowożące do pracy 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Maj 2011,  20:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kilka dni temu miałem drobną stłuczkę fiestą, niby nic się nie stało. Pogięta tablica rejestracyjna, zderzak pękł w tym miejscu gdzie kiedyś ktoś go pokleił, lekko cofnęły się lampy i zeszły ku sobie. Większe straty uwidoczniły się po zdjęciu zderzaka ale i tak nie ma tragedii. Jak to mówią nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, co niektórzy pamiętają jaki miałem obleśny jeden z błotników więc w końcu pojawiła się najlepsza okazja aby go poprawić. 
 
      
      
 Przy okazji daję znać że będzie do sprzedania mój stary zderzak, jego największa bolączka widoczna na tym zdjęciu. Pęknięcie idące wzdłuż czarnej listwy. Zderzak będę sprzedawał bez halogenów i dolnej siatki.
 
   
 Zdjęcia efektu końcowego dam jak odbiorę samochód z warsztatu.
 |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |