Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  20:41		 | 
	
			[MK4] Cieknący olej | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Binke  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`98 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Grzegorz 
                  Wiek: 42  Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 40 Skąd: Olkusz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Paź 2010,  19:15   [MK4] Cieknący olej
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam
 
 
Chciałbym zwrócić się do wszystkich forumowych wróżek i wróżbitów o pomoc.
 
Ostatnio zauważyłem cieknący olej od strony rozrządu i chciałbym zapytać z czego może cieknąć. Dla ułatwienia zamieszczam zdjęcie - jakość średnia bo robione telefonem.
 
 
Pozdrawiam i czekam na wróżby :)
 
 
  | 
             
						
				_________________ ---> www.AQQ.eu <--- | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 10 Paź 2010,  00:51, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 portier  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 35  Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Paź 2010,  20:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | simmering walu lub uszczelka miski | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Mikuś  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`98 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 32  Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 53 Skąd: Jaworzno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Paź 2010,  22:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | raczej simering wału, | 
             
						
				_________________ Żeby sztywna była furka,musi w furce być rozpórka. | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 portier  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 35  Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Paź 2010,  00:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               zrob taki myk:
 
wez klucz i zobacz czy mozesz dokrecic miske | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Binke  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`98 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Grzegorz 
                  Wiek: 42  Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 40 Skąd: Olkusz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Paź 2010,  06:35   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               przy najbliższej okazji sprawdzę czy da się miskę dokręcić. 
 
 
A co do simeringu wału, skomplikowana jest wymiana przy tym silnika? | 
             
						
				_________________ ---> www.AQQ.eu <--- | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Paź 2010,  07:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | musisz rozrząd rozpiąc aby na wale wymienic uszczelniacz ale przy okazji zobacz napinacze jak wyglądaja a osobiscie polecam wymiane rozrządu od razu i uszczelke miski olejowej roboty dochodzi nieduzo ale jest swiety spokoj | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 portier  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 35  Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Paź 2010,  09:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               tyle ze jak miska jest aluminiowa to trzeba tez zrzucic skrzynie nie?
 
wiec lepiej wczesniej sie upewnic co to jest..
 
 
odchyl z gory obudowe paska rozrzadu i zerknij czy nie jest w oleju.. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Binke  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`98 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Grzegorz 
                  Wiek: 42  Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 40 Skąd: Olkusz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Paź 2010,  19:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam nadzieje że pasek i rolki rozrządu nie są upaprane w oleju bo od wymiany przejechałem 50 tyś, tak więc chyba trochę za wcześnie na wymianę. 
 
 
No chyba że będzie upaprane w oleju, wtedy nie ma sentymentów bo może pasek strzelić a wtedy... trzeba więcej € przygotować | 
             
						
				_________________ ---> www.AQQ.eu <--- | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 portier  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 35  Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Paź 2010,  20:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | wymiana wg ksiazki co 60kkm chyba nie? a zalecane co 45-50kkm? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Binke  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`98 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Imię: Grzegorz 
                  Wiek: 42  Dołączył: 17 Maj 2008 Posty: 40 Skąd: Olkusz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Paź 2010,  15:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czy mógłby mi ktoś potwierdzić to co Kolega portier napisał
 
 	  | portier napisał/a: | 	 		  | wymiana wg ksiazki co 60kkm chyba nie? | 	  
 
 
Strasznie mało mi się wydaje te 60tyś. Jak by ktoś podesłał linka albo wstawił zdjęcie albo kawałek skanu z książki gdzie takie info się znajduję. Ja swoje materiał przeszukałem i nic na ten temat nie znalazłem :( | 
             
						
				_________________ ---> www.AQQ.eu <--- | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Paź 2010,  16:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               60k km sam pasek 120k km caly    | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez drzeniow 19 Paź 2010,  16:04, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rapet  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Paź 2010,  10:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | 60tys zalecaja wymiane paska bo lubialy strzelać-tak na serwisach gadają | 
             
						
				_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
 
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
 
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SebeG  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 102 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Paź 2010,  16:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A mi nawet mówili, że najlepiej co 50 tyś. najlepiej. Oczywiście cały rozrząd. 
 
 
[ Dodano: Wto Paź 19, 2010 17:46 ]
 
Jak nabyłem swojego fieściora, zostałem poinformowany, że rozrząd był robiony. Gdy mi strzelił pasek od pompy, to okazało się, że tylko jeden pasek był nowy(ten do wałka rozrządu), a reszta wyglądała jakby miała tyle lat co auto    Więc i tak komplet musiałem wymieniać. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Paź 2010,  16:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | SebeG napisał/a: | 	 		  | zostałem poinformowany | 	  
 
jak sam nie spradzisz nigdy sie nie dowiesz.
 
Sprzedający wcisnie kazdy kit aby podbic cene | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SebeG  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.8D/60KM 
                  Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 102 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Paź 2010,  18:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jakby to był jakiś obcy to od razu bym wymienił. A to była osoba znajoma     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Rkalitka  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`78 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/53KM 
                  Imię: Roman 
                  Wiek: 39  Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Paź 2010,  20:39   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               PAsek średnio co 70tyś jeśli nie był "zaolejany" jęśli rolki nie mają luzó zbytnio, nie świszczą to walić to i wymieniać sam pasek za 80 zł....
 
 
Cały rozrząd z pompą wody to koszt około 300-350 zł(same części) czyli 1/4 wartości fiesty     
 
 
Co do wycieku to najczęściej na wale cieknie, miskę dokręcać nie radzę - nie pomoże raczej a miska pęknąć może.
 
Jeśli nie zaoleja oaska to walić to i kontrolować po prostu stan oleju - to jest ford on musi chlać olej    | 
             
						
				_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Paź 2010,  21:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Rkalitka napisał/a: | 	 		  | to jest ford on musi chlać olej  | 	  
 
Dlatego mam łzy w oczach ze śmiechu jak przegladam allegro i ludzie pisza:
 
Fiesta 1.3 ideał nie bierze grama oleju 1992rok 200tys przebieg | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Stunt_Man  		  
		 
         Niereformowalny
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Domi 
                  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Paź 2010,  21:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | mój ma jakieś 170tys i nie bierze grama oleju ;] | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Paź 2010,  21:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               nie wierze   
 
ja ma teraz zlozonego niemca 1.3i kupilem go jeszcze na polsyntetyku.
 
Zalazlem lotosa mineral i po 1500km dolalem dwie pelne szklanki. 
 
Wszak buda z escorta ciezka dla 1.3 to moze tez dlatego.
 
Ale ja lubie depnąć ze 120 ;] 
 
 
[ Dodano: Sro Paź 20, 2010 22:27 ]
 
aha no i jeszcze LPG    | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Stunt_Man  		  
		 
         Niereformowalny
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Domi 
                  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Paź 2010,  21:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja też deptam ale po prostu silnik miał remont 6tys temu... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |