Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:34 |
[MK6] Zanik mocy |
Autor |
Wiadomość |
losmichal
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 11 Skąd: Żabno
|
Wysłany: 15 Gru 2010, 08:15 [MK6] Zanik mocy
|
|
|
Witam ponownie kolegów i znów proszę o pomoc :(
po wymianie filtrów (paliwo, powietrze) autko odpala znacznie lepiej co da się odczuć ale pojawił się kolejny problem a mianowicie brak mocy objawia się do tego stopnia że trudno wyjechać z zaspy jak się rozgrzeje to jest lepiej ale wciąż da się odczuć zanik mocy do momentu włączenia turbiny wtedy autko zbiera się tak jak trzeba
co może być przyczyną ?? |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 15 Gru 2010, 09:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 15 Gru 2010, 09:13
|
|
|
1.4 TDCi nigdy nie jeździłem, ale generalnie nowe turbodiesle u dołu są po prostu słabe. U ojca w Octavii II 1.9TDI nie ma w ogóle mowy o normalnym ruszeniu na równej, suchej drodze startując poniżej 1500rpm. Więc może nieco więcej gazu załatwi sprawę? |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
losmichal
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 11 Skąd: Żabno
|
Wysłany: 15 Gru 2010, 10:01
|
|
|
no może i takie rozwiązanie by pomogło w ruszaniu ale nie zmienia to faktu ze jest z autkiem coś nie tak jeżdżę nim co dzień od roku i czuje ze jest problem tylko nie wiem gdzie szukać |
|
|
|
|
ramses123
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 334 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 15 Gru 2010, 13:58
|
|
|
jest zimno, silnik musi się nagrzać, do tego czasu każde auto jest trochę mułowate ... |
|
|
|
|
losmichal
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 11 Skąd: Żabno
|
Wysłany: 15 Gru 2010, 17:08
|
|
|
wszytko rozumiem ale tydzien temu bylo OK a w tym tygodniu odczuć da sie zanik mocy i pali sie "ENGIE CHECK" wiec to raczej nie jest normalne zachowanie |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 15 Gru 2010, 17:23
|
|
|
losmichal napisał/a: | pali sie "ENGIE CHECK" | To podjedź do warsztatu i niech Ci sprawdzą na kompie... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
ramses123
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 334 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 15 Gru 2010, 18:34
|
|
|
losmichal napisał/a: | ali sie "ENGIE CHECK" |
no wybacz ale tego nie napisałeś ... a my nie wróżki |
|
|
|
|
losmichal
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 11 Skąd: Żabno
|
Wysłany: 17 Gru 2010, 17:28
|
|
|
przepraszam moje nie dopatrzenie ale to chyba zrozumiałe ze troszke mnie to stresuje
byłem dziś na diagnostyce komputer pokazuje błąd EGR po skasowanie i przejachaniu kilku kilometrów kontrolka zapaliła się od nowa czyli zawór wymaga czyszczenie ten mechanik stwierdził ze bedzie to kosztować od 100 do 200zł czy to dużo ?? dodam że za diagnostyke zaśpiewał 50
i jeszcze jedno pytanko jak długo moge z tym jezdzić nie martwiąc się ze zepsuje się coś innego ??
może ktoś widział gdzieś intrukcję jak to wyczyścić samemu ?? |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 19 Gru 2010, 15:51
|
|
|
Za podlaczenie auta pod kompa wziol malo, ale tez powinien wiedziec ze samo kasowanie nic nie da bo w 90% bledu EGR-u konczy sie powrotem konrolki MIL CHECK... tak zwany check engine.
Kwestia podstawowa to odkrecic EGR i sprawdzic czy jest zaciety na samym zaworku... w najlepszym wypadku starczy czyszczenie, a w najgorszym wymiana ale to 200zl nie bedzie kosztowac... bo sam zawor kosztowal cos ponad 350zl w uzywce nie pamietam ile nowy...
100 do 200zl to dobra cena za babranie sie z tym EGRem... ciesz sie ze nie siada ci zawor starujacy cisnieniem albo pompa bo tam bys zaczynal na samych czesciach od 700zl do 2800zl za regenerowana pompe...
Zapamietaj tez jedno, jak wyskakuje konrolka MIL CHECK, jedziemy na diagnostyke, bo tu nikt ci nie podpowie co jest kaman ze zapalila sie kontrolka... niestety wirtualna diagnostyka to w MK3 i mk4 ale 5, 6 i 7 to juz tylko podpinanie auta pod kompa... |
_________________
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.